Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Zielina: Catering dla pacjentów Centrum Terapii Nerwic w Mosznej
Numer ogłoszenia: 25451 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Terapii Nerwic w Mosznej Sp. z o.o. , Moszna ul. Zamkowa 1A, 47-370 Zielina, woj. opolskie, tel. +48 77 4668418, 4668463 w.361, faks 77 4668500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ctn-moszna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering dla pacjentów Centrum Terapii Nerwic w Mosznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem niniejszego zamówienia jest kompleksowe żywienie pacjentów Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) produkcję posiłków i napojów, 2) dostawę do siedziby Zamawiającego wytworzonych posiłków i napojów, 3) porcjowanie i wydawanie posiłków (obsługa kelnerska) w siedzibie Zamawiającego, 4) użytkowanie i obsługę pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Zamawiającego: rozdzielnia posiłków, stołówka wraz z zapleczem, które Zamawiający udostępni Wykonawcy, 5) prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie innych czynności wymaganych przepisami prawa i warunkami niniejszego postępowania, 6) przywrócenie udostępnionych pomieszczeń oraz wyposażenia do stanu z chwili ich przejęcia, w szczególności malowanie wszystkich pomieszczeń i uzupełnienie ilościowe wyposażenia. - Wielkość i zakres zamówienia 1. Zamówienie będzie realizowane w systemie ciągłym od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Realizacja zamówienia rozpocznie się od obiadu i zakończy śniadaniem. 3. Maksymalna ilość pacjentów wynosi 132 osoby. 4. Szacunkowa ilość diet specjalistycznych stanowi 40% ogólnej ilości posiłków. 5. Zamawiający dopuszcza następujące opcje: a) okresowe zwiększenie maksymalnej ilości żywionych pacjentów o 28 osób, b) okresowe zamawianie do 30 posiłków o podwyższonym standardzie, tj. bogatszych ilościowo, asortymentowo i skalkulowanych cenowo w wysokości 150 % stawki diety podstawowej. Uwaga: Łączny okres korzystania z opcji będzie nie dłuższy niż 6 miesięcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 58 1130 1219 0026 3005 4620 0002 - przy przelewie z zagranicy podać kod: GOSKPLPW. W tytule przelewu należy podać: Wadium - catering dla CTN. - Szczegółowe informacje dotyczące wadium Zamawiający opisał w SIWZ dostępnym na stronie internetowej: bip.ctn-moszna.pl w zakładce OGŁOSZENIA / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) potwierdzą oświadczeniami, że: a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) ich sytuacja ekonomiczna i finansowa jest wystarczająca do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z żadnego tytułu wskazanego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) oferowane dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego, f) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 2) przedłożą następujące dokumenty: a) decyzję właściwego organu (np. Powiatowego inspektora sanitarnego) o dopuszczeniu zakładu do świadczenia usług związanych z żywieniem i cateringu (KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków); b) wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia potwierdzający wskazane tam wymogi Zamawiającego (załącznik nr 2 do Części I SIWZ), e) oświadczenie wykonawcy w sprawie przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do Części I SIWZ), f) kopię polisy ubezpieczeniowej OC, obejmującej szkody osobowe i majątkowe w zakresie niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300 000 zł bez ograniczeń na jeden przypadek. Uwaga: Do oferty wykonawca obligatoryjnie dołącza pełnomocnictwa, upoważnienia oraz inne dokumenty - odpowiednio dla formy jego działalności i relacji z innymi podmiotami lub osobami związanymi ze złożoną ofertą oraz przyszłą realizacją zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie oraz przedłożyć informację, której zakres określa wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia potwierdzający wskazane tam wymogi Zamawiającego (załącznik nr 2 do Części I SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie oraz przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej OC, obejmującej szkody osobowe i majątkowe w zakresie niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300 000 zł bez ograniczeń na jeden przypadek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa, upoważnienia oraz inne dokumenty - odpowiednio dla formy działalności Wykonawcy/Wykonawców i relacji z innymi podmiotami lub osobami związanymi ze złożoną ofertą oraz przyszłą realizacją zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Odległość miejsca sporządzania posiłków przez Wykonawcę od miejsca wydawania posiłków - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ctn-moszna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 12:00, miejsce: 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1A sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.