Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Kraków: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników Poczty Polskiej
Numer ogłoszenia: 254537 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, fax. 012 6190573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników Poczty Polskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę paczek mikołajkowych: -Część nr I - dla Poczta Polska Kraków - 2800 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3a -Część nr II - dla Poczta Polska Centrum Logistyki -Kraków - 442 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3b -Część nr III - dla Poczta Polska Nowy Sącz - 1280 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3c -Część nr IV - dla Poczta Polska Tarnów - 1175 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3d Wymagana zawartość każdej paczki została wyszczególniona w załącznikach nr 3a-3d do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do miejsc wymienionych w załącznikach nr 5a-5d do SIWZ. Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Dostawy będą realizowane w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Przewidywane terminy realizacji zamówienia to: - część I - 28.11.2008r.- 05.12.2008r., - część II - 24.11.2008r.- 28.11.2008r., - część III - 27.11.2008r.- 04.12.2008r., - część IV - 27.11.2008r.- 04.12.2008r. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy, przy dołożeniu należytej staranności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 15.33.23.10 - Orzechy palone lub solone 15.82.12.00 - Herbatniki słodkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 4 140,00 zł (słownie: cztery tysiące sto czterdzieści złotych 00/100) Część II - 570,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100) Część III - 2 090,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Część IV - 1 860,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się zrealizowaniem min. 3 usług polegających na wykonaniu dostaw paczek mikołajkowych, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: . Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dostaw polegających na dostawach paczek mikołajkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te (wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie minimum 3 dostawy, polegające na wykonaniu dostaw paczek mikołajkowych. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje (dla co najmniej 3 dostaw). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać dostawy wykazane w wykazie oraz potwierdzać ich należyte wykonanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - opakowanie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska CI OR w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska CI OR w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.11.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników Poczty Polskiej - WR ZK Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę paczek mikołajkowych: Część nr I - dla Poczta Polska Kraków - 2800 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3a Wymagana zawartość każdej paczki została wyszczególniona w załącznikach nr 3a do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do miejsc wymienionych w załącznikach nr 5a do SIWZ. Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Dostawy będą realizowane w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Przewidywane terminy realizacji zamówienia to: - część I - 28.11.2008r.- 05.12.2008r. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy, przy dołożeniu należytej staranności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0, 15.33.23.10-0, 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. opakowanie - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników Poczty Polskiej - DR ZK w Krakowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę paczek mikołajkowych: Część nr II - dla Poczta Polska Centrum Logistyki -Kraków - 442 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3b Wymagana zawartość każdej paczki została wyszczególniona w załącznikach nr 3b do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do miejsc wymienionych w załącznikach nr 5b do SIWZ. Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Dostawy będą realizowane w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Przewidywane terminy realizacji zamówienia to: część II - 24.11.2008r.- 28.11.2008r. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy, przy dołożeniu należytej staranności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0, 15.33.23.10-0, 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. opakowanie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników Poczty Polskiej - DR ZK w Nowym Sączu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę paczek mikołajkowych: Część nr III - dla Poczta Polska Nowy Sącz - 1280 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3c Wymagana zawartość każdej paczki została wyszczególniona w załącznikach nr 3c do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do miejsc wymienionych w załącznikach nr 5c do SIWZ. Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Dostawy będą realizowane w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Przewidywane terminy realizacji zamówienia to: - część III - 27.11.2008r.- 04.12.2008r Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy, przy dołożeniu należytej staranności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0, 15.33.23.10-0, 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Opakowanie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników Poczty Polskiej - DR ZK w Tarnowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę paczek mikołajkowych: Część nr IV - dla Poczta Polska Tarnów - 1175 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 3d Wymagana zawartość każdej paczki została wyszczególniona w załącznikach nr 3d do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do miejsc wymienionych w załącznikach nr 5d do SIWZ. Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Dostawy będą realizowane w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Przewidywane terminy realizacji zamówienia to: - część IV - 27.11.2008r.- 04.12.2008r. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz postanowieniami umowy, przy dołożeniu należytej staranności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.22.20-0, 15.33.23.10-0, 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. opakowanie - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Orzechy palone lub solone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.