Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Twardogóra: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
Numer ogłoszenia: 25453 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, fax 071 3158142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra obejmujące 13 zakresów rzeczowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: zajmują się świadczeniem usług w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Generalny Wykonawca minimum jednego zadania podobnego do przedmiotu zamówienia tj. remont dróg gruntowych zgodnie z wyszczególnionymi w przedmiocie zamówienia zakresami robót, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się za pomocą formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne oświadczenie o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ; Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy); Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na poszczególne zakresy wraz z kosztorysem ofertowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Pokój nr 10 - Biuro Obsługi Petenta, Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES I Profilowanie 1000m² dróg przy użyciu równiarki i walca (za podstawę przyjąć ilość 100000m² do wykonania rocznie)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES II Wyrównanie 100m² nierówności, profilowanie z wykonaniem nawierzchni przy użyciu tłucznia drogowego 31,5-63 mm w ilości 0,212t/m², miału kamiennego 0-4mm w ilości 0,02t/m² i klińca do nawierzchni drogowych 4-31,5mm w ilości 0,025t/m² (za podstawę przyjąć ilość 6000m² rocznie)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES III Konserwacja 1 mb rowu przydrożnego o parametrach - głębokość min. 50cm, szer. w dnie 40cm, nachylenie skarp 1:1,5 wraz ze ścinką poboczy oraz wywozem nadmiaru ziemi (za podstawę przyjąć 1000 mb rocznie)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES IV Wykonanie 1 mb rowu przydrożnego o parametrach - głębokość min. 50 cm, szer. w dnie 40 cm, nachylenie skarp 1:1,5 wraz ze ścinką poboczy oraz wywozem nadmiaru ziemi (za podstawę przyjąć 500 mb rocznie)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES V Transport z załadunkiem 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra, wraz z rozplantowaniem i zawałowaniem na odległość do 5km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES VI Transport z załadunkiem 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra, wraz z rozplantowaniem i zawałowaniem na odległość do 10km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES VII Transport z załadunkiem 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra, wraz z rozplantowaniem i zawałowaniem na odległość do 15km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES VIII Transport z załadunkiem 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra na odległość do 5km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES IX Transport z załadunkiem 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra na odległość do 10km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES X Transport z załadunkiem 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra na odległość do 15km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES XI Rozplantowanie i zawałowanie 10 ton gruzu budowlanego stanowiącego własność Gminy Twardogóra..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES XII Ścinanie poboczy o grubości do 10cm, do 20cm, do 30cm wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 5km (za podstawę przyjąć 1000 m² do wykonania) Jednostka obmiaru 1m²..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie remontów dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Twardogóra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES XIII Oczyszczanie rowów z namułu do 10cm, do 20cm, do 30cm wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 5km (za podstawę przyjąć 500 mb do wykonania) Jednostka obmiaru 1mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Budowa energooszczędnego przedszkola z oddziałem żłobkowym wraz z zagospodarowaniem terenu - ETAP II
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Zawadka
- Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Zagórz
- Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa 2024- I postępowanie
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.