To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Bieruń: REMONT BUDYNKU KOMUNALNEGO PO POWODZI PRZY UL.WARSZAWSKIEJ 396 W BIERUNIU
Numer ogłoszenia: 254544 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198957 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU KOMUNALNEGO PO POWODZI PRZY UL.WARSZAWSKIEJ 396 W BIERUNIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tynków w piwnicach i pomieszczeniach na parterze remont schodów wejściowych do budynku, wymiana drzwi wejściowych zewnetrznych wymiana drzwi wewnętrznych, wymiana posadzek, roboty instalacyjne ( biały montaż), . Zakres robót został określony w przedmiarze robót , dokumentacji technicznej i opisie robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obejmuje w szczególności : Roboty wewnętrzne: Piwnice: - rozebranie posadzek 42,85 m2 - odbicie tynków 37,40 m2 - naprawa stropów ceramicznych 12,855m2 - wymiana drzwi piwnicznych 3 szt. - wymiana okien 2 szt. - wykonanie tynków cem.-wap. kat. III, 257,860 m2 - malowanie farbami wapiennymi 128,93 m2 Pomieszczenia na parterze: - wymiana posadzek 124,110 m2 -wykonanie izolacji przeciwwodnej z papy 124,110m2 - wykonanie izolacji cieplnej ze stryropianu 124,110 m2 - posadzki z płytek ceramicznych 124,110 m2 - uzupełnienie tynków kat.III 215,264 m2 - wymiana okładziny ściennej z płytek ceramicznych 109,912 m2 - wymiana drzwi 13 szt. - gładzie jednowarstwowe 280,143 m2 - malowanie ścian farbami emulsyjnymi 280,143 m3 - instalowanie białego montażu Roboty zewnętrzne: - wykonanie schodów wejściowych - wykonanie balustrady schodowej - gruntowanie podłoży 169,899 m2 - uzupełnienie tynków kat.III 255,20 m2 - malowanie tynków farbami akrylowymi 255,20 m2 -wykonanie tynku mozaikowego 26,468 m2 Sanitariaty zewnętrzne: - uzupełnienie ścianek z cegieł 5,329 m2 - uzupełnienie tynków 56,868 m2 - wymiana drzwi 3 szt. - malowanie ścian farbami emulsyjnymi 56 868 m2 - wywóz gruzu 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45262690-4 Remont starych budynków 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45410000-4 Tynkowanie 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45262300-4 Betonowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45431000-7 Kładzenie płytek 45442110-1 Malowanie budynków 2. Jeżeli w dokumentacji technicznej, opisie robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. 3. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 4. Z uwagi na zastosowanie wynagrodzenia ryczałtowego zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 5. Zamawiający nie przewiduje : udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.11.12.20-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.26.23.00-4, 45.44.21.00-8, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.44.21.10-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o., ul. Roździeńskiego 11, 41-308 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161249,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126881,72
Oferta z najniższą ceną: 126881,72 / Oferta z najwyższą ceną: 126881,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Zakup oprogramowania - "Cyberbezpieczny Bieruń".
- Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Dostawa systemu centralnego klejenia do zastosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych dla PGG S.A oddział KWK Piast - Ziemowit Ruch Piast.
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziały ZRP i ZGRI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową typu plandeka dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Remont schodów terenowych - III etap robót realizowanych w ramach zadania: "Remont dachu SP 30 przy ul. Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Modernizacja poprzez remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej.
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- Budowa sali konferencyjnej i przebudowa istniejącego budynku PODR w Szepietowie wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania "Przebudowa/budowa sali konferencyjnej Podlaskiego ODR w Szepietowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.