eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceŚwiadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych, sprawa nr 18/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Bartoszyce: Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych, sprawa nr 18/2010
Numer ogłoszenia: 254549 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246664 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych, sprawa nr 18/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych. Szczegółowy zakres zawiera: załącznik nr 2 do SIWZ 2.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zryczałtowanej konserwacji oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów (wind) pod dozorem pełnym 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wszystkie obowiązkowe czynności konserwacyjno - naprawcze, których szczegółowy zakres wykonawczy został określony w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. Nr 193, poz.1890 z 2003r), dotyczącym warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego b) dokonywanie bieżących napraw wraz z wymian. zużytych lub uszkodzonych podzespołów (części) i materiałów na zasadach określonych w umowie. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia konserwacji dźwigów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach, posiadające uprawnienia do konserwacji dźwigów towarowych i osobowych, nadane przez organ dozoru technicznego, zgodnie z przepisami BHP, Ppoż. oraz wewnętrznymi regulacjami organizacyjno porządkowymi wprowadzonymi przez Zamawiającego. 2.4. Wykonawca, w ramach zryczałtowanego wynagrodzenia, zobowiązany jest do uczestnictwa w rewizjach okresowych dokonywanych przez Inspektora UDT. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 6 godzin od momentu jej zgłoszenia. 2.6. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ThyssenKrupp Elevator Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.