eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUtrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń do pobierania opłat za postój w strefie płatnego parkowania w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Szczecin: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń do pobierania opłat za postój w strefie płatnego parkowania w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 25454 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481746 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., ul. Czesława 9, 71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, faks 91 421 63 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń do pobierania opłat za postój w strefie płatnego parkowania w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie obsługi serwisowej i konserwacyjnej urządzeń pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania typu Parkeon Stelio Solar TX -, które obejmują: 1) Przeprowadzanie bieżącej konserwacji urządzeń pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania zapewniającej utrzymanie ich sprawności technicznej, 2) Bieżące usuwanie uszkodzeń urządzeń do pobierania opłat za postój w strefie płatnego parkowania powstałych w trakcie eksploatacji, 3) Wymiana uszkodzonych części urządzeń pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania, demontaż części i montaż nowych części dostarczonych przez zamawiającego, 4) Wykonywanie drobnych napraw uszkodzonych części urządzeń pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania, które po naprawie zostaną ponownie użyte. Decyzję o naprawie uszkodzonej części podejmować będzie przedstawiciel zamawiającego, po przedstawieniu przez wykonawcę szacunkowego kosztu naprawy. Części naprawione zostaną ponownie użyte. Części wymontowane przechowywane będą w pomieszczeniu zamawiającego, które na okres realizacji zamówienia zamawiający udostępni nieodpłatnie wykonawcy. 5) Wykonawca prowadził będzie ewidencję części urządzeń do pobierania opłat za postój w strefie płatnego parkowania: zużytych, uszkodzonych wymontowanych, części nowych pobranych od zamawiającego w celu montażu w urządzeniach pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania. 6) Kontrolę stanu napięcia roboczego w akumulatorach. 7) Ładowanie akumulatorów, co najmniej 1 raz w okresie realizacji zamówienia, a w razie konieczności ich wymianę na sprawny dostarczony przez zamawiającego, 8) Co najmniej raz w okresie obowiązywania umowy, sprawdzenie czujników otwarcia drzwi, klawiatury użytkownika oraz przycisków akceptacji i anulacji, 2. Liczba urządzeń do pobierania opłat za postój w strefie płatnego parkowania objętych zamówieniem wynosić będzie: 1) 288 sztuk w okresie od dnia 2 stycznia 2013 r. do dnia 30 kwietnia 2013 r., 2) 338 sztuk w okresie od dnia 1 maja 2013 r. do dnia 31 grudnia 2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.60.00 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRA - PORT Spółka. z o.o., ul. Bytomska 3-6, 70-603 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174064,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194635,20

  • Oferta z najniższą ceną: 194635,20 / Oferta z najwyższą ceną: 194635,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.