eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa źródeł światła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Katowice: Dostawa źródeł światła
Numer ogłoszenia: 254556 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182328 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa źródeł światła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, źródeł światła (zwanych dalej artykułami).
Miejscem dostarczenia artykułów będą pomieszczenia Magazynu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 14 lub na wyraźne wskazanie Zamawiającego Dział Logistyki pok.420, Katowice ul. Bankowa 12, Zamówienie obejmuje dostarczanie oraz rozładunek wraz z wniesieniem artykułów do ww. pomieszczeń.
Szczegółowy opis artykułów zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wskazane w opisie ilości artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzegał sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy, albo do wyczerpania pełnej ilości artykułów (jeżeli ich wyczerpanie nastąpi przed upływem tego terminu) sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego i składanych na podstawie zawartej umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo i ilościowo z zamówieniem, pakowane wg danego numeru zamówienia i opatrzone tym numerem.
Realizacja każdego z zamówień złożonych przez Zamawiającego w formie faksu, w formie elektronicznej lub w formie pisemnej nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania zamówienia.
Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.
W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów określonych szczegółowo w ich opisie (załącznik 2) w cenach zaoferowanych przez siebie w ofercie.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszczał złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
Zamawiający nie przewidywał dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewidywał udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.21.10 - Świetlówki rurkowe 31.53.21.20 - Świetlówki rurkowe kompaktowe 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOJNAROWSCY Sp. z o. o., ul. Gospodarcza 16, 40-432 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89837,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99836,15

  • Oferta z najniższą ceną: 94372,24 / Oferta z najwyższą ceną: 153429,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.