eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleModernizacja parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy Plac Wolności 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Kędzierzyn-Koźle: Modernizacja parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy Plac Wolności 13
Numer ogłoszenia: 25457 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239960 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, pl. Wolności 13, Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy Plac Wolności 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy Plac Wolności 13 związana z wykonaniem nawierzchni parkingu z odzyskanej kostki, uwzględniając także wykonanie linii stanowisk postojowych, linii wyznaczających ciągi piesze, zejść/wyjść na/z parkingu (schody), wjazdów i wyjazdów, szlabanu parkingowego, odwodnienia oraz zieleńców. Roboty obejmują również wymianę istniejącej kanalizacji sanitarnej wraz z odprowadzeniem wód deszczowych. 2 Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą: - Projekt budowlany - branża drogowa stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ - Projekt - branża sanitarna i kanalizacyjna stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót branża drogowa stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót branża sanitarna i kanalizacyjna stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ - Uzgodnienia Górnośląski Operator Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o., Rozdzielnia gazu w Kędzierzynie-Koźlu, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. - Opinia Powiatowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. - Decyzja Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. - Umowa korzystania z nieruchomości nr G-7229/15/2008 Skarb Państwa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. - Umowa korzystania z nieruchomości nr 71/2008 Gmina Kędzierzyn-Koźle stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3 Wykonawca uwzględni wymagania określone w załączonych uzgodnieniach, decyzjach, umowach w końcowej kwocie wykonania przedmiotu zamówienia oraz jeżeli wymagają tego załączone do SIWZ dokumenty, w imieniu Zamawiającego wystąpi o uzyskanie zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4 Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej wykonania przedmiotu zamówienia. 5 Zamawiający jako przykład stojaka rowerowego znajdującego się pod pozycją 3.15 przedmiaru robót branża drogowa podaje stojak rowerowy Retro 008233 dostępny na stronie internetowej www.komserwis.pl. 6 Wykonawca składając ofertę uwzględni dla pozycji 3.2 przedmiaru (Szlaban parkingowy elektrohydrualiczny) koszt wraz z podłączeniem. 7 Cena oferty winna obejmować cały zakres robót wynikający z załączonego projektu. 8 Podane w materiałach przetargowych nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń czy ich elementów należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia równoważne pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W takiej sytuacji należy również podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału czy urządzenia i udokumentować jego jakość, celem porównania, sprawdzenia równoważności. Do oferty należy załączyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązanie materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie lub dokumentację montażową - warsztatową zastosowanego rozwiązania. 9 Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia 48 miesięcy. 10 Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: - Organizacja i zagospodarowanie placu budowy. - Organizacja ruchu i oznakowanie budowy. - Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z kosztami opłaty składowania. - Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku po uprzedniej akceptacji inwestora. - Po zakończeniu robót, do usunięcia wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. - Likwidację placu budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 661032.44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowe BEST-OPEBEL S.C. Jerzy Kiryczuk, Wiesław Wójcik, Borki, ul.Leśna 8, 45-020 Czarnowąsy, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 414965,74
  • Oferta z najniższą ceną: 414965,74 oferta z najwyższą ceną: 923950,53
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.