eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParadyżDOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARADYŻU NA SEZON GRZEWCZY 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Paradyż: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARADYŻU NA SEZON GRZEWCZY 2008/2009
Numer ogłoszenia: 254607 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. OP AK "Błysk" w Paradyżu , ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, tel. 044 758 40 71, 758 40 25, fax. 044 758 40 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.paradyz.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu gminnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARADYŻU NA SEZON GRZEWCZY 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok. 30.000 litrów oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Paradyżu na sezon grzewczy 2008/2009 i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2001. 3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania sezonu grzewczego 2008/2009. 4. Pojedyncza dostawa wynosić będzie od 1.000 do 5.000 litrów, w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 500 litrów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym. b) Dostawa towarów następować będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienia w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju. d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie lub faxem. e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie. f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie dyrektor lub wicedyrektor szkoły. g) O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. h) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. i) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez dyrektora lub wicedyrektora szkoły. j) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczanym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. k) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta (nie gorsze niż określone w ofercie). l) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt. k), lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. m) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniom w niezależnym labolatorium badawczym. n) W przypadku potwierdzenia przez labolatorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogi jakościowe, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. o) Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 PZP, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj.: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy w/w dokument. b) posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy w/w dokument. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą się odpowiednim doświadczeniem - że należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy polegające na dostarczaniu oleju opałowego w ciągu całego sezonu grzewczego w ilości łącznej minimum 10.000 litrów każda. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w w/w czasie wykonał minimum 2 dostawy polegające na dostarczaniu oleju opałowego w ciągu całego sezonu grzewczego w ilości łącznej minimum 10.000 litrów każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) wykażą się odpowiednim taborem samochodowym - że dysponują minimum jedną autocysterną posiadającą: aktualne badanie techniczne, aktualne świadectwo dopuszczające pojazd do przewozu towarów niebezpiecznych (wydane przez Transportowy Dozór Techniczny) oraz aktualne świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej, w którą wyposażony jest środek transportu, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną autocysterną oraz załączy: aktualne badanie techniczne, aktualne świadectwo dopuszczające pojazd do przewozu towarów niebezpiecznych (wydane przez Transportowy Dozór Techniczny) oraz aktualne świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej, w którą wyposażony jest środek transportu. c) wykażą się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych ADR. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz załączy wymagane uprawnienia wystawione na osobę, która będzie wykonywać dostawę oleju opałowego. 1.3. znajdują w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto; Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych brutto. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oferowany olej musi posiadać parametry zgodne z wymaganiami Polskie Normy PN-C-96024:2001. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załącz oświadczenie, że oferowany olej posiada parametry zgodne z wymaganiami Polskiej Normy PN-C-96024:2001. 3. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 i 2, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP, oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków 4. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca w/w warunki spełnił. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 PZP - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z ppkt. 1.1). (W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.) 3. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi (potwierdzenie warunku z ppkt. 1.1). (W przypadku składania oferty wspólnej w/w koncesję składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.) 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oleju opałowego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw (potwierdzenie warunku z ppkt. 1.2.) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w/w czasie wykonał minimum 2 dostawy polegające na dostarczaniu oleju opałowego w ciągu całego sezonu grzewczego w ilości łącznej minimum 10.000 litrów każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.) 5. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (potwierdzenie warunku z ppkt. 1.2.), wraz z załączeniem wymaganych dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną autocysterną oraz załączy: aktualne badanie techniczne, aktualne świadectwo dopuszczające pojazd do przewozu towarów niebezpiecznych (wydane przez Transportowy Dozór Techniczny) oraz aktualne świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej, w którą wyposażony jest środek transportu. (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz.) 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (potwierdzenie warunku z ppkt. 1.2.), z załączeniem uprawnień do przewozu materiałów niebezpiecznych ADR wystawionych na osobę, która będzie wykonywać dostawę oleju opałowego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz załączy wymagane uprawnienia. (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz.) 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto (potwierdzenie warunku z ppkt. 1.3). (W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą go spełniać łącznie.) 8. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany olej posiada parametry zgodne z wymaganiami Polskiej Normy PN-C 96024:2001 - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie.) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Wszystkie dokumenty, sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone (lub poświadczone) przez tłumacza przysięgłego oraz poświadczone przez Wykonawcę. A. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty. B. Jeżeli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. C. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń), wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 304 Kodeksu Postępowania Karnego - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. D. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, spowoduje wykluczenie go z postępowania. E. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną. F. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie, przed podpisaniem umowy Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.paradyz.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Paradyżu, ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat ZSS w Paradyżu, ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.