To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Warszawa: Usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w okresie od 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 254633 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232127 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w okresie od 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie 5-ciu niżej wymienionych siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy: 1. ul. Gen. Józefa Bema 70 2. ul. Ciołka 33 3. ul. Wawelberga 15 4. ul. Nowolipki 16 5. ul. Ogrodowa 28/30 Wykaz powierzchni objętych sprzątaniem określa załącznik nr 6 do s.i.w.z. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Czynności podlegające wynagrodzeniu miesięcznemu: 1) codziennie: - opróżnianie i wymianę worków foliowych w pojemnikach na śmieci, - wynoszenie śmieci do punktów zbiorczych, - usuwanie kurzu z mebli, parapetów, cokołów, boazerii i innych powierzchni, wycieranie wszystkich biurek wcześniej do tego przygotowanych, - mycie nóg krzeseł, foteli, poręczy, popielnic i popielniczek, - usuwanie na bieżąco odcisków na powierzchniach szklanych, lustrach, - odkurzanie, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłóg, klatek schodowych, wycieraczek, - utrzymanie w czystości pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie sprzętu i materiałów czystościowych, - odkurzanie wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową, - czyszczenie i dezynfekcję wszystkich urządzeń sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi, - mycie urządzeń sanitarnych, glazury koło umywalek, czyszczenie luster, powierzchni szklanych i emaliowanych, - odkurzanie ścianek działowych i innych miejsc gromadzenia się kurzu, - mycie podłóg w toaletach środkami myjąco-dezynfekującymi, - mycie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki - stosowanie w toaletach preparatów zapachowych , 2) raz w tygodniu: usuwanie zanieczyszczeń z drzwi, parapetów, ścianek działowych, grzejników, oraz usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych i wyciągów. 3) raz w miesiącu: - wycieranie odpowiednimi preparatami luster oraz oszklonych gablot informacyjnych, - odkurzanie i czyszczenie tapicerki meblowej, mycie całej glazury, lamperii, drzwi wejściowych oraz sztucznych kwiatów. - mycie koszy na śmieci 4) dwa razy w miesiącu piwnice: zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń magazynowych, archiwów, świetlic nie wliczonych do codziennego sprzątania, udostępnianych przez pracownika oraz archiwum przy ul. Wawelberga 15. 5) w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż trzy razy w roku: wykonywanie wszystkich czynności porządkowych dostosowanych do rodzaju istniejących podłóg (PCV Tarkett Optima, wykładziny dywanowe, gres , terakota, panele podłogowe, PCV), pozwalających na stwierdzenie utrzymania ich we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym. Wykaz czynności: odkurzanie, mycie, czyszczenie lub pranie, nakładanie właściwych środków nabłyszczających, polerowanie . 6) dwa razy w roku: - mycie punktów świetlnych, - sprzątanie baszt przy ul. Bema 70, - mycie okien, parapetów i ram okiennych. 7) jeden raz w roku: pranie verticali, rolet, mycie żaluzji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76080.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
- Przedsiębiorstwo Usługowe S.O.S. BARWIT Barbara Jakubczak, ul. Klemensiewicza 5A/32, 01-318 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76080.00
- Oferta z najniższą ceną: 76080.00 oferta z najwyższą ceną: 102192.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.