eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi wojewódzkiej nr 382 ul. Piastowska i ul. Świdnicka w m. Dzierżoniów (na odcinku od skrzyżowania z ul. Złotą do skrzyżowania z ul. Kasztanową) w ramach zadania pn. Współfinansowanie zewnętrznych inwestycji infrastrukturalnych - remont dróg wojewódzkich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi wojewódzkiej nr 382 ul. Piastowska i ul. Świdnicka w m. Dzierżoniów (na odcinku od skrzyżowania z ul. Złotą do skrzyżowania z ul. Kasztanową) w ramach zadania pn. Współfinansowanie zewnętrznych inwestycji infrastrukturalnych - remont dróg wojewódzkich.
Numer ogłoszenia: 254683 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, faks 074 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi wojewódzkiej nr 382 ul. Piastowska i ul. Świdnicka w m. Dzierżoniów (na odcinku od skrzyżowania z ul. Złotą do skrzyżowania z ul. Kasztanową) w ramach zadania pn. Współfinansowanie zewnętrznych inwestycji infrastrukturalnych - remont dróg wojewódzkich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty dotyczące: 1) frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni o powierzchni 7990 m2 (długość jezdni 767,54m i szerokości od 10m do 6,25m), 2) rozebrania konstrukcji odcinka jezdni w km 0+000.00 ÷ km 0+400.00 (do przedłużenia krawędzi ul. Świdnickiej) oraz odtworzenie konstrukcji jezdni do warstwy podbudowy na w/w odcinku, 3) wymiany istniejących krawężników na nowe betonowe 20 x 30cm, 4) wymiany istniejących obrzeży na nowe betonowe 8 x 30 cm, 5) wykonania nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na chodniku, 6) wymiany zniszczonych odcinków kanalizacji deszczowej kd 250mm na kanalizację kd 300 mm, 7) wymiany istniejących betonowych studni deszczowych na nowe z PE DN 600 mm, 8) wymiany istniejących wpustów deszczowych na nowe, 9) wymiany przepustów na zjazdach, 10) montażu nowych płyt fundamentowych i odciążających na studniach deszczowych i sanitarnych wraz z wymianą włazów na nowe, 11) ułożenia na całej powierzchni jezdni warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej SMA 0/11mm - gr. 4cm, 12) wykonania utwardzonego pobocza na odcinku jezdni bez krawężników, 13) odtworzenia oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej oraz namalowanie pasa ostrzegawczego przed krawężnikami przy przejściach dla pieszych kolorem żółtym z zastosowaniem farb do poziomego oznakowania jezdni, ponadto wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na ul. Piastowskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Złotą do skrzyżowania z ul. Strzelniczą, 14) wymiany oznakowania pionowego na nowe, 15) odtworzenia terenów zielonych. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany remontu ul. Piastowskiej i ul. Świdnickiej (droga wojewódzka nr 382) w Dzierżoniowie, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Projekt organizacji ruchu - czasowa, 4) Projekt organizacji ruchu - stała. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. III.1, zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, w razie konieczności podsypywania dziur, nierówności, ubytków w drodze tak, aby była przejezdna i dostępna dla komunikacji, 2) pozostawienia robót na okres zimowy w takim stanie, aby Zamawiający mógł prowadzić zimowe utrzymanie przejezdnych pasów drogi poprzez użycie pługów, solarek, 3) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji, obiektów publicznych np.: sklepów, stacji paliw, 4) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 6) wyczyszczenia nawierzchni drogi w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 7) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 8) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, 9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 10) prowadzenia wewnętrznego Dziennika Budowy, 11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 12) realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, postanowień, kwestionariuszy, warunków przyłączenia i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego, 13) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 14) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 15) przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 16) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 17) dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę mineralno - asfaltową SMA celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 18) wprowadzenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 19) przekazanie Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót branżowych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 20) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, 21) wykonywania wykopów ręcznie w pobliżu sieci, a w szczególności przy realizacji robót kanalizacji deszczowej (przykanlików, sieci) w terenie zielonym strona prawa ul. Piastowskiej kierunek Świdnica..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać wykonanie w załączniku nr 6 do SIWZ roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o nawierzchni z SMA; wykazanie minimum 2 robót obejmujących swym zakresem powierzchnię minimum 7 000 m 2 każda z robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w tych branżach, posiadają wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: a) W zakresie terminu i wynagrodzenia: 1) w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, 2) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b)W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi: 1) Podniesienie bezpieczeństwa, 2) Materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi, 3) W trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 4) W trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia. 5) W trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w wewnętrznym dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/przetargi_inwestycje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.