Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Adamów: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Adamów,w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 254708 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Adamów,w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz uczniów do szkół i na terenie gminy Adamów, zgodnie z niniejszym zestawieniem; Trasy dowozu dzieci do szkół przedstawiają się następująco: 1.Zespól szkól w Suchowoli z kierunku; Adamów - 7 Boża Wola- 32 Bondyrz - 4 Feliksówka- 40 Jacnia - 28 Potoczek - 8 Suchowola Kąt- 7 Suchowola ,,lipa,,- 11 Hutków - 7 Łącznie 184 dzieci, powyższe nie wskazuje ilości dzieci i miejscowości ,,po trasie dowozu,,dla których trasa jest krótszy odpowiednio 3 i 4 km. 2.Zespół Szkół w Szewni Górnej z kierunku; Adamów - 28 Bliżów - 28 Bondyrz - 11 Jacnia - 5 Potoczek - 6 Trzepieciny- 6 Guciów - 1 Lipsko Polesie- 16 Łącznie ilość dzieci 101. Ostateczne godziny przejazdów autobusów, z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych i stanowić będą załącznik do umowy. Długość poszczególnych tras winna zostać opracowana przez Wykonawcę po przeprowadzeniu wizji lokalnej, przed sporządzeniem oferty, ze względu na specyfikę tras dowozu i uwzględnić wynikłe z tego tytułu przesłanki mogące mieć na cenę oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w czasie dowozu w drodze powrotnej. Ilość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych dzieci, zapewniając im bezpieczeństwo oraz punktualność w przybyciu na zajęcia szkolne i odjazd z placówek oświatowych. Przewóz dzieci do szkół może odbywać się autobusami ,,liniowymi,,jednakże pierwszeństwo oraz ilość wolnych miejsc musi zostać przewidziana przez pracownika wykonawcy dla zabezpieczenia bezpiecznego, terminowego przewozu dzieci do szkół - podczas wykonywania powierzonego zadania. Organ prowadzącym zostanie poinformowany przez dyrektorów placówek o osobie sprawującej nadzór nad dowozem dzieci do szkół, na poszczególnych trasach, tym samym wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie. 4.1 Wizja lokalna Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną i zaproponować optymalny przebieg tras przewozu oraz oszacować liczbę kilometrów na poszczególnych trasach. Organizację dowozów na poszczególnych trasach należy dostosować do ilości dojeżdżających dzieci oraz do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Z uwagi na specyfikę wykonania zadania, koniecznym może okazać się zorganizowania miejsca służącego do bezpiecznego przesiadania dzieci z autobusów. Po stronie Wykonawcy leży przewidzenie konieczności ,,sprzężenia,, kursów autobusów, tym samym długości ich kursowania. W przypadku konieczności zorganizowania, miejsca przesiadkowego- Zamawiający pomoże w wyznaczeniu i zabezpieczeniu potrzebnego miejsca. 4.2 Pozostałe ustalenia Wykonawcy, któremu zostanie przydzielone wykonanie zadania musi przewidzieć konieczność kursowania autobusów z możliwością przesiadek dzieci korzystających z jego usługi. Miejsca służące bezpiecznej przesiadce - wyznaczy zamawiający na podstawie wniosków i porozumienia wykonawcy usługi z dyrektorami jednostek oświatowych z terenu Gminy Adamów. Wykonawca wykonujący usługę dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Adamów musi uwzględnić w razie konieczności zorganizowanie we własnym zakresie miejsc przystankowych wykorzystanych do świadczenia usługi dla dzieci dojeżdżających do szkół z terenu Gminy Adamów a mających swoje miejsce zamieszkania poza tym terenem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w niniejszym postepowaniu możliwy jest po spełnieniu zapisów w SIWZ dla niniejszego postępowania; Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o nie wykluczeniu z postępowania, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,aktualna licencja na przewóz osób, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o sposobie ,,dysponowania,, ich osobami ważne prawo jazdy kat. D dla kierowców autobusów przeznaczonych do obsługi usługi wraz z ważne świadectwa kwalifikacji dla kierowców autobusów przeznaczonych do obsługi usługi lub zaświadczenie pracodawcy, wykaz autobusów przewidzianych do wykonania zamówienia, dokumenty potwierdzające sprawność autobusów przewidzianych do realizacji usługi - ważne badania techniczne, ubezpieczenia OC i NNW Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Oświadczenie z art. 275 lub z art. 287 ust. 1Prawa ochrony środowiska, Umowa spółki cywilnej - jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej,Pełnomocnictwo -jeśli występuje, wraz z jego zakresem,Trasy przejazdu wraz z podaniem ich długości, opracowane na podstawie załącznika Nr 4 - wykaz dzieci dowożonych do szkół,Parafowany wzór umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia, Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o nie wykluczeniu z postępowania, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualna licencja na przewóz osób , wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj, ważne prawo jazdy kat. D, - ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie, wykaz autobusów przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich sprawność /ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW, Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności Oświadczenie z art. 275 Prawa ochrony środowiska o nie zaleganiu z opłatami lub oświadczenie, że podmiot prowadzi ewidencję zgodnie z art. 287 ust. 1 w/w ustawy,trasy przejazdu Powyższe musi warunkować opisanymi warunkami do spełnienia opisane w SIWZ dla niniejszego postępowania opisane w dziale 5 SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów- pok. Nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów- pok. Nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ADAMÓW
- Dostawa serwerów i macierzy dyskowej dla Gminy Adamów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet) dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Adamowie
- Zakup z sukcesywnymi dostawami oleju opałowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Adamowie
więcej: przetargi ADAMÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.