Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Piaseczno: Dobudowa wejścia głównego i budowa sal dydaktycznych w budynku szkoły Zespołu Szkół Nr 1 w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 10 - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 254738 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa wejścia głównego i budowa sal dydaktycznych w budynku szkoły Zespołu Szkół Nr 1 w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 10 - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu następujacego zakresu robót: - roboty instalacyjne c.o. i wod-kan, polegające na wymianie starych rurociągów zasilania c.o. w zakresie połączenia nowej i starej instalacji, wymianie azbestowej rury przyłącza wody na rurę stalową wraz z robotami ziemnymi i drogowymi, - roboty instalacji elektrycznej polegające na dostosowaniu sal dydaktycznych na potrzeby nauczania zawodowego, poprzez rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej oraz zwiększenie ilości punktów poboru prądu, wraz z robotami murarskimi, - roboty budowlane polegające na wykonaniu kanału c.o. łączącego budynki szkoły, dociepleniu ścian fundamentowych styropianem, wykonaniu izolacji przeciwilgociowej, wyrównaniu różnic poziomów stropów pomiędzy łącznikiem a budynkiem szkoły i inne roboty towarzyszące..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUDOMUR Zbigniew Kowalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUDOMUR Zbigniew Kowalczyk
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BUDOMUR Zbigniew Kowalczyk, ul. Mickiewicza 36 i, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146084,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150000,00
Oferta z najniższą ceną: 150000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie w/w zamówienia zgodnie z zakresem robót wyszczególnionym w protokole konieczności ma bezpośredni wpływ na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz wykonanie przedmiotu umowy podstawowej. Powyższe zamówienie uzupełniające udzielane jest w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Zakup urządzeń i oprogramowania " Cyberbezpieczny Samorząd"
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
- Wymiana stolarki okiennej w Przystanku Muzyki.
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Remont sanitariatów w budynku internatu sektor B Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem, ul. Słoneczna 1 - etap I
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.