Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Rzeszów: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner) dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 254755 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner) dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner) dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Zamawiający dopuszcza możliwość także innych zmian w umowie gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego w Jasionce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne wyposażone w następujące funkcje: - maksymalny format oryginału: A3 - format kopii/wydruku: A5R-SRA3 - szybkość pracy A4 mono, kolor: ok 20str./min. - szybkość pracy A3 mono, kolor: ok 15str./min. - szybkość skanowania (A$ mono, kolor / 300 dpi): 44 str./min. - max. rozdzielczość kopiowania: 600 X 600 dpi - max rozdzielczość drukowania: 1 200 x 1 200 dpi - max rozdzielczość skanowania: 600 x 600 dpi - obsługiwane formaty plików: TIFF, JPEG, PDF, XPS - zakres zoom: 25-400 % - czas uzyskania pierwszej kopii: 8,9 sekundy (kolor), 5,9 sekundy (mono) - kopiowanie wielokrotne: 1-999 kopii - pojemność papieru: 1 kasety: 1 x 250 arkuszy, 1 x 550 arkuszy - pojemnik ręczny 100 arkuszy - automatyczny podajnik oryginałów - funkcja SEND umożliwiająca zaawansowane wysyłanie dokumentów bezposrednio z urządzenia - do pliku, na serwer, do e-maila, (mono i kolor, do formatu TIFF, JPEG, PDF) - wbudowany dysk twardy 80 GB, - podstawa z dwoma dodatkowymi kasetami na papier kazda po 550 arkuszy - wewnętrzny moduł sortująco - zszywający - moduł faksu Gwarancja: 60 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopiarko-drukarki dla Wydziału Matematyki i Fizyki Stosowanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopiarko-drukarka z pokrywą oryginałów, modułem drukarki/skanera. Format: A3-A6 Szybkość kopiowania: 16 stron A-4 na min. Rozdzielczość: 600 dpi Pamięć kopiarki: 16 MB Pamięć drukarki: 64 MB Zoom: 50% - 200% Czas nagrzewania: mniej niż 15 sek. Szybkość wydrukowania pierwszej kopii: mniej niż 6,5 sekundy Pojemność papieru: 1 kaseta na 250ark. i podajnik ręczny na 100 ark. Gramatura papieru: Standardowo 60-90 g/m2 Podajnik ręczny 52-162 g/m2 Język drukarki: GDI Skaner: TWAIN Rozdzielczość skanowania: 600 dpi Gwarancja: 60 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Awioniki i Sterowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) A4 - laserowa technologia druku min 600 dpi - automatyczny druk dwustronny (podajnik automatyczny) - standardowy zasobnik na 250 arkuszy - automatyczny podajnik papieru na 35 stron - prędkość druku 25 stron/min - skaner A4 (automatyczny podajnik dokumentów na min 25 kartek), rozdzielczość do 1200 dpi, - możliwość bezpośredniego kopiowania dokumentów (skan-wydruk) - możliwość zminiejszania i powiększania kserokopii - funkcja e-print (drukowania z urządzeń przenośnych) !! - wydruk ze stanu gotowości do 10 s - USB i port sieciowy 10/100 ethernet - wymiary nie wieksze niż 55/55/45 cm + dodatkowe 2 komplety tonerów, przewód USB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Zakładu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie powinno spełniać następujące kryteria: Funkcja- Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie Parametry drukowanie Prędkość druku w czerni: 25 str./min (wg ISO/IEC 24734) Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4): 8000 stron Technologia druku: laser Jakość druku w czerni: Do 600 x 600 dpi (efektywna rozdzielczość 1200 dpi) Obsługa papieru Obsługa papieru: Standardowy podajnik papieru: Podajnik papieru na 250 ark., podajnik szczelinowy z priorytetem poboru na 1ark., automatyczny podajnik dokumentów na 35 ark. Standardowy odbiornik papieru: Odbiornik papieru na 100 arkuszy Maksymalna pojemność podajnika (koperty): do 10 kopert Druk dwustronny: automatyczny (standardowo) Podawanie nośników, wykańczanie dokumentów: podawanie arkuszy Obsługiwane formaty nośników: podajnik z priorytetem poboru: A4, A5, B5(JIS), C5, DL, koperty, pocztówki; podajnik na 250 ark.: A4, A5, B5 (JIS), C5, DL, koperty Niestandardowe wymiary nośników: podajnik z priorytetem poboru: 76 x 127 do 216 x 356 mm; podajnik na 250 ark. 2: od 76 x 187 do 216 x 356 mm Nośniki: papier (wysoko- i niskogramaturowy, firmowy, zwykły, wstępnie zadrukowany, dziurkowany, ekologiczny, szorstki), koperty, przeźrocza, etykiety, pocztówki Specyfikacje dotyczące skanera Specyfikacja dotycząca skanera: Typ skanera: skaner płaski, automatyczny podajnik dokumentów Optyczna rozdzielczość skanowania: do 1200 dpi Kodowanie koloru: 24-bitowa Format skanowania: 216 x 297 mm (skaner płaski) Format skanowania (automatyczny podajnik dokumentów): 216 x 356 mm Specyfikacja dotycząca kopiarki Specyfikacja dotycząca kopiarki: Prędkość kopiowania (w czerni, format A4): do 25 kopii/min. Rozdzielczość kopii (tekst w czerni): do 600 x 600 dpi Rozdzielczość kopiowania: do 600 x 600 dpi (efektywna rozdzielczość 1200 dpi z technologią HP FastRes 1200) Zmniejszanie/powiększanie kopii: 25 do 400% Specyfikacja dotycząca faksu Specyfikacja dotycząca faksu: Szybkość faksu: 3 sekundy na stronę Liczba stron formatu A4 przechowywanych w pamięci: 400 Rozdzielczość (w czerni): 300 x 300 dpi (łącznie z półtonami) Liczba numerów szybkiego wybierania: 120 Automatyczne ponowne wybieranie numeru: tak Wysyłanie faksów z opóźnieniem: tak Obsługiwana funkcja blokady niepożądanych faksów: tak Sieć i łączność Sieci i łączność: Łącza: 1 port Hi-Speed USB 2.0; Port sieciowy 10/100 Ethernet Obsługiwane systemy operacyjne: WindowsR7 32-bitowy i 64-bitowy, WindowsR Vista 32-bitowy i 64-bitowy,MicrosoftR WindowsR XP 32-bitowy (SP2 lub nowszy) Wymiary i waga Wymiary i waga: Max. wymiary (szer. x głęb. x wys.) 445 x 345 x 375 mm Masa urządzenia (netto): max. 12 kg Wymagania dotyczące zasilania i eksploatacji Wymagania dotyczące zasilania i eksploatacji: Zasilanie: napięcie wejściowe: 220-240 V (+/-10%), 50/60 Hz (+/2 Hz), 2,9 A Pobierana moc: max 450 W (drukowanie), max 330 W (kopiowanie lub skanowanie), max 5 W, (tryb gotowości), 0,5 W (urządzenie wył.) Poziom ciśnienia akustycznego emisji obok urządzenia (aktywność, drukowanie) max 52 dB(A) Zawartość dostawy Dostawa powinna obejmować: Urządzenie wielofunkcyjne spełniające kryteria zawarte w niniejszym dokumencie, kasetę z czarnym tonerem, płyty CD z oprogramowaniem, kabel zasilania (1 lub więcej); telekomunikacyjny kabel do faksu, kabel USB Gwarancja: co najmniej 1 rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ IMPLANTÓW DLA BLOKU OPERACYJNEGO KARDIOCHIRURGII.
- Okresowa konserwacja i serwisowanie urządzeń instalacji gazowej w kotłowniach gazowych na okres 24 miesięcy w obiektach UR
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora oraz innych dodatkowych urządzeń.
- Zakup i dostawę pomp insulinowych dla dzieci z funkcją ciągłego monitorowania glikemii
- Dostawa żywności do Warsztatów szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2025 r. - produkty mleczarskie
- Dostawy płynów infuzyjnych.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z konfiguracją i instalacją oprogramowania oraz podłączenie do domeny AD
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Dostawa sprzętu IT
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.