Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Ruda Śląska: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska - 12 podziałów
Numer ogłoszenia: 254791 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska - 12 podziałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska: 1. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Bielszowice, pomiędzy ulicami; Karola Wideckiego -Tadeusza Sygietyńskiego, (Postanowienie nr AMG.74302-23/10 z dnia 12.05.2010 r.), 2. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Wirek przy ul. Targowej, (Postanowienie nr AMG.74302-10/10 z dnia 11.02.2010 r.). 3. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Ruda przy ul. Wiktora Bujoczka, (Postanowienie nr AMG.74302-51/09 z dnia 14.07.2010 r.). 4. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Kochłowice przy ul. Do Dworca, (Postanowienie nr AMG.74302-36/10 z dnia 23.07.2010 r.), 5. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Kochłowice u zbiegu ulic Górnośląskiej i ks. Ludwika Tunkla, (Postanowienie nr AMG.74302-53/10 z dnia 19.07.2010 r.). 6. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Wirek przy zbiegu ulic: Jarosława Dąbrowskiego - Henryka Sienkiewicza, (Postanowienie nr AMG.74302-63/10 z dnia 28.07.2010 r.), 7. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Bielszowice przy ul. Dolnej, (Postanowienie nr AMG.74302-52/10 z dnia 19.07.2010 r.), 8. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Ruda przy ul. 1 Maja (Postanowienie nr AMG.74302-57/10 z dnia 29.07.2010 r.), 9. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Wirek, przy ul. Żwirki i Wigury, (Postanowienie nr AMG.74302-38/10 z dnia 08.06.2010 r.), 10. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Halemba, przy ul. Mikołowskiej 35, (Postanowienie nr AMG.74302-42/10 z dnia 15.06.2010 r.), 11. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Kochłowice przy ul. Grobla Kolejowa, (Postanowienie nr AMG.74302-40/10 z dnia 07.06.2010 r.), 12. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-dzielnicy Nowy Bytom przy ul. Jadwigi Markowej 4, (Postanowienie nr AMG.74302-68/10 z dnia 18.08.2010 r.). UWAGA: Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnych projektów podziałów. Zamawiający informuje, iż w trakcie niektórych podziałów może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Za sporządzenie rozgraniczeń nieruchomości Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1.Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4.Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiającemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego B. Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporządzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno- ewidencyjna z naniesionym podziałem) 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do księgi parcel i mapy uzupełniającej. Powyższą robotę należy zgłosić do Biura Geodety- Referatu Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Rudzie Śląskiej, plac Jana Pawła II 6 i wykonać według wytycznych wydanych przez ww. referat. W przypadku zbywania przez Miasto nieruchomości będącej przedmiotem podziału Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania ponownego wskazania granic przez Wykonawcę nowonabywcom nieruchomości w terminie 2 lat od uprawomocnienia się decyzji o podziale. III. Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych lokalizacji: -90 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej pomiędzy ulicami; Karola Wideckiego -Tadeusza Sygietyńskiego, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Targowej, -70 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Wiktora Bujoczka, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Do Dworca -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej u zbiegu ulic Górnośląskiej i ks. Ludwika Tunkla, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy zbiegu ulic: Jarosława Dąbrowskiego-Henryka Sienkiewicza, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Dolnej, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. 1 Maja, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Żwirki i Wigury, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Mikołowskiej 35, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Grobla Kolejowa, -60 dni od daty zawarcia umowy dla nieruchomości położonej przy ul. Jadwigi Markowej 4, - we wszystkich zadaniach w przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości:70 dni od daty postanowienia o rozgraniczeniu. IV. Zamawiający informuje, iż dla nieruchomości położonych: - pomiędzy ulicami; Karola Wideckiego -Tadeusza Sygietyńskiego, - ul. Targowa, - ul. Do Dworca, - u zbiegu ulic: Górnośląskiej i ks. Ludwika Tunkla, - u zbiegu ulic: Jana Dąbrowskiego-Henryka Sienkiewicza, - ul. Dolna, - ul. 1 Maja, - ul. Żwirki i Wigury, - ul. Grobla Kolejowa, należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek. Nie można wykonać podziałów tych nieruchomości przez potrącenie. Dla nieruchomości położonych przy ul. Wiktora Bujoczka, ul. Mikołowskiej 35, ul. Jadwigi Markowej 4 dopuszcza się wykonanie podziału przez potrącenie V. Bieg terminu wykonania zaczyna się od daty zawarcia umowy. Jednocześnie informuję, iż w przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości bieg terminu ulega zawieszeniu. Po wydaniu postanowienia o rozgraniczeniu następuje zlecenie wykonania rozgraniczenia. Termin wykonania rozgraniczenia - wynosi 70 dni. Po uprawomocnieniu się decyzji o rozgraniczeniu bieg terminu wykonania podziału ulega wznowieniu. VI. Wykonawca (oferent) przy określaniu ceny ofertowej, powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem ostatecznego podziału nieruchomości (np. koszty związane ze zgłoszeniem roboty geodezyjnej w Referacie Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego itp.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. np. wydzieleniu dodatkowych działek.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 podziały nieruchomości
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych (niezależnie od liczby zadań/ części, na które składana jest oferta) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 05.240.2027 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z uwagi na opis warunku dotyczacego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiajacy nie wymaga w wykazie osób podania doswiadczenia zawodowego. 2. W zakresie wykonywanych usług (dokument z sekcji III 4.1.) zamwiajacy żada wykazania usług juz zrealizowanych (wykaz wykonanych usług).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Bielszowice pomiędzy ulicami: Karola Wideckiego-Tadeusza Sygietyńskiego (Postanowienie nr AMG.74302-23/10 z dnia 12.05.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Wirek przy ul. Targowej (Postanowienie nr AMG.74302-10/10 z dnia 11.02.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda przy ul. Wiktora Bujoczka(Postanowienie nr AMG.74302-51/09 z dnia 14.07.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Kochłowice przy ul. Do Dworca(Postanowienie nr AMG.74302-36/10 z dnia 23.07.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowice u zbiegu ulic Górnośląskiej i ks. Ludwika Tunkla (Postanowienie nr AMG.74302-53/10 z dnia 19.07.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Wirek przy ul. Jarosława Dąbrowskiego-Henryka Sienkiewicza (Postanowienie nr AMG.74302-63/10 z dnia 28.07.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Bielszowice przy ul. Dolnej (Postanowienie nr AMG.74302-52/10 z dnia 19.07.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- dzielnicy Ruda przy ul. 1 Maja (Postanowienie nr AMG.74302-57/10 z dnia 29.07.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Wirek przy ul. Żwirki i Wigury (Postanowienie nr AMG.74302-38/10 z dnia 08.06.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Halembie przy ul. Mikołowskiej 35 (Postanowienie nr AMG.74302-42/10 z dnia 15.06.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Kochłowice przy ul. Grobla Kolejowa (Postanowienie nr AMG.74302-40/10 z dnia 07.06.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Nowy Bytom przy ul. Jadwigi Markowej 4 (Postanowienie nr AMG.74302-68/10 z dnia 18.08.2010 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania spawarek inwertorowych dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla Miejskiego Przedszkola nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.