eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoZakup i dostawa maszyn i sprzętu do pielęgnacji boisk ze sztucznej trawy



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Legionowo: Zakup i dostawa maszyn i sprzętu do pielęgnacji boisk ze sztucznej trawy
Numer ogłoszenia: 254825 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Parkowa 27, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 784 85 92, fax. 0-22 784 85 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa maszyn i sprzętu do pielęgnacji boisk ze sztucznej trawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: a) Ciągnika na nawierzchnie trawiaste o następujących parametrach technicznych: - napęd na 4 koła, - silnik diesel chłodzony cieczą o mocy co najmniej 30 KM, - przekładnia hydrostatyczna, - układ kierowniczy w pełni hydrauliczny, - hak transportowy z tyłu, - belka zaczepowa dolna z tyłu, - podnośnik Kat. 1, - układ hydrauliczny co najmniej 27L/Min, - 1 komplet szybkozłączy tylnych, - zbiornik paliwa co najmniej 25 litrów, - waga maksimum 1100 kg, - wymiary maksymalne: szerokość - 150 cm, wysokość - 250 cm, - ogumienie balonowe z przeznaczeniem do nawierzchni trawiastych, - uchwyt przedni z trójkątnym podnośnikiem, - układ hydrauliczny przedni, - przedni wał odbioru mocy, - przedni TUZ, - możliwość zamocowania w przyszłości kabiny z wentylacją ciepłym i zimnym powietrzem, b) Wielofunkcyjnej szczotki do nawierzchni naturalnych i sztucznych przeznaczonej do rozprostowywania włókien sztucznej trawy i wyrównywania powierzchni, wmiatania piasku, granulatu i nawozów: - szerokość robocza co najmniej 180 cm, - zygzakowate ułożenie poszczególnych listew szczotek z twardym specjalistycznym włosiem, - montaż za pomocą 3-punktowej ramy z tyłu ciągnika, - możliwość rozbudowy o parę składanych wysięgników bocznych zwiększających szerokość roboczą szczotki o minimum 200 cm. c) Zgrzebła do wertykulacji przeznaczonego do poluzowywania granulatu na sztucznych nawierzchniach oraz wyciąganiu filcu na naturalnych boiskach: - montaż przez zaczep 3-punktowy - ciągniony na kołach, - szerokość robocza co najmniej 200 cm, - co najmniej 5-rzędowe ułożenie bolców do wertykulacji, odstęp między zgrzebłami maksymalnie 16 mm d) Oczyszczarki/zamiatarki do sztucznych nawierzchni trawiastych: - montaż przez zaczep 3-punktowy - ciągniony na kołach, - pojemność zbiornika zamiatarki co najmniej 110 litrów, - waga maksymalna 350 kg. e) Pługu do odśnieżania do montażu przedniego do ciągnika: - pług wyposażony w jeden centralny punkt obrotu i hydrauliczne zabezpieczenie przy uderzeniu o przeszkodę z zaworem nadciśnieniowym, - 2 x cylinder nastawny - mechaniczna regulacja odchylenia, - mocowanie dla flagi ostrzegawczej, - zestaw płóz ślizgowych z regulowaną wysokością, - szerokość pługu: min. 160 cm - szerokość robocza: min. 150 cm - wysokość: min. 65 cm - zestaw elementów listwy uchylnej z tworzywa sztucznego z elementami mocującymi. 4) Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszystkie zamawiane maszyny określone w pkt. b) c) d) i e) muszą być w pełni kompatybilne z zamawianym ciągnikiem. 4.1. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej 3-letniej gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). 4.2. Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni Wykonawca zapewni Zamawiającemu maszynę zamienną o podobnych parametrach. 4.3.Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 4.4. Wykonawca w siedzibie Zamawiającego zapewni nieodpłatne szkolenie teoretyczne i praktyczne z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonych urządzeń w terminie do 5 dni od daty dostarczenia sprzętu. Szkolenie obejmie wskazane przez Zamawiającego osoby. 4.5. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi wszystkich urządzeń, świadectwa homologacji, karty gwarancyjne oraz katalogi części dla osprzętu w języku polskim. 4.6.Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 4.7.Możliwość dokupienia kompatybilnego wyposażenia dodatkowego do oferowanego ciągnika takiego jak urządzenie do aeracji, wertykulacji, siewnika, piaskarki. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany w okresie obowiązywania gwarancji do przeprowadzenia trzech nieodpłatnych przeglądów sprawdzających stan techniczny dostarczonych urządzeń. Pierwszy przegląd odbędzie się po upływie 12 miesięcy, drugi przed upływem 24 miesięcy, a trzeci przed upływem 36 miesięcy od daty dostarczenia urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00 - 29.37.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone wart. 22 ust. l ustawy, tj.: l) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia,na podstawie analizy dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 7.1 SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Rolniczego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wart. 22 ust. l ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach w nim zawartych w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego - Załącznik nr 3. 6) formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 7) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie -Załącznik nr 7 do SIWZ, 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 19.05.2006, Dz. U Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-legionowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 27 05-120 Legionowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 13:00, miejsce: ul. Parkowa 27 05-120 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.