Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Rzeszów: Catering podczas PFI realizowanego w ramach projektu systemowego pt. Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim.
Numer ogłoszenia: 254835 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering podczas PFI realizowanego w ramach projektu systemowego pt. Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konferencja będzie zorganizowana dla ok. 100 osób w dniu 18 grudnia 2012 roku oraz ok. 50 osób w dniu 19 grudnia 2012 roku w budynkach Politechniki Rzeszowskiej. Zamówienie obejmuje: 1. Serwis gastronomiczny (przygotowanie, stoły cateringowe, uroczyste nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwowanie dań oraz sprzątanie) 2. Zapewnienie wyżywienia dla uczestników: I dzień - ok. 100 osób Kawa z ekspresu - 120 porcji Herbata czarna, owocowa - 120 porcji Dodatki: mleko, cukier biały, brązowy, cytryna Woda mineralna gazowana i niegazowana - po 50 szt. Soki owocowe min 3 rodzaje (pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy) -500ml/os. Napoje gazowane typu cola, sprite - 50 szt. Wybór ciasteczek koktajlowych w papilotkach (ciasteczka francuskie, roladki makowe, kruche babeczki z owocami, mini torciki pistacjowe) - po 60 szt. Sernik świąteczny - 100 porcji Owoce filetowane - 5 kg Roladki naleśnikowe - 150 szt.: - z suszonymi pomidorami, mascarpone i rukolą - z wędzonym łososiem, szpinakiem i mascarpone - z szynką, grillowaną papryką i serkiem śmietankowym Roladki z wędzonego łososia z roszponką i kremem limonowym - 80 szt. Deska serów wysokogatunkowych z winogronami i orzechami - 80 porcji półmisek mięs pieczonych i pasztetów z sosem żurawinowym - 80 porcji śledź w trzech smakach: w oleju, w śmietanie, w korzennej marynacie - 80 porcji Mix sałat z grillowanym oscypkiem i winegretem malinowym - 80 porcji Sałatka brokułowa z prażonymi migdałami - 80 porcji pieczywo mix (chleb jasny, ciemny, bułeczki koktajlowe) Dania ciepłe: krem z borowików - 100 porcji łosoś duszony w sosie maślano-warzywnym - 100 porcji Medaliony z polędwiczek wieprzowych w ziołowej panierce zapiekane z pomidorami i serem feta z suszonymi pomidorami - 100 porcji ziemniaki pieczone z rozmarynem - 100 porcji grillowane warzywa - 100 porcji II dzień - 50 osób Kawa z ekspresu - 80 porcji Herbata czarna, owocowa - 80 porcji Dodatki: mleko, cukier biały, brązowy, cytryna Woda mineralna gazowana i niegazowana - po 50 szt. Soki owocowe min 3 rodzaje (pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy) -500ml/os. Napoje gazowane typu cola, sprite - 50 szt. Wybór ciasteczek koktajlowych w papilotkach (ciasteczka francuskie, roladki makowe, kruche babeczki z owocami, mini torciki pistacjowe) - po 30 szt. Piernik z bakaliami - 30 porcji Owoce filetowane - 3 kg Koreczki - 200 szt. - caprese - z salami, czarną i zieloną oliwką - z serem ementaler i winogronami - z serem brie, ananasem i brzoskwinią Sałatka grecka z serem feta - 50 porcji Pasztet z sosem borówkowym - 50 porcji Roladki z szynki z zielonymi szparagami - 50 porcji Roladki z grillowanej cukinii z suszonymi pomidorami i kozim serem - 50 porcji Plastry pieczonego indyka faszerowanego figami - 50 porcji Deska serów wysokogatunkowych z winogronami i orzechami - 50 porcji mix sałat z winegretem - 50 porcji Dania ciepłe: Barszcz czerwony z uszkami - 50 porcji Pierogi świąteczne z kapustą i grzybami 200 g - 50 porcji Eskalopki ze schabu z antonówką - 50 porcji Ziemniaki opiekane - 50 porcji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WND-POKL.08.02.02-18-001/08.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa gastronomiczna na rzecz uczestników szkoleń organizowanych w II Oddziale ZUS w Warszawie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób uprawnionych wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie w 2025 r.
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.