Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 254840 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku , ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481800, faks 085 6522373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku. Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.11.21.00-4, 30.21.30.00-4, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.21.30-4, 30.23.32.31-9, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia nie są wymagane
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych (lub realizowanych aktualnie jeżeli są to dostawy okresowe), co najmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego, przy czym każda z dostaw o wartości co najmniej ceny składanej oferty (z podatkiem VAT), zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te zamówienia te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku, ul. Lipowa 51, 145-424 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, pokój 34 - sekretariat zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery notebook, odbiornik GPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. KOMPUTER NOTEBOOK - 1 szt. Kod CPV: 30213100-6 I.2. KOMPUTERY NOTEBOOK - 2 szt. Kod CPV: 30213100-6 I.3. KOMPUTERY NOTEBOOK - 4 szt. Kod CPV: 30213100-6 I.4. ODBIORNIK GPS - 1 szt. Kod CPV: 38112100-4 Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery stacjonarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPUTERY typ ALL IN ONE - 12 szt. Kod CPV: 30213000-5 Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skaner, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. 1. SKANER A4 - 1 szt. Kod CPV:30216110-0 III.2. DRUKARKA ATRAMENTOWA KOLOROWA A4 - 2 szt. Kod CPV: 30232130-4 III.3. DRUKARKA LASEROWA KOLOROWA A3 - 1 szt. Kod CPV: 30233231-9 III.4. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - 3 szt. Kod CPV:30233231-9 III.5. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE LASEROWE KOLOR A4 - 4 szt. Kod CPV:30233231-9 Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.23.21.30-4, 30.23.32.31-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV.1. PRZEŁĄCZNIK SWITCH - 1 szt. Kod CPV: 30213100-6 IV.2. ZASILACZE UPS - 6 szt. Kod CPV:30232000-4 IV.3. DYSK ZEWNĘTRZNY - 6 szt. Kod CPV:30233132-5 Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 części
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Chłodnej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Białostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.