eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskUsługi odbioru, wywozu i termicznej utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Łask: Usługi odbioru, wywozu i termicznej utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 254866 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6752192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru, wywozu i termicznej utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług odbioru, wywozu i termicznej utylizacji odpadów medycznych (kod CPV 90524000-6 - USŁUGI W ZAKRESIE ODPADÓW MEDYCZNYCH) wytwarzanych w oddziałach szpitalnych SP ZOZ w Łasku, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask. 2. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów przez cały okres na który będzie udzielone zamówienie- 24 miesiące, to: a) odpady o kodzie 180102 - 800 kg, b) odpady o kodzie 180103 - 32800 kg, 3.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi. 4. Usługa będzie wykonywana: a) 3 razy w tygodniu - poniedziałek, środę, piątek, przy temperaturze powietrza 9 stopni Celsjusza i niższej. b) codziennie w okresie, gdy temperatura powietrza będzie powyżej 10 stopni Celsjusza. 5. Odbiór odpadów będzie się odbywał z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na terenie szpitala, przy ulicy Warszawskiej 62 w Łasku. 6. Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie usługi, niezależnie od ewentualnych awarii w zakładzie Wykonawcy, czy innych utrudnień. 7. W razie awarii urządzeń lub wystąpienia jakichkolwiek innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi w zakładzie Wykonawcy, Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi posiadając drugi obiekt wykonawczy lub umowę z innym wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. Przy przekazaniu obowiązków w zakresie objętym przedmiotem zamówienia będzie zachowana ciągłość pracy. 8.Oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno-epidemiologicznym, musi być wykonywana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w szczególności: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150), - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251), - ustawy z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 199, poz. 1671), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001, nr 112, poz. 1206), -rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23.12.2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003, nr 8, poz. 104), - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14.02.2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2003 r., nr 8, poz. 213). 7. Odpady będą unieszkodliwiane metodą D10, zgodnie z brzmieniem art. 42 ust. 1a ustawy o odpadach. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w uzasadnionych przypadkach, sporadycznie odbiór odpadów na telefoniczne wezwanie zamawiającego. 12. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez kartę przekazania odpadów, podpisaną przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, opatrzoną datą wykonania usługi wraz z wyszczególnioną ilością odpadów. 13. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odbieranych odpadów na własnej wadze, przy każdym odbiorze odpadów, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Waga winna posiadać dokument legalizacji przez cały okres trwania umowy. 14. Wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładzie posiadającym aktualne dopuszczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Zgodnie z art. 9 ust. 3-5, usługa unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania winna odbywać się na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia. 16. Na koniec miesiąca rozliczeniowego Wykonawca wystawi fakturę płatności. Wartość faktury to ilość faktycznie odebranych odpadów, przemnożona przez cenę netto zaoferowaną, za 1 kg odpadów, plus należny podatek VAT. Płatność nastąpi na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Wykonawcę, minimalny termin płatności 30 dni od dnia doręczenia faktury. 17. Odpady będą zapakowane i oznakowane przez Zamawiającego we własnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy. 5)zapewnią wykonanie przedmiotowej usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz w zgodzie z obowiązującym porządkiem prawnym. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz oferty. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.4. wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dwóch usług tożsamych, z usługą będącą przedmiotem niejszejszego postępowania w placówkach szpitalnych o wartości zbliżonej do usługi określonej w niniejszej postępowaniu. Do wykazu Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 1.5. oświadczenie, że posiada instalację odpowiadającą wymaganiom prawnym, lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów z którego będzie wynikać, że taka instalacja zostanie im udostępniona na potrzeby wykonania usługi szczegółowo określonej w SIWZ. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania. 1.6. Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, szczegółowo opisanej w SIWZ lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania. 1.7. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu okresu trwania umowy, minimalna suma ubezpieczenia - 60 tys. PLN. 1.8. aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania, transportu i termicznego unieszkodliwiania odpadów objętych przedmiotowym zamówieniem. 1.9.aktualną decyzję w sprawie pozwolenia na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwienia odpadów, dotyczącą zakładu w którym Wykonawca będzie utylizację przeprowadzać, z określeniem dokładnej lokalizacji zakładu. 1.10.Oświadczenie 1.11.Parafowany wzór projektu umowy 1.12. Wykaz urządzeń pozwalający na należyte wykonanie przedmiotowej usługi w zgodzie z wymaganiami zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa lub stosowne zobowiązanie innego podmiotu z którego będzie wynikało, że takie wyposażenie techniczne zostanie mu udostępnione na potrzeby wykonania usługi szczegółowo określonej w SIWZ. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania. 2. W przypadku Wykonawców nieposiadajacych własnych zakładów utylizacji termicznej, środków transportu, maszyn i urządzeń itp. niezbędnych do wykonania usługi zgodnie z postanowieniami SIWZ, mają oni obowiązek przedłożenia wszelkich oświadczeń, dokumentów potwierdzających, że w momencie powierzenia im wykonania usługi będącej przedmiotem postępowania te środki zostaną im udostępnione. 3. We przypadku wskazanym w punkcie 2. wszelkie wymogi, wymagane dokumenty, zaświadczenia wymienione w ogłoszeniu dotyczące usługi i obiektu oraz innych środków wymaganych przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć. W przeciwnym wypadku w zgodzie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, przy braku uzupełnienia wskazanych oświadczeń i dokumentów ofert zostanie odrzucona. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną (z zastrzeżeniem punktów 1.5., 1.6., 1.12.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę . 5. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt. I i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 5 formularza ofertowego. Weryfikacja spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask pokój 23, lub www.ipzp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można dostarczać osobiście do sekretariatu Zamawiającego, pok. nr 15 do dnia 06.08.2009 r., do godziny 10.00 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.