To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 25488 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Wręczyca Wielka: "Przebudowa drogi gminnej ul. Sportowa w miejscowości Wręczyca Wielka"
w formule "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgramem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358010-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366007-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wręczyca Wielka, krajowy numer identyfikacyjny
15139838500000, ul.
ul. Sienkiewicza
1,
42130
Wręczyca Wielka, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 170 245, faks
343 170 215, e-mail
wojt@wreczyca-wielka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wreczyca-wielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej ul. Sportowa w miejscowości Wręczyca Wielka" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.22.2016.B
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt. "Przebudowa drogi gminnej ul. Sportowa w miejscowości Wręczyca Wielka" w formule "zaprojektuj i wybuduj". Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej z kompletem uzgodnień i uzyskanie w imieniu Gminy Wręczyca Wielka, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji technicznej/projektu budowlanego Wykonawca na podstawie własnej analizy opracuje i przedłoży Zamawiającemu koncepcję obejmującą sposób zagospodarowania terenu oraz proponowane rozwiązania techniczne. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji. 2) wykonanie robót budowlanych (wielkości szacunkowe): a) jezdnia o nawierzchni ścieralnej z SMA 11, na bazie asfaltu modyfikowanego PMB 45/80-55 - 4680 m2 b) zatoki postojowe o nawierzchni z kostki brukowej - 1230 m2 c) zjazdy na posesje z kostki brukowej - 466 m2 d) chodniki z kostki brukowej -2038 m2 e) budowa kanalizacji deszczowej - 384 mb. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) który jest załącznikiem do niniejszej SIWZ. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. 3) Na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz sporządzi dokumentację powykonawczą. 4) Zamawiający w oparciu o art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga: a) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika budowy/kierownika robót tj. operatorów sprzętu i robotników budowlanych w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r -Kodeksu pracy. b) Wykonawca lub podwykonawca w celu udokumentowania spełnienia tego warunku w terminie 14 dni od daty przekazania placu budowy zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; c) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie ww obowiązku. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w lit. a Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1,
45233120-6,
45110000-1,
45111200-0,
45232411-6,
71320000-7,
71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1100000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1353000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.