eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Kompleksowy projekt budowlany - modernizacji i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Sosnowiec: Kompleksowy projekt budowlany - modernizacji i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 254903 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, fax 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo-Badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy projekt budowlany - modernizacji i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej i prace poprzedzające rozpoczęcie robót budowlanych: 1. Wykonanie prac przedprojektowych: a) uzyskanie zapewnień dostawy mediów, b) uzyskanie decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego, c) wykonanie map do celów projektowych dla obiektu. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany, Projekty Wykonawcze, całości robót wchodzących w zakres ww. inwestycji) między innymi: robót branży budowlanej, robót branży instalacji sanitarnych, robót branży instalacji elektrycznych, robót branży instalacji teletechnicznych, robót branży instalacji wentylacji mechanicznej, robót branży instalacji klimatyzacji, robót branży instalacji centralnego ogrzewania, robót inżynieryjnych i urządzenia terenu, robót i dostaw związanych z technologią wyposażenia obiektów itp) w oparciu o Koncepcję modernizacji Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu 3. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4. Opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, 5. Sprawowanie nadzoru autorskiego projektantów nad realizowanymi robotami, 6. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych przepisami prawa, warunków technicznych zasilania obiektu w media, uzgodnień i pozwoleń. Dokumentacja projektowa winna być opracowane zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz.U. Nr 202, poz.2072) 2) przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 z 2003 r., poz. 2016 z późn. zm.) 3) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z dn. 24.11.2006r.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy spełniający wymogi postawione w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.. 5. Warunkiem wymaganym przez Zamawiającego jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 6. Zamawiający wymaga złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 500.000 złotych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, ze spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, że profil działania jest tożsamy z przedmiotem zamówienia; 3. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 8. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załączniki nr 7. Wymagane jest aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i wniesienie opłaty od odpowiedzialności cywilnej. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia przewidziane ustawą Prawo Budowlane. 7. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2. 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzoru umowy i akceptowaniu ich bez zastrzeżeń - należy dołączyć na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 9. W wypadku nieuzyskania przez zamawiającego wystarczających środków finansowych na sfinansowanie przedmiotu przetargu uczestnicy przetargu nie będą występowali z roszczeniami wobec zamawiającego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie jako konsorcja, warunki należy spełniać i udokumentować jako konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazywana jest odpłatnie, za kwotę 50 zł. w Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok. 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.