eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojcieszkówModernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wojcieszków w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Wojcieszków: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wojcieszków w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 25493 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszków , ul. Kościelna 38, 21-411 Wojcieszków, woj. lubelskie, tel. 025 7554299, faks 025 7554123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wojcieszków w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Modernizacja drogi gminnej w Wojcieszkowie - ulica Burzecka zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 22 od km 0+000 do km 0+294 o długości 294mb. 1. Mechanicznie oczyszczenie podbudowy (294x3,50) - 1 029 m2, 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 (294x3,50) - 1 029 m2, 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (294x3,50) - 1 029 m2, 4. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 15 km(x15) - 1 029 m2, 5. Ustawienie znaków drogowych - 1 szt, 6. Obsługa geodezyjna - 294 mb. II. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Wojcieszków-Adamów zlokalizowana na działce nr 284 położonej w Wojcieszkowie od km 0+000 do km 0+690 o długości 690 mb. 1. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej (690x5,50) - 3 795 m2, 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2(690x5,50) - 3 795 m2, 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 3 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (690x5,50) - 3 795 m2, 4. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 15 km(x15) - 3 795 m2, 5. Ustawienie znaków drogowych - 2 szt, 6. Obsługa geodezyjna - 690 mb. III Modernizacja drogi gminnej Siedliska - Borowina zlokalizowana na działce nr 23 położonej w Siedliskach od km 0+000 do km 0+410 o długości 410 mb. 1. Mechanicznie oczyszczenie podbudowy (410x3,50) - 1 435 m2, 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 (410x3,50) - 1 435 m2, 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (410x3,50) - 1 435 m2, 4. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 15 km(x15) - 1 435 m2, 5. Ustawienie znaków drogowych -1 szt, 6. Obsługa geodezyjna - 410 mb. IV.Modernizacja drogi gminnej w Oszczepalinie Pierwszym zlokalizowana na działce nr 178 od km 0+000 do km 0+062 o długości 62,00 mb. 1. Mechanicznie oczyszczenie podbudowy (62x3,50), rozjazdy(2x23=46) - 263 m2, 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 (62x3,50), rozjazdy(2x23=46) - 263 m2, 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (62x3,50), rozjazdy(2x23=46) - 263 m2, 4. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 20 km(x20) - 263 m2, 5. Ustawienie znaków drogowych - 2 szt, 6. Obsługa geodezyjna - 62 mb. V. Modernizacja drogi gminnej w Oszczepalinie Pierwszym zlokalizowana na działce nr 198 od km 0+000 do km 0+126 o długości 126 mb. 1. Mechanicznie oczyszczenie podbudowy (126x3,0) - 378 m2, 2. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 (126x3,0) - 378 m2, 3. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (126x3,0) - 378 m2, 4. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 20 km(x20) -378 m2, 5. Ustawienie znaków drogowych - 2 szt, 6. Obsługa geodezyjna - 126 mb. VI. Modernizacja drogi gminnej w Oszczepalinie Drugim, zlokalizowana na działce nr 60 od km 0+000 do km 0+435 o długości 435,00 mb. 1. Profilowanie i wyrównanie podbudowy tłuczniowej klińcem dolomitowym do wymaganych spadków przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego (435x3,0), rozjazd 160 m2 - 1 465 m2, 2. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (435x3,0), rozjazd 160 m2 - 1 465 m2, 3. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 20 km (x20) -1 465 m2, 4. Ustawienie znaków - 1 szt, 5. Obsługa geodezyjna - 435 mb, VII. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ciężkie, zlokalizowana na działce nr 286 i nr 289 od km 0+000 do km 0+555 o długości 555,00 mb. 1. Profilowanie i wyrównanie podbudowy tłuczniowej klińcem dolomitowym do wymaganych spadków przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego (555x3,3) - 1 831 m2, 2. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (555x3,0) - 1 665 m2, 3. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 15 km (x15) -1 665 m2, 4. Ustawienie znaków - 2 szt, 5. obsługa geodezyjna - 555 mb, VIII. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Wola Bystrzycka - Szlachta, zlokalizowana na działce nr 873 i nr 897 w Woli Bystrzyckiej od km 0+000 do km 0+612 o długości 612,00 mb. 1. Profilowanie i wyrównanie podbudowy tłuczniowej klińcem dolomitowym do wymaganych spadków przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego (612x3,0) - 1 836 m2, 2. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z betonu asfaltowego z dowozem masy z odległości 5 km (612x3,0) - 1 836 m2, 3. Dodatek za transport masy bitumicznej ponad 5 km na dalsze 20 km (x20) -1 836 m2, 4. Ustawienie znaków - 2 szt, 5. Obsługa geodezyjna - 612 mb,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.27 - Roboty budowlane w zakresie łącznic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy dołączyć załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy dołączyć załącznik nr 2 oraz udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) wykonali roboty budowlane (rozpoczęte i zakończone) związanych z budową przebudową lub modernizacją drogi co najmniej dwóch robót o wartości brutto powyżej 100 000,00 (sto tysięcy) PLN każda, dołączyć do oferty załącznik nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy dołączyć załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy dołączyć załącznik nr 2, oraz złożą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, należy dołączyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o przedstawią opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy, 21 - 411 Wojcieszków, ul. Kościelna 38, pokój nr 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, 21 - 411 Wojcieszków, ul. Kościelna 38, pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.