Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Tarnobrzeg: Remont-wykonanie nawierzchni bitumicznych w ulicach Zakrzowska, Wrzosowa, Zagórze, Dąbrowa, Olszowa, Nizinna w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 254992 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont-wykonanie nawierzchni bitumicznych w ulicach Zakrzowska, Wrzosowa, Zagórze, Dąbrowa, Olszowa, Nizinna w Tarnobrzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont-wykonanie nawierzchni bitumicznych w ulicach: Zakrzowska, Wrzosowa, Zagórze, Dąbrowa, Olszowa, Nizinna w Tarnobrzegu 2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie robót budowlanych, a. ulica Zakrzowska (odcinek od ulicy Sienkiewicza do ulicy Wrzosowej) przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 4000m2 w ilości 280m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 4000m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 4000m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 50m3, b. ulica Wrzosowa - długości 510mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 1900m2 w ilości 133 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1900m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1900m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 25m3, c. ulica Zagórze - długości 240mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 1200m2 w ilości 85m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1200m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1200m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 12m3, d. ulica Dąbrowa - długości 150mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 450m2 w ilości 35m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 450m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 450m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 8m3, e. ulica Olszowa - długości 480mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 2100m2 w ilości 147m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2100m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2100m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 25m3, f. ulica Nizinna - długości 50mb przedmiotem remontu jest wykonanie następującego zakresu prac: -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 250m2 w ilości 18m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 250m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 250m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 3m3 - przeprowadzenie wymaganych prób i badań - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem remontowanych ulic w użytkowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi, o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000zł każda robota b) do kierowania robotami w specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba, do projektowania w specjalności drogowej - co najmniej jedna osoba. a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a) SIWZ, który obejmuje okres ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wyszczególnienie za ten okres zamówień zrealizowanych. W wykazie wykonanych zamówień należy podać wartości przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów). b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg
ul. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Dostawa wiskoelastyków i preparatów okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.