Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa sprzętu podstawowego i pomocniczego jednorazowego użytku ZP 4/2008
Numer ogłoszenia: 25504 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu podstawowego i pomocniczego jednorazowego użytku ZP 4/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu podstawowego i pomocniczego jednorazowego użytku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 21.12.56.10 - Papier termograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.41 - Papier termograficzny Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.41.10.00 - Okulary Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.40.00 - Okulary Oryginalny kod CPV: 18.14.20.00 - Okulary ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.20.00 - Okulary ochronne Oryginalny kod CPV: 28.61.21.00 - Żyletki Kod CPV wg słownika 2008: 33.72.11.00 - Żyletki Oryginalny kod CPV: 29.71.21.10 - Golarki Kod CPV wg słownika 2008: 33.72.12.00 - Maszynki do golenia Oryginalny kod CPV: 25.12.23.40 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.10.00 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP; 2) Wykonawcy muszą wykazać, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty; 2) Formularz asortymentowo-cenowy; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej; 5) Wzór umowy; 6) Próbki wraz z wykazem próbek złożonych do postępowania (w przypadku złożenia oferty na Pakiety nr: 1-6 i 8); 7) Szczegółowe opisy poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.; 8) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); 9) Oświadczenie, że oferowany materiał medyczny może być użyty tylko jeden raz; 10) Oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego materiał medyczny nie może być poddany ponownej sterylizacji; 11) Instrukcja użytkowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 05.259.2771) - dot. Pakietu nr 10, pozycja 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.internetdsl.pl www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kryteria oceny ofert: dla Pakietów nr: 1-6 i 8 - Cena 60% i Jakość 40%; dla Pakietów nr: 7, 9-14 - Cena 100%
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do przetaczania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do biopsji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 zawiera 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do EMG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łączniki do pobierania płynów i leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Korki do kaniul.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kraniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 zawiera 1 pozcyję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Papiery do EKG, USG, EEG i KTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 zawiera 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektrody przedsercowe i kończynowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Okulary do lampy Sollux, do fototerapii, ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.10.00-4, 18.14.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gogle.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.10.00-4, 18.14.20.22-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Żyletki, maszynki do golenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 28.61.21.00-6, 29.71.21.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zaciskacze do pępowiny, rozcinacze do zacisków do pępowiny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Smoczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Stazy do pobierania krwi, patyczki higieniczne, opaski identyfikacyjne, gruszki do odsysania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 zawiera 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 19 w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju na rok 2025 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.