Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Siemiatycze: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów na terenie Gminy Siemiatycze w roku szkolnym 2012/2013 w formie biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 255080 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach , ul. Tadeusza Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6552860, faks 85 6552911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów na terenie Gminy Siemiatycze w roku szkolnym 2012/2013 w formie biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Siemiatycze w roku szkolnym 2012/2013 w formie biletów miesięcznych według tras określonych w załączniku Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ilości wynikającej z załącznika Nr 6 do specyfikacji. Szczegółowe godziny przejazdów ( dojazd i powrót ) zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planu zajęć w Szkole Podstawowej w Czartajewie i Gimnazjum Gminnym w Siemiatyczach. Przewidziano 6 kursów rano - 6 autobusów - 6 kursów realizowanych w tym samym czasie, zabieranie uczniów z przystanku nie wcześniej niż 6.50, dowiezienie uczniów do Szkoły Podstawowej w Czartajewie na godzinę 7.50 najpóźniej i do Gimnazjum Gminnego w Siemiatyczach na godzinę 8.05 najpóźniej. Po południu do realizacji 4 kursy - realizowane w tym samym czasie - ze Szkoły Podstawowej w Czartajewie oraz 4 kursy - realizowane w tym samym czasie - z Gimnazjum Gminnego w Siemiatyczach. 2/ Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności związanych z utworzeniem regularnych przewozów pasażerskich według linii podanych powyżej zgodnie z zasadami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym / Dz. U. z 2007 r. Nr125 poz.874 z późniejszymi zmianami / oraz ustawie z dnia 16 grudnia 2011 r. o publicznym transporcie drogowym. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii na terenie Gminy Siemiatycze dokona niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie zezwolenie właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie gminy 3) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r. , Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami .). Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 4) Liczba dzieci i młodzieży podana wyżej jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia zamówienia i wynosi 237 uczniów. Liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż o 5%. 5) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. Nauka trwa od 3 września 2012 r. do 28.06.2013r. Liczba dni nauki - maksymalnie 186.. Dopuszcza się możliwość realizacji przewozów w dni wolne od nauki na wniosek zamawiającego. 6) Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób (mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom (miejsca siedzące w każdym z autobusów) w ramach zawartej umowy. 7) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się realizacją minimum jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wartością minimum 80.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 8 autobusami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach ul. Tadeusza Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze , pokój Nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach ul. Tadeusza Kościuszki 35, 17-300 Siemiatycze , pokój Nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z przeznaczaniem na remont dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.