eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelecdostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Zgorzelec: dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 255109 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, faks 075 7750173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego - 3 Pakiety asortymentowe.Każdy pakiet musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe. Wyjątek - Pakiet nr 3, w którym można składać odrębne oferty na każdą z pozycji asortymentowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 30.19.21.25 - Pisaki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 44.61.80.00 - Lekkie pojemniki, korki, pokrywy do pojemników, kadzie i wieka 33.19.25.00 - Probówki 38.43.61.60 - Stojaki na probówki do wstrząsarek 38.43.71.00 - Pipety 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.71.20 - Stojaki na pipety 38.51.95.00 - Wymienne żarówki do mikroskopów laboratoryjnych 44.61.91.00 - Pudełka 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 30.19.97.60 - Etykiety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków należy załączyć: a) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia: a) Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w jednostkach służby zdrowia, a w szczególności spełniają wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE oraz/lub świadectwa rejestracji b) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder (jeżeli Wykonawca go posiada) - potwierdzającego spełnienie wymagań technicznych opisanych w zał. nr 3A do SIWZ c) próbki przedmiotu zamówienia - w pakietach, których opis przedmiotu zamówienia tego wymaga - szczegółowo ujęte w zał. nr 3A. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na każde wezwanie dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu. Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty w terminie 3 dni od wezwania. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, wraz z (PEŁNOMOCNICTWEM LUB UPOWAŻNIENIEM) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa. b) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje. c) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE oraz/lub świadectwa rejestracji d) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder (jeżeli Wykonawca go posiada) - potwierdzającego spełnienie wymagań technicznych opisanych w zał. nr 3A do SIWZ e) próbki przedmiotu zamówienia - w pakietach, których opis przedmiotu zamówienia tego wymaga, zał. nr 3B. f) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, g) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, h) Podpisany opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 3A do SIWZ, i) Warunki gwarancji (do. Pakietu nr 3 poz. 15 i/lub 16) - zał. nr 3B do SIWZ j) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 a do SIWZ, k) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - aktualny dokument oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2a. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w pkt. 2. Dopuszcza się przedstawienie kopii w/w dokumentów pod warunkiem poświadczenia ich zgodności z oryginałami przez notariusza, radcę prawnego lub wykonawcę. W takim przypadku zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zgorzelec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście - WS- SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 8, w cenie 10,80 zł brutto lub za zaliczeniem pocztowym - 72,26zł brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 8, ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, I piętro biurowca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.79.00.00-4, 44.61.83.00-8, 30.19.21.25-3, 44.61.80.00-5, 33.14.16.15-4, 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAkiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.43.71.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płytki titracyjne 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 3.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pokrywki do płytek titracyjnych - 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 3.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki OSRAM - 6 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.95.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 3.4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: etykiety termiczne 150szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.60-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jaskość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 3.5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płytki titracyjne V - 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 3.6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pudełko plastikowe z PP na szkiełka rozmazowe (4 miejsc) 30 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 3.7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko plastikowe z PP na szkiełka rozmazowe (25 miejsc) 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 3.8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko plastikowe z PP na szkiełka rozmazowe (50miejsc) - 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakosc - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 3.9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko plastikowe z PP na 100 szkiełek rozmazowych zamykane z możl. opisu 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 3.10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tacka PCV na 10 szkiełek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 3.11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tacka PCV na 20 szkiełek - 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 3.12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki stożkowe - 3000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 3.13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipeta pasteura - 3000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 3.14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki z pp na odpady medyczne 10l. - 120 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 3.15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna wraz z wyposażeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 3.16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakosć - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.