Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Poznań: Wycena nieruchomości - numer postępowania 0160/POZ/51/2010
Numer ogłoszenia: 255146 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - numer postępowania 0160/POZ/51/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym. Wypełnienie i podpisanie Arkuszy Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia kartoteki lokali oraz wykonanie operatu szacunkowego lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami. Lokale są położone w miejscowościach: Sapowice, Jeziorki gmina Stęszew oraz Modrze, Wysoczka, Niepruszewo gmina Buk. Część II: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym. Wypełnienie i podpisanie Arkuszy Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia kartoteki lokali oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali. Lokale położone są w miejscowościach: Mikołajewice gmina Niechanowo oraz Goranin gmina Czerniejewo. Część III: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami. Lokale położone są w miejscowościach: Chwalibogowo, Chocicza Mała gmina Września oraz Kozubie gmina Miłosław. Część IV: Wycena nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Wąchabno gmina Siedlec. Część V: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności lokalu oraz operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonych w miejscowościach: Klonówiec gmina Lipno, Leszno-Gronowo gmina Leszno, Krzycko Małe, Długie Stare gmina Święciechowa. Część VI: Wycena nieruchomości metodą kosztów likwidacji tzw. Obiektu Szklarniowego Wieruszew położonego w gminie Kazimierz Biskupi. Część VII: Wycena trzech nieruchomości położonych w obrębie Piorunów gmina Władysławów. Część VIII: Wykonanie operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej dla 10 lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami położonymi w miejscowościach: Grodziec i Biskupice gmina Grodziec. Część IX: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego na rzecz Gminy Tarnowo Podgórne położonych w obrębie Swadzim gmina Tarnowo Podgórne. Część X: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Chaławy gmina Brodnica. Część XI: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Chrośnica gmina Zbąszyń. Część XII: Wykonanie dwóch operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a/ prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Kuźnica Janiszewska i Janiszew gmina Brudzew. b/ prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew gmina Brudzew. Część XIII: Wykonanie sześciu operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gmina Międzychód. Część XIV: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonej w Koninie gmina Lwówek. Określenie aktualnej wartości rynkowej nakładów poniesionych na budynek pałacu w Koninie przez dzierżawcę nieruchomości. Część XV: Wycena nieruchomości położonych w obrębach: Ordzin, Obrowo, Gaj Mały gmina Obrzycko. Część XVI: Wykonanie operatu szacunkowego dla działki położonej w obrębie Sulęcinek gmina Krzykosy. Część XVII: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Karłowice gmina Swarzędz. Część XVIII: Wykonanie osiem operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntu położonego w obrębie Borowo gmina Czempiń Część XIX: Wykonanie ośmiu operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntu położonego w obrębie Borowo gmina Czępiń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.1. Dysponuje rzeczoznawcami majątkowymi posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającymi świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 1.2. Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wydanymi zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane, w przypadku wykonywania inwentaryzacji lokali. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia ich z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w Dziale VII pkt. I, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument o którym mowa w punkcie 4. ppkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych w Dziale VIII lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 417.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Lokale położone w miejscowościach: Sapowice, Jeziorki gmina Stęsz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym. Wypełnienie i podpisanie Arkuszy Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia kartoteki lokali oraz wykonanie operatu szacunkowego lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami. Lokale są położone w miejscowościach: Sapowice, Jeziorki gmina Stęszew oraz Modrze, Wysoczka, Niepruszewo gmina Buk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokale położone są w miejscowościach: Mikołajewice gmina Niechanowo oraz Goranin gmina Czerniejewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym. Wypełnienie i podpisanie Arkuszy Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia kartoteki lokali oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali. Lokale położone są w miejscowościach: Mikołajewice gmina Niechanowo oraz Goranin gmina Czerniejewo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokale położone w miejscowościach: Chwalibogowo, Chocicza Mała gmina Września oraz Kozubie gmina Miłosław..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami. Lokale położone są w miejscowościach: Chwalibogowo, Chocicza Mała gmina Września oraz Kozubie gmina Miłosław..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Wycena nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Wąchabno gmina Siedlec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Wąchabno gmina Siedlec, działka nr 54/1 o powierzchni 9,4400 ha. Nieruchomość należy wycenić zgodnie z funkcją określoną w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego jako: użytki rolne, rolnicza przestrzeń produkcyjna bez prawa zabudowy, strefy predysponowane do rozwoju rolnictwa ekologicznego oraz obszar chronionego krajobrazu. Nieruchomości przeznaczone są do sprzedaży w drodze przetargu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności lokalu oraz operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonych w miejscowościach: Klonówiec gmina Lipno, Leszno-Gronowo gmina Leszno, Krzycko Małe, Długie Stare gmina Święciechowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności oraz operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych : 1/Lokal mieszkalny nr 2, o pow. użytkowej 53,30m2 położony budynku nr 21 w miejscowości Klonówiec, gm. Lipno, najemca z udziałem w działce nr 84/5 o pow. 0,2534ha i w częściach wspólnych wynoszącym 760/5819cz. wraz z przynależnym boksem gospodarczym o pow. 18,90m2 i piwnicą o pow. 22,70m2 . 2/Lokal mieszkalny nr 5, o pow. użytkowej 53,30m2 położony budynku nr 21 w miejscowości Klonówiec, gm. Lipno, najemca z udziałem w działce nr 84/5 o pow. 0,2534ha i w częściach wspólnych wynoszącym 608/5819cz. wraz z przynależnym boksem gospodarczym o pow. 18,90m2 i piwnicą o pow. 7,50m2 . 3/Lokal mieszkalny nr 2, o pow. użytkowej 27,40m2 położony budynku nr 10 przy ul. Jeziorkowskiej w miejscowości Leszno - Gronowo, gm. Leszno, najemca z udziałem w działkach nr 238/43 i 239/42 o łącznej o pow. 0,1614ha i w częściach wspólnych wynoszącym 2917/150050cz. wraz z przynależną piwnicą o pow. 1,77m2 . 4/Lokal mieszkalny nr 5, o pow. użytkowej 27,40m2 położony budynku nr 10 przy ul. Jeziorkowskiej w miejscowości Leszno - Gronowo, gm. Leszno, najemca z udziałem w działkach nr 238/43 i 239/42 o łącznej o pow. 0,1614ha i w częściach wspólnych wynoszącym 2923/150050cz. wraz z przynależną piwnicą o pow. 1,83m2 . 5/Lokal mieszkalny nr 5, o pow. użytkowej 53,83m2 położony budynku nr 57 przy ul. Głównej w miejscowości Krzycko Małe, gm. Święciechowa, najemca z udziałem w działce nr 195/9 o pow. 0,1924ha i w częściach wspólnych wynoszącym 8056/71561cz. wraz z przynależnym boksem gospodarczym o pow. 18,04m2 i piwnicą o pow. 8,69m2 . 6/Lokal mieszkalny nr 2, o pow. użytkowej 78,70m2 położony budynku nr 12 przy ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare, gm. Święciechowa, najemca z udziałem w działce nr 312/34 o pow. 0,1022ha i w częściach wspólnych wynoszącym 787/3512cz. 7/Lokal mieszkalny nr 4, o pow. użytkowej 42,60m2 położony budynku nr 12 przy ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare, gm. Święciechowa, najemca z udziałem w działce nr 312/34 o pow. 0,1022ha i w częściach wspólnych wynoszącym 426/3512cz. 8/Lokal mieszkalny nr 5, o pow. użytkowej 45,50m2 położony budynku nr 12 przy ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare, gm. Święciechowa, pustostan z udziałem w działce nr 312/34 o pow. 0,1022ha i w częściach wspólnych wynoszącym 455/3512cz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Wycena nieruchomości metodą kosztów likwidacji tzw. Obiektu Szklarniowego Wieruszew położonego w gminie Kazimierz Biskupi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Określenie wartości rynkowej (wycena) nieruchomości metodą KOSZTÓW LIKWIDACJI tzw. OBIEKTU SZKLARNIOWEGO WIERUSZEW położonej w gm. Kazimierz Biskupi do celów sprzedaży w trybie przetargowym. Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości zabudowanej określonej w ewidencji gruntów jako: Obręb Wieruszew gm. Kazimierz Biskupi- działka nr: 161/25 o powierzchni 29,0329 ha zapisana w KW KN1N/00038970/9 prowadzonej przez SR w Koninie. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego działka oznaczona jest jako- lokalizacja obiektów handlowo- usługowych związanych z obsługą rolnictwa. Wysokość obiektów nowoprojektowanych do 20ch kondygnacji. Istnieje możliwość adaptacji i przebudowy istniejących obiektów z przeznaczeniem na cele usługowo- handlowe. Należy zachować istniejącą linie zabudowy , jako nie przekraczalną( symbol oznaczenia na mapie 8.1.TAG). W obowiązującym Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako tereny aktywizacji gospodarczej. Nieruchomość stanowi były OBIEKT SZKLARNIOWY WIERUSZEW zabudowany następującymi budynkami i budowlami: - Budynek stacji zasilania 105/+2, Budynek stacji urządzeń wodnych 106/+2, Budynek techniczny112/+2, Budynek technologiczny 112/+4, odprowadzenie wód deszczowych 116/+1, hydrofornia 116/+2, kanalizacja zewnętrzna117/+1, płyta do zaprawiania ziemi 118/+4, zbiornik retencyjny 119/+3, zbiornik wód odpływowych 120/+3, rurociąg tłoczny 121/+8, kanalizacja deszczowa zewnętrzna 122/+3, siec zewnętrzna wodna 122/+7, studnia głębinowa 123/+3, studnia głębinowa 123/A, szklarnia 4 ha 124/+3, odbudowa studni 124/+6, odbudowa studni 124A, siec cieplna 128/+3, drogi i place 129/+6, linia nn+ oświetlenie 130/+8, szopa na maszyny132/+1, magazyn 132/+3, budynek nawozów 132/+4, magazyn artykułów technicznych 132/+5, budynek sortowni 132/+6, budynek administracyjny 145/+3, ciepłocią150/+5, linia SN 155/+2, budynek socjalny 159/+1, hotel robotniczy 167/+1 (zlikwidowany), drogi wewnętrzne169/+3, linia oświetleniowa170/+5, sieć zewnętrzna wod-kan 171/+2, siec telefoniczna172/+2, ogrodzenie zakładu 177/=3, warsztat naprawczy 181/+2, szklarnia 6 ha 185/=2, deszczownia z wyposażeniem 213/+5, siec co i cw 227/+1, siec wodociągowa 228/+2, siec kanalizacyjna 229/+4, budynek stołówki 233/+1, siec wodna stołówki 234/+2, sieć kanalizacyjna stołówki 236/+3, siec Co stołówki 240/+3, ogrodzenie z siatki stołówki 241/+3, linia NN kablowa stołówki 244/+1, parking stołówki 245/+1, szklarnia 2 ha 259/+1, budynek socjalny 261/+1, preparownia torfu 262/+3, węzeł sanitarny II 236/+1, zbiornik retencyjny 264/+3, droga przy wadze 265/+1, droga przy szklarni 266/+1, droga do oczyszczalni 267/+1, linia SN 268/+2, linia NN i oświetlenie 269/+1trafostacja II 270/+4, zbiornik paliw +dystrybutor 275/+3, siec deszczowa stołówki 277/+4, waga wozowa 278/+2, ogrodzenie kotłowni z siatki281/+2, oczyszczalnia ścieków 315/+2, stacja paliw 316/+1, przepompownia ścieków 236/+1, rozdzielnia przep. Ścieków A/315/+1 Wyceny należy dokonać METODĄ KOSZTÓW LIKWIDACJI zgodnie z obowiązującymi standardami - wraz z uzasadnieniem przyjętej techniki wyceny, po wcześniejszym sporządzeniu inwentaryzacji stanu technicznego budynków , budowli i urządzeń trwale związanych z nieruchomością..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Wycena trzech nieruchomości położonych w obrębie Piorunów gmina Władysławów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) nieruchomości niżej opisanych działek geodezyjnych (obiektów) położonych w obrębie Piorunów gm. Władysławów do celów sprzedaży w trybie przetargowym. Zlecenie można wykonać w jednym operacie Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych określonych w ewidencji gruntów jako: 1) Obręb Piorunów gm. Władysławów - działka nr 267/5 o pow. 4,0100 ha ; zapisana w KW Nr 29891, prowadzonej przez SR WKW w Turku. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako teren upraw polowych i ogrodniczych z prawem zabudowy, dozwolona lokalizacja zabudowy rolniczej i urządzeń infrastruktury technicznej. Działka zagospodarowana rolniczo posiada bezpośredni dojazd z drogi gruntowej od strony północnej, działki otaczające nieruchomości znajdują się na terenach o funkcji rolniczej. Bez utrudnień w uprawie. 2) Obręb Piorunów gm. Władysławów - działka nr 267/6 o pow. 3,9800 ha ; zapisana w KW Nr 29891, prowadzonej przez SR WKW w Turku. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako teren upraw polowych i ogrodniczych z prawem zabudowy, dozwolona lokalizacja zabudowy rolniczej i urządzeń infrastruktury technicznej. Działka zagospodarowana rolniczo posiada bezpośredni dojazd z drogi gruntowej od strony północnej, działki otaczające nieruchomości znajdują się na terenach o funkcji rolniczej. Bez utrudnień w uprawie. 3) Obręb Piorunów gm. Władysławów - działka nr 267/9 o pow. 2,0300 ha ; zapisana w KW Nr 29891, prowadzonej przez SR WKW w Turku. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako teren upraw polowych i ogrodniczych z prawem zabudowy, dozwolona lokalizacja zabudowy rolniczej i urządzeń infrastruktury technicznej. Działka zagospodarowana rolniczo posiada bezpośredni dojazd z drogi gruntowej od strony północnej, działki otaczające nieruchomości znajdują się na terenach o funkcji rolniczej. Bez utrudnień w uprawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Wykonanie operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej dla 10 lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami położonymi w miejscowościach: Grodziec i Biskupice gmina Grodziec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami, pkt. I. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10; opisanymi poniżej, położonymi w powiecie konińskim, gmina Grodziec: I. 1. miejscowość Grodziec- 1 lokal, I. 2 - 10. miejscowość Biskupice - 9 lokali. -Sprzedaż bezprzetargowa na rzecz najemców: lokale ozn. lp. 1-9; -Sprzedaż w przetargu lokal ozn. lp.10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego na rzecz Gminy Tarnowo Podgórne położonych w obrębie Swadzim gmina Tarnowo Podgórne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów ustanowionego na rzecz Gminy położonych w obrębie Swadzim gm. Tarnowo Podgórne oznaczonych w ewidencji gruntów nr 70/3 o pow. 0,6331 ha, mając na uwadze położenie oraz zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Tarnowo Podgórne; tereny rozwoju mieszkalnictwa ekstensywnego indywidualnego i zagrodowego siedliska rolne i ogrodnicze a także wydaną decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o kserokopię której rzeczoznawca winien wystąpić we własnym zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Chaławy gmina Brodnica..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Chaławy gm. Brodnica składającej się z działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 51/6, 51/7, 51/13, 1/29 i 1/31 o łącznej pow. 9,6689 uwzględniając istniejące uwarunkowania wynikające zarówno z położenia jak i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy. Zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brodnica zatwierdzonym uchwałą nr XXV/113/2000 Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 28.06.2000 roku: działki 51/6 i 51/7 przeznaczone są pod tereny działalności gospodarczej (G), działki 1/29 i 1/31 przeznaczone są pod tereny łąk i pastwisk, działka 51/13 przeznaczona jest pod tereny łąk i pastwisk, tereny wód otwartych. W skład nieruchomości wchodzi 14 budynków i budowli oraz urządzeń: spichlerz magazyn, stodoła, magazyn zbożowy, cielętnik II, cielętnik VII, cielętnik IV, linia elektryczna, sieć kanalizacyjna, linia elektryczna, obrukowanie podwórza, droga, ogrodzenie podwórza, waga wozowa. Na koncie pozabilansowym znajduje się cielętnik IV. Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Ochrony Zabytków w Poznaniu potwierdził, że zabudowana działka nr 50/6 stanowi część zespołu dworsko parkowego i folwarcznego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji z dnia 26.07.2010 roku nr 805/Wlkp./A. Wobec powyższego rzeczoznawca majątkowy winien wyodrębnić oddzielnie dla tej działki: a. wartości budynków i budowli oraz urządzeń, b. wartość gruntu, Zabudowana działka 51/7 nie jest wpisana do rejestru zabytków - rzeczoznawca majątkowy winien wyodrębnić oddzielnie dla tej działki: c. wartości budynków i budowli oraz urządzeń, d. wartość gruntu, Pozostałe działki nie są zabudowane; należy ustalić ich wartość rynkową. Sprzedaż nastąpi w trybie bezprzetagowym na rzecz dzierżawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Chrośnica gmina Zbąszyń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 1 operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej: prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Chrośnica gm. Zbąszyń oznaczonego w ewidencji gruntów nr 175/5 o łącznej o pow. 0,3412 ha - zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zbąszyń działka przeznaczona częściowo jako tereny ujęć wody i urządzeń wodociągowych T2 a częściowo jako G3- tereny dużego biznesu bez prawa zabudowy mieszkaniowej mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zbąszyń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII: Wykonanie dwóch operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a/ prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Kuźnica Janiszewska i Janiszew gmina Brudzew. b/ prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew gmina Brudzew..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Kuźnica Janiszewska i Janiszew gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 15/6, 794/3, 894, 896/2, 896/3, 783/3 o łącznej o pow. 2,8736 ha - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gm. Brudzew określa w/w. nieruchomości jako tereny przeznaczone pod rolniczą przestrzeń produkcyjna, b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew gm. Brudzew oznaczonego w ewidencji gruntów nr 896/1 o łącznej o pow. 0,1783 ha - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gm. Brudzew określa w/w. nieruchomość jako tereny przeznaczone pod rolniczą przestrzeń produkcyjną, mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brudzew..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII: Wykonanie sześciu operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gmina Międzychód..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 6 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 63/5 o łącznej o pow. 0,12 ha - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód określa w/w. nieruchomość jako tereny zabudowy mieszkalnej lub letniskowej(MJ,UTL), b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 63/6, 63/7 o łącznej o pow. 0,26 ha - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód określa w/w. nieruchomość jako tereny zabudowy mieszkalnej lub letniskowej(MJ,UTL), c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 177 o łącznej o pow. 0,05 ha - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód określa w/w. nieruchomość jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oraz towarzyszących usług nieuciążliwych, d) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 169/1 o łącznej o pow. 0,0189 ha - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód określa w/w. nieruchomość jako tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oraz towarzyszących usług nieuciążliwych, e) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 63/8 o łącznej o pow. 0,15 ha - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód określa w/w. nieruchomość jako tereny zabudowy mieszkalnej lub letniskowej (MJ,UTL), f) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 14/4, 14/5, 16/26, 16/27 o łącznej o pow. 2,10 ha - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód określa w/w. nieruchomości jako tereny rolne i tereny zabudowy mieszkaniowej oraz obiektów usługowych, mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz częściowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonej w Koninie gmina Lwówek. Określenie aktualnej wartości rynkowej nakładów poniesionych na budynek pałacu w Koninie przez dzierżawcę nieruchomości..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości zabudowanej położonej w Koninie gm. Lwówek., oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr nr: 265/11 o pow. 7,1730 ha, 21/5 o pow. 0,6065 ha, stanowiącej zespół pałacowo parkowy wpisany do rejestru zabytków pod numerem rejestru 778/Wlkp/A . Działka nr 265/11 zapisana w księdze wieczystej KW nr 34378 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, jest zabudowana budynkiem pałacu - nr inwent. 110/11. Na działce znajduje się również most - nr inwent. 223/25. Zgodnie z informacją Urzędu Miasta i Gminy Lwówek w/w działki miała, zgodnie z planem ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Lwówek, który utracił ważność z dniem 01 stycznia 2004 roku, funkcję parku podworskiego. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lwówek dla działki nr 265/11 jako kierunki przyszłego zagospodarowania terenu przyjęto wiodącą funkcję parku dworskiego. Nie podjęto uchwały o zmianie studium dla w/w działki oraz nie podjęto uchwały w sprawie sporządzenia planu. Przez teren działki nie jest planowany przebieg drogi szybkiego ruchu lub autostrady. Na terenie działki nie występują złoża kruszywa naturalnego i nie jest planowana budowa elektrowni wiatrowych. Działka nr 21/5 zapisana w księdze wieczystej KW nr 7526 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, obejmuje wjazd do parku wraz z bramą wjazdową. Na terenie działki znajduje się figura sakralna. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lwówek dla działki nr 21/5 jako kierunki przyszłego zagospodarowania terenu przyjęto funkcję parku dworskiego. Nie podjęto uchwały o zmianie studium dla w/w działki oraz nie podjęto uchwały w sprawie sporządzenia planu. Przez teren działki nie jest planowany przebieg drogi szybkiego ruchu lub autostrady. Na terenie działki nie występują złoża kruszywa naturalnego i nie jest planowana budowa elektrowni wiatrowych. Proszę o wyodrębnienie wartości rynkowej parku zabytkowego i budynku pałacu. 2. Określenie aktualnej wartości rynkowej nakładów poniesionych na budynek pałacu w Koninie przez Spółkę KOPARC - Dzierżawcę nieruchomości wyłącznie do wysokości 63.099,14 zł. słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące dziewięćdziesiąt dziewięć 14/100 zł. Działka nr 265/11 poł w Koninie gm. Lwówek stanowi przedmiot umowy dzierżawy Nr 2/W/R/D/96, z dnia 19.04.1996r. zawartej ze Spółką z o.o. Zespół pałacowo parkowy KOPARC z/s w Koninie, działka nr 21/5 poł w Koninie gm. Lwówek jesy administrowana przez GRSP Stare Bojanowo. Sprzedaż w/w zespołu nastąpi w trybie pierwszeństwa na rzecz spadkobierców byłego właściciela.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV: Wycena nieruchomości położonych w obrębach: Ordzin, Obrowo, Gaj Mały gmina Obrzycko..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości położonych w gminie Obrzycko, oznaczonych jako działki o numerze ewidencyjnym: obręb Ordzin działka nr 44/4 - KW PO1A/00017654/0; obręb Obrowo działka nr 40/10 - KW PO1A/00023108/3; obręb Gaj Mały - działki nr 159/19, 159/20, 159/21, 159/22 - KW PO1A/00023130/6. Księgi wieczyste prowadzone są przez Sąd Rejonowy w Szamotułach. Działka Nr 159/19 zabudowana jest przepompownią ścieków, pozostałe działki stanowią drogi. Wycena nieruchomości do nieodpłatnego przekazania nieruchomości na rzecz Gminy Obrzycko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część XVI: Wykonanie operatu szacunkowego dla działki położonej w obrębie Sulęcinek gmina Krzykosy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla przekazanej nieodpłatnie aktem notarialnym Rep. A nr 2682/2000 z dnia 20 lipca 2000 r. na rzecz Gminy Krzykosy nieruchomości działki nr 298/13 położonej w obrębie Sulęcinek o pow. 1,8127 ha z przeznaczeniem na cele oświaty, pod budowę zaplecza sportowego ogólnodostępnego oraz pod tereny zieleni. Zgodnie z zaświadczeniem Gminy Krzykosy z dnia 25.05.2010 r. działka nr 298/13 w dniu przekazania /20 lipca 2000 r./ była oznaczona: - w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Krzykosy jako teren roli R, - w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Krzykosy jako teren usług U. Zgodnie z zaświadczeniem Gminy Krzykosy z dnia 25.05.2010 r. działka nr 298/13 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy zatwierdzonym uchwałą nr V /23/2007 Rady Gminy Krzykosy oznaczona jest jako teren Usług Kultu Religijnego UK l. Działka została przez Gminę Krzykosy sprzedana Kościołowi Parafialnemu w Solcu Wlkp. aktem notarialnym Rep A nr 4367/2000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część XVII: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Karłowice gmina Swarzędz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wycena nieruchomości zabudowanej, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako działka nr 10/14 o powierzchni 0,1886 ha położonej w obrębie Karłowice gmina Swarzędz, zapisanej w KW nr PO2O/ 00075866/5 w SR w Poznaniu wraz budynkiem obory o numerze inwentarzowym ST 182/019/+1 Dla w/w działki brak jest aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z funkcją określoną w projekcie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w/w działka znajduje się na terenach zabudowy mieszkaniowej z aktywizacją gospodarczą. Wycenę powyższej nieruchomości należy sporządzić zgodnie z funkcją określona w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy dla celów sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego. W operacie wyodrębnić należy wartość budynku i wartość gruntu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część XVIII: Wykonanie osiem operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntu położonego w obrębie Borowo gmina Czempiń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 8 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntu położonego w obrębie Borowo gm. Czempiń oznaczonego w ewidencji gruntów nr 262/3 o łącznej o pow. 0,3602 ha - zabudowanego budynkiem wielorodzinnym o odrębnej własności - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Czempiń określa w/w. nieruchomość w części teren łąk, pastwisk a w części teren sadów: a) udział w gruncie do 111/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 4 w budynku nr 71 b) udział w gruncie do 116/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 5 w budynku nr 71 c) udział w gruncie do 132/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 3 w budynku nr 71 d) udział w gruncie do 113/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 7 w budynku nr 71 e) udział w gruncie do 118/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 2 w budynku nr 71 f) udział w gruncie do 136/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 1 w budynku nr 71 g) udział w gruncie do 143/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 6 w budynku nr 71 h) udział w gruncie do 131/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu nr 8 w budynku nr 71; mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz częściowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Czempiń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część XIX: Wykonanie ośmiu operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntu położonego w obrębie Borowo gmina Czępiń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 8 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntu położonego w obrębie Borowo gm. Czempiń oznaczonego w ewidencji gruntów nr 262/4 o łącznej o pow. 0,2206 ha - zabudowanego budynkiem wielorodzinnym o odrębnej własności - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Czempiń określa w/w. nieruchomość w części jako teren intensywnej wielofunkcyjnej zabudowy wiejskiej a w części teren sadów: a) udział w gruncie do 88/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 5 w budynku nr 23, b) udział w gruncie do 122/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 2 w budynku nr 23, c) udział w gruncie do 116/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 4 w budynku nr 23, d) udział w gruncie do 108/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 3 w budynku nr 23, e) udział w gruncie do 110/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 6 w budynku nr 23, f) udział w gruncie do 145/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 1 w budynku nr 24, g) udział w gruncie do 147/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 2 w budynku nr 24, h) udział w gruncie do 164/1000 cz. jako wieczysty użytkownik i właściciel lokalu 3 w budynku nr 24, mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz częściowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Czempiń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.