Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Gliwice: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuratur rejonowych
Numer ogłoszenia: 25515 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7809100, fax 032 7809196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuratur rejonowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej prokuratur rejonowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 22.86.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.20 - Papier listowy Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 2) Formularz cenowy (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk). 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, w tym nie mniej niż jedno zamówienie odpowiadające swoim zakresem i rodzajem, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, pokój nr 196 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, ul. Dubois 16, 44-102 Gliwice, pokój nr 196 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 10-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych oraz drobny sprzęt medyczny
- 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Wykonanie usług pielęgnacji zieleni niskiej na terenach Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Dostawa i montaż klimatyzacji typu VRF dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 13-P-25 Transport sanitarny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Warmińsko - Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
- DOSTAWA materiałów biurowych: Teczki skoroszytowe - zadanie 1 Teczki lakierowane - zadanie 2
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.