eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont Domu Studenta w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego - elewacja i instalacja wodno-kanalizacyjna - 2 zadania, znak:AC/BZP/132/2013.



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Wrocław: Remont Domu Studenta w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego - elewacja i instalacja wodno-kanalizacyjna - 2 zadania, znak:AC/BZP/132/2013.
Numer ogłoszenia: 255162 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenta w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego - elewacja i instalacja wodno-kanalizacyjna - 2 zadania, znak:AC/BZP/132/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.ROBOTA BUDOWLANA polegająca na wykonaniu remontu Domu Studenta w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym w Jeleniej Górze przy ul. Piłsudskiego15 - 2 zadania: - ZADANIE NR 1 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz termoizolacją wraz z niezbędnymi naprawami elewacji tylnej oraz zagospodarowanie terenu z tyłu budynku wraz z ogrodzeniem; - ZADANIE NR 2 - Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i hydrantowej. Szczegółowy zakres robót dla zadania nr 1 i nr 2 opisuje załącznik nr 7 do SIWZ -Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót) i STWIOR. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym 6 do SIWZ. Uwaga: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wyłącza się prace objęte projektem wykonawczym architektoniczno-budowlanym (opis techniczny) wskazane w Etapie nr 2 dokumentacji. 2.Termin wykonania zamówienia: - Zadanie nr 1 - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2013r. - Zadanie nr 2 - od dnia zawarcia umowy do 16.09.2013r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w zadaniu nr 1 i nr 2 przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (do 50%) w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-0, 45.41.00.00-4, 45.11.11.00-0, 45.23.21.50-8, 45.23.21.30-2, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych); - Zadanie nr 2 - Zamawiając nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się: - zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): Zadanie nr 1 - a) co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na przebudowie/remoncie elewacji obiektu będącego pod ochroną konserwatora zabytków na kwotę min. 150 tyś. zł brutto, oraz b) co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na przebudowie/remoncie elewacji z termoizolacją na kwotę min. 150 tyś. zł brutto. Zadanie nr 2 - co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie lub wykonaniu instalacji wodno- kanalizacyjnej na kwotę min. 25 tyś. zł brutto każda z robót, w tym co najmniej 1 z tych robót musi zawierać roboty dotyczące instalacji hydrantowej. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności osób posiadających uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: Zadanie nr 1 - a) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (paragraf 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych(..) Dz. U. z dnia 30.06.2004, nr 150 poz. 1579); Zadanie nr 2 - a) kierownik robót sanitarnych osoba posiadająca uprawnienia budowlane instalacyjne w specjalności sanitarnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: - pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu, 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczony notarialnie odpis) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy aneksu pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności: 1) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów prawa, mające wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, 2) dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmioty umowy: a) w przypadku wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas potrzebny na wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, b) jeżeli w wyniku badań, wniosków archeologicznych, itp., doszło do wstrzymania realizacji robót, wówczas wydłuża się termin realizacji umowy o ilość dni, w których wstrzymano roboty, c) w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok.409, 50-370 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok.409, 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz termoizolacją wraz z niezbędnymi naprawami elewacji tylnej oraz zagospodarowanie terenu z tyłu budynku wraz z ogrodzeniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót dla zadania nr 1 opisuje załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót dla zadania nr 1) i STWIOR. Uwaga: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wyłącza się prace objęte projektem wykonawczym architektoniczno-budowlanym (opis techniczny) wskazane w Etapie nr 2 dokumentacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-0, 45.11.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i hydrantowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót dla zadania nr 2 opisuje załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja Projektowa (projekt wykonawczy, przedmiar robót dla zadania nr 2) i STWIOR. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2 znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym 6 do SIWZ. Uwaga: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wyłącza się prace objęte projektem wykonawczym architektoniczno-budowlanym (opis techniczny) wskazane w Etapie nr 2 dokumentacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8, 45.23.21.30-2, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.