Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Żyrardów: Świadczenie usług związanych z obsługą trenerską lub instruktorską zajęć w zakresie kultury fizycznej- nauki i doskonalenia pływania, aquaaerobiku i rehabilitacji ruchowej na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 255170 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://aqua.bip.eur.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z obsługą trenerską lub instruktorską zajęć w zakresie kultury fizycznej- nauki i doskonalenia pływania, aquaaerobiku i rehabilitacji ruchowej na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z obsługą trenerską lub instruktorską zajęć w zakresie kultury fizycznej- nauki pływania i doskonalenia pływania, aquaaerobiku i rehabilitacji ruchowej na pływalni przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. W/w usługi dotyczą: - indywidualnej nauki i doskonalenia techniki pływania dla dzieci (w wieku przedszkolnym i powyżej 7 lat), młodzieży i dorosłych, w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, - grupowej nauki i doskonalenia techniki pływania dla dzieci (w wieku przedszkolnym i powyżej 7 lat), młodzieży i dorosłych w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc. Grupa musi liczyć min. od 12 do max.15 osób, - rehabilitacji ruchowej w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, - obsługi instruktorskiej kursów nauki i doskonalenia pływania dla szkół, firm i innych podmiotów gospodarczych. 2. Zapisy i wpłaty na zajęcia dokonywane będą w kasie pływalni znajdującej się w holu i stanowić będą dochód Zamawiającego. Wysokość odpłatności wszystkich zajęć ustalana jest przez Zamawiającego. Informacja dotycząca ilości grupy oraz struktury wiekowej zostanie przekazana Wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego prowadzenie zajęć. Rezerwacja torów oraz harmonogram zajęć ustala Zamawiający. 3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie z wyprzedzeniem tygodniowym o wszystkich zmianach w czasie pracy pływalni i obsługi ratowniczej oraz o organizowanych kursach nauki pływania i doskonalenia pływania w stosunku do ustaleń poczynionych wyżej. 3.2. 1. W celu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) nadzoru dotyczącego przestrzegania obowiązującego u Zamawiającego regulaminu korzystania z pływalni przez trenerów, instruktorów oraz osoby korzystające z pływalni. 2)prowadzenia zajęć organizowanych przez Zamawiającego na pływalni, 3)ustalenia programu zajęć poszczególnych grup i należyta jego realizacja, 4)prawidłowego korzystania z udostępnionych mu pomieszczeń zgodnie z umówionym przeznaczeniem oraz utrzymania ich w należytym stanie higieniczno-sanitarnym; 5)prawidłowego korzystania z przekazanego mu sprzętu (makarony, deski do pływania, pasy wypornościowe, drobny sprzęt, itp) oraz utrzymanie go w należytym stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym, 6)pisemnego powiadomienia Zamawiającego w terminie 3-ech dni o każdej zmianie osób wykonujących usługi. 7)posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania Umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia. 8)pozyskiwania uczestników zajęć poprzez np. stosowną reklamę, 9)przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialność za uczestników zajęć. 2. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy. 3.3. Do zadań trenera/ instruktora prowadzącego zajęcia należeć będzie min.: 1) zapoznanie uczestników zajęć z postanowieniami regulaminu pływalni oraz czuwanie nad jego ścisłym przestrzeganiem, 2) każdorazowe sprawdzenie sprawności technicznej i kompletności urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom zajęć, 3) uzgodnienie z ratownikiem sposobów sygnalizacji akustycznej oraz ilości i rodzaju użytkowanego sprzętu i urządzeń, 4) zgłoszenie ratownikowi faktu wprowadzenia grupy do pływalni, w celu ustalenia zasad korzystania z kąpieli, 5) wstępne sprawdzenie umiejętności uczestników zajęć i zakwalifikowanie ich do odpowiedniej grupy, 6) zarządzanie zbiórki i sprawdzenie stanu liczebnego grupy, 7) zapoznanie uczestników zajęć z instrukcją prawidłowego i bezpiecznego używania urządzeń i sprzętu przed ich udostępnieniem uczestnikom, 8) nauka i doskonalenie pływania w formie edukacji systemowej i zabawowej zależnie od danej grupy osób dorosłych, dzieci lub młodzieży, 9) dostosowanie rodzaju i intensywności zadanych ćwiczeń w zależności od stopnia zaawansowania ćwiczących, 10) prowadzenia zajęć w sposób zgodny z przepisami, zasadami bezpieczeństwa i dobrą praktyką, 11) ustawiczna kontrola zachowania uczestników grupy w czasie całego pobytu na pływalni, 12)czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników i prawidłowym wykonaniem wcześniej zadanych ćwiczeń, 13) przed zakończeniem pobytu wyegzekwowanie od uczestników złożenia w wyznaczonym miejscu sprzętu sportowego, pływackiego lub ratowniczego, 14)po zakończeniu zajęć zarządzanie zbiórki, sprawdzenie stanu liczebnego grupy, 15) zgłoszenie ratownikowi faktu zakończenia zajęć i wyprowadzenia grupy z pływalni, 16) nadzór nad używanym sprzętem i utrzymywanie porządku w pomieszczeniach magazynku sprzętu, 17)prowadzący zajęcia ma obowiązek podporządkowania się poleceniom ratowników oraz pracowników pływalni, 18)w przypadku stwierdzenia poważnych uchybień w zakresie przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie pływalni - kierownik pływalni lub ratownik mają prawo do zakazania dalszego korzystania grupie z pływalni i usunięcia grupy z pływalni. 3.4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów, w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. Nr 127, poz.857 z późn. zm), rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowych warunków uzyskiwania kwalifikacji zawodowych w sporcie (Dz. U z 2011, Nr 44, poz. 233), rozporządzeniem Rady Ministrów dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kapiących się i uprawniających sporty wodne (Dz. U z 97, Nr.57, poz. 358)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem tytułu zawodowego - trenera lub instruktora sportu w specjalności pływanie, wydanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowych warunków uzyskiwania kwalifikacji zawodowych w sporcie ( Dz.U. z 2011r. Nr 44, poz. 233)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA ŻYRARDÓW SP. Z. O.O.
UL. STEFANA JODŁOWSKIEGO 25/27
96-300 ŻYRARDÓW
sekretariat I- sze pietro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 11:45, miejsce: Oferty należy składać w: Kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Modernizacja dróg powiatowych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym , zabudową siatkową"
- Remont drogi powiatowej nr 4726W w gm. Mszczonów na odcinkach: 1) od km 0+018 do km 0+860 - o dł. 842mb, 2) od km 0+912 do km 2+887 - o dł. 1975 mb
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Realizacja zajęć dla dzieci z Placówek Wparcia Dziennego i rodziców dzieci z Placówek Wsparcia Dziennego"-powt.
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.