To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Warszawa: Przedłużenie usług serwisowych dla oprogramowania Advantage Ingres Enterprise Relation Database
Numer ogłoszenia: 255241 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223067 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531193, faks 022 6531999.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie usług serwisowych dla oprogramowania Advantage Ingres Enterprise Relation Database.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych do oprogramowania Advantage Ingres Enterprise Relational Database dla systemu HP-UX na okres jednego roku dla następujących produktów: 1. Advantage Ingres Enterprise Relational Database - Maintenance Renewal na serwer HP Superdome 32 proc. - Tier 7 - 2 szt. 2. Advantage Ingres Enterprise Relational Database - Maintenance Renewal na serwer HP RP5470 4 proc. - Tier 3 - 7 szt. 3. Advantage Ingres TP Monitor Option for Tuxedo - Maintenance Renewal na serwer HP RP5470 4 proc. - Tier 3 - 3 szt. Usługi serwisowe w szczególności obejmują: a) Usuwanie przez Wykonawcę w okresie świadczenia serwisu oprogramowania Ingres stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie eksploatacji błędów w Oprogramowaniu, lub wskazania tymczasowego sposobu obejścia błędów pozwalających na eksploatację systemu, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat z tego tytułu. b) Asystę elektroniczną, tj. dostęp do linii serwisowych firmy INGRES Corp. do zgłaszania problemów przez Internet. c) Uzyskiwanie pomocy technicznej w zakresie problemów zgłaszanych telefonicznie, e-mailem lub faksem do tego działu w dni powszednie w godz. 9.00-17.00, w przypadku utworzenia działu Asysty Technicznej firmy INGRES Corp w Polsce. d) Uzyskiwanie pomocy telefonicznej w światowych centrach firmy INGRES Corp. we wszystkie dni roku, 24 godziny na dobę. e) Dostęp elektroniczny do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych i bazy danych problemów technicznych rejestrowanych przez INGRES Corp. f) Usługi konsultacji dotyczących analizy konfiguracji systemów, wydajności instalacji oraz zabezpieczeń systemów. g) Zapewnienie przez Wykonawcę konsultacji telefonicznych dla przedstawicieli Zamawiającego (NBP) odpowiedzialnych za eksploatację oprogramowania, które udzielane będą w godzinach 8.30-16.30 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 598360.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rodan Systems S.A., ul. Puławska 465, 02-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 598360.00
- Oferta z najniższą ceną: 598360.00 oferta z najwyższą ceną: 598360.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- POMOC W PROJEKTOWANIU I WDRAŻANIU CENTRALNEGO SYSTEMU RCMC PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ.
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.