eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPRZETARG NIEOGRANICZONY NA ADAPTACJĘ BUDYNKU BYŁEJ WYMIENNIKOWNI NA POMIESZCZENIA BIUROWE ( DZ. NR 18/8,18/10,23/37,23/70 OBR. 208) PRZY UL. KUSTRONIA 9A W RZESZOWIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Rzeszów: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ADAPTACJĘ BUDYNKU BYŁEJ WYMIENNIKOWNI NA POMIESZCZENIA BIUROWE ( DZ. NR 18/8,18/10,23/37,23/70 OBR. 208) PRZY UL. KUSTRONIA 9A W RZESZOWIE.
Numer ogłoszenia: 255262 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o . Oddział Rzeszów , ul. Langiewicza 29A, 35-085 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8547670, faks 0-17 8547670 wew. 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ADAPTACJĘ BUDYNKU BYŁEJ WYMIENNIKOWNI NA POMIESZCZENIA BIUROWE ( DZ. NR 18/8,18/10,23/37,23/70 OBR. 208) PRZY UL. KUSTRONIA 9A W RZESZOWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku byłej wymiennikowni na pomieszczenia biurowe zlokalizowane przy ul. Kustronia 9A w Rzeszowie, a w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych- roboty murowe, remont pokrycia dachowego, wymiana okien i drzwi, docieplenie ścian zewnętrznych, malowanie ściań wewnętrznych, wykonanie posadzek itp. - zgodnie projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. Nr 3a i 6a do SIWZ)
b) wykonanie węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i wentylacji mechanicznej WC i serwera - zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. Nr 3b i 6b do SIWZ)
c) wykonanie instalacji elektrycznych budynku i węzła c.o., systemu alarmowego włamania i napadu, instalacji teletechnicznych i okablowania strukturalnego - zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. Nr 3c i 6c do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.00.00.00 - 40.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:
a) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18000zł.
b) Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego najpóźniej do terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego nr 47 1240 4764 1111 0000 4861 2919 w Banku PEKAO S.A. w Rzeszowie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (wewnętrzne instalacje wod-kan, c.o.) i elektrycznej lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą ten warunek spełniać łącznie;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000zł w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia.
    W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek ten, każdy wykonawca musi spełniać samodzielnie;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia oraz następujących dokumentów:
    1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 1 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    w przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2 i 3, składa każdy z wykonawców.
    2. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) wykazu osób (zgodnie z wzorem załącznika nr 7), którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca, które będą wykonywać zamówienie oraz posiadają:
    a) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej (wewnętrzne instalacje wod-kan, c.o.) i elektrycznej - po minimum 1 osobie w każdej branży. Do oferty, dla osób wskazanych w wykazie należy załączyć:
    - decyzję o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
    - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
    2) jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 8 ppkt. 2.1. SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wówczas składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie mogą ten warunek spełnić łącznie.
    3) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000zł w zakresie prowadzonej działalności.
    W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców.
    .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ul. Langiewicza 29A
35-085 Rzeszów
rzeszow@zzn.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 12:00, miejsce:
ul. Langiewicza 29A
35-085 Rzeszów
pokój nr 1 - 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.