eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskowolaOpracowanie oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Budowa i wdrożenie marki gospodarczej Gminy Końskowoli współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-10

Końskowola: Opracowanie oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Budowa i wdrożenie marki gospodarczej Gminy Końskowoli współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 255263 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola , ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, faks 081 8816202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonskowola.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Budowa i wdrożenie marki gospodarczej Gminy Końskowoli współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu Budowa i wdrożenie marki gospodarczej Gminy Końskowola współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU: 1) Projekt, wykonanie i montaż dwóch witaczy; 2) Opracowanie wielojęzycznego (polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski) internetowego portalu gospodarczego Gminy Końskowola; 3) Projekt, wykonanie i dostawa akcydensów; 4) Opracowanie wielojęzycznego (polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski) filmu promującego walory gospodarcze Gminy Końskowola; 5) Zakup tele-adresowej i mailingowej bazy danych międzynarodowych firm powiązanych z kluczowymi obszarami rozwoju Końskowoli; 6) Opracowanie i wysyłka prezentacji do 100 inwestorów zagranicznych na LCD Promotional Video Card (wraz z zakupem LCD Promotional Video Card); 7) Opracowanie i realizacja regionalnej internetowo-radiowej kampanii promocyjnej prezentującej walory gospodarcze Gminy Końskowola; 8) Artykuł sponsorowany w jednym z ogólnopolskich dzienników gospodarczych wraz z emisją internetową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. opracowanie oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.97.00.00 - Usługi publikacji 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, w tym: wykonanie i dostawę materiałów/artykułów promocyjnych/ reklamowych/ informacyjnych. Wartość każdej usługi co najmniej 50 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, z których każda spełnia następujące warunki: - posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie przynajmniej jednej, z następujących dziedzin: marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, zarządzania mediami, reklamy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Scenariusze filmu - 30
  • 3 - Projekty portalu gospodarczego - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji nadrzędnych w stosunku do IZ RPO WL. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, jak też powołania nowych, przy zastrzeżeniu, że Zamawiający ma prawo niewyrażenia zgody na osoby, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych w ofercie. 6. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkonskowola.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Końskowola ul. Pożowska 3a, 24- 130 Końskowola (I piętro, pokój 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Końskowola ul. Pożowska 3a, 24- 130 Końskowola (I piętro, SEKRETARIAT pokój 15 - w budynku przy ul. Pożowska 3a).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej II: Infrastruktura ekonomiczna Działania 2.4: Marketing gospodarczy - Schemat B. II. Na treść oferty składają się również następujące elementy, na podstawie których dokonana zostanie ocena merytoryczna oferta Wykonawcy: 1) Projekty graficzne portalu gospodarczego Wykonawca przedstawi 2 alternatywne, niezależne, projekty kreatywne strony głównej i jednej z podstron internetowego portalu gospodarczego. Projekty muszą być stworzone na potrzeby niniejszego zamówienia i muszą zostać oznakowane zgodnie z Wymogami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W rozumieniu Zamawiającego jeden niezależny projekt składał się będzie z dwóch wizualizacji (jednej dla strony głównej, jeden dla wybranej podstrony), co podlegać będzie ocenie zgodnie z kryterium oceny ofert. Sumując będą to 4 projekty. 2) Scenariusze filmu wraz ze storybordami oraz eksplikacją reżyserską Wykonawca przedstawi 2 alternatywne propozycje scenariuszy filmu uzupełnione o storyboardy (scenorysy) oraz eksplikację reżyserską zawierającą informacje dot. proponowanych środków realizacyjnych (np. lokalizacji, scenografii, wykorzystania aktorów, efektów wizualnych itp.). Przez storyboard (scenorys) Zamawiający rozumie serię obrazów i szkiców, będących wskazówkami przy filmowaniu dla reżyserów, scenografów, operatorów, aktorów i montażystów. Przez eksplikację reżyserską Zamawiający rozumie tekst, w którym muszą być zawarte: artystyczny zamysł spotu, historia przekazana w spocie, opis wizji plastycznej. W przypadku braku któregokolwiek z wyżej wymienionych składników oferty zostanie ona odrzucona. Składniki te nie będą podlegały uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.