eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont kapitalny agregatów pompowych80P-17 ze stacji pomp Łabusz, PR-13 ze stacji pomp Barnowo, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III, 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski, PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki, UM-250 stacji pomp Karnieszewice. obrebym. Koszalin, Mielno, Łopienica, Dobiesławiec, Łekno, Osieki, Karnieszewice powiat Koszalin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Szczecin: Remont kapitalny agregatów pompowych: 80P-17 ze stacji pomp Łabusz, PR-13 ze stacji pomp Barnowo, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III, 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski, PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki, UM-250 stacji pomp Karnieszewice. obreby: m. Koszalin, Mielno, Łopienica, Dobiesławiec, Łekno, Osieki, Karnieszewice powiat Koszalin
Numer ogłoszenia: 255276 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny agregatów pompowych: 80P-17 ze stacji pomp Łabusz, PR-13 ze stacji pomp Barnowo, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III, 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski, PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki, UM-250 stacji pomp Karnieszewice. obreby: m. Koszalin, Mielno, Łopienica, Dobiesławiec, Łekno, Osieki, Karnieszewice powiat Koszalin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: Obiekty pompowni w których są zainstalowane przedmiotowe agregaty pompowe znajdują się na terenie gmin: Koszalin, Mielno, Będzino, Sianów powiat Koszalin, województwo zachodniopomorskie i zostały zaznaczone na załącznikach graficznych. Po zdemontowaniu agregatów mają one być remontowane poza obiektami stacji pomp. Stan istniejący: Zadanie częściowe nr 1: Remont kapitalny agregatu typ 80P-17 nr 2 ze stacji pomp Łabusz. Pompownia Łabusz znajduje się w obrębie Łabusz m. Koszalin. Budynek pompowni został wybudowany w latach 80-ych XX wieku. Pompownia składa się z dwóch agregatów pompowych: 60P-18 o wydajności 700 l/s i agregatu pompowego 80P17 o wydajności 1100 l/s. W związku z tym, że agregat nr 2 typu 80P-17 o wydajności 1100 l/s, z silnikiem o mocy 75kW przepracował wymaganą liczbę godzin, wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 10 971 godzin. Zadanie częściowe nr 2: Remont kapitalny agregatu PR-13 ze stacji pomp Barnowo. Pompownia Barnowo znajduje się w miejscowości Barnowo obr. Mielno. Pompownia wyposazona jest w pompę typu PR-13 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4m. Ciężar pompy wynosi 1797 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 7,5 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 64 ha. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnia pompa ma przepracowane 11 372 godzin. Zadanie częściowe nr 3: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III. Pompownia Czerwona III znajduje się w miejscowości Łopienica obr. Łopienica gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w dwie pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa typu PSP-1 o wydajności150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 149 ha.W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 12 092 godzin. Zadanie częściowe nr 4: Remont kapitalny agregatu typ 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec. Pompownia Dobiesławiec znajduje się w miejscowości Dobiesławiec obręb Dobiesławiec gm. Będzino. Wyposażona jest ona w trzy pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa 40P-21 o wydajności - 290 l / s, wysokości podnoszenia 4 m i ciężarze 1533 kg. Pompa napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 18 kW. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.000 godzin pracy. Obecnie norma została przekroczona o ponad 2500 godzin. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 9 773 godzin. Zadanie częściowe nr 5: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski. Pompownia Kazimierz Pomorski znajduje się w miejscowości Kazimierz Pomorski obręb Łekno gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w trzy agregaty pompowe. Do remontu przeznaczona jest pompa typu PSP-1 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca. Agregat pompowy umieszczony jest w tzw. bunkrze poza głównym obiektem pompowni. Teren odwadniany wynosi 361 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 13 857 godzin. Zadanie częściowe nr 6: Remont kapitalny agregatu typ PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki. Pompownia Osieki znajduje się w miejscowości Osieki obręb Osieki gm. Sianów. Pompownia jest wyposażona w dwa agregaty pompowe. Pompownia odwadnia polder Osieki o powierzchni 597 ha. Budynek pompowni pochodzi sprzed 1945 roku, Pompownia wyposażona jest w dwa agregaty: PSP-3 o wydajności 300 l/s i HL 300 o wydajności 300 l/s. Obecnie agregat PSP-3 uległ awarii i wymaga naprawy. Pompa nie miała jeszcze przekroczonych godzin pracy w ramach DTR. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 5 964 godzin. Zadanie częściowe nr 7: Remont kapitalny agregatu typ UM-250 stacji pomp Karnieszewice. Pompownia Karnieszewice znajduje się w m. Karnieszewice obręb Karnieszewice gm. Sianów. W stacji zamontowana jest jedna pompa typu UM - 250 o wydajności 300 l/s W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego.Teren odwadniany wynosi 40 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 5 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 6 379 godzin. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego poszczególnych agregatów, a w przypadku agregatu pompowego PSP-3 ze stacji pomp Osieki naprawy. Celem remontu kapitalnego i naprawy pomp jest całkowite przywrócenie ich normalnego stanu i zdolności roboczej. Pompy po remoncie powinny odpowiadać co do jakości pompom nowo wykonanym. W zakres remontu kapitalnego wchodzą wszystkie czynności ujęte w kosztorysie - nakłady rzeczowe zał. nr 3 do uproszczonej dokumentacji technicznej, polegające na wymianie zużytych części na nowe tj: -Demontaż pompy z komory pompowej na stacji pomp i transport -Oczyszczenie i demontaż elementów korpusu zespołu hydraulicznego pompy -Demontaż podzespołów, części i elementów zespołu hydraulicznego pompy jw. -Demontaż podzespołów, części i elementów zespołu napędowego -Roboty naprawcze w zależności od stopnia zużycia lub uszkodzenia -Montaż podzespołów, części i elementów zespołu hydraulicznego pompy -Malowanie i montaż elementów korpusu zespołu hydraulicznego i tłoczno wylotowego -Montaż podzespołów i części zespołu napędowego i malowanie elementów -Transport pompy po remoncie do stacji pomp -Montaż pompy do komory pompowej na stacji pomp po remoncie -Wykonanie po montażowych pomiarów elektrycznych Zakres naprawy pompy PSP-3 ze stacji pomp w Osiekach nie jest znany i określenie tej naprawy będzie możliwe po jej zdemontowaniu. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarach robót i kosztorysach nakładczych (załącznik nr 3.1-3.7 do SIWZ) oraz w dokumentacji technicznej (załącznik nr 7.1-7.7 do SIWZ). Wykonawca w terminie 7 dni od podpisaniu umowy, przedłoży Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej wraz z umową ubezpieczeniową, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na naprawie pomp cieczowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej załączając do zał. nr 5 do SIWZ dokumenty (na przykład referencje) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiot bezpośrednio zlecający usługę. UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny. 3. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne). Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone i wymaga akceptacji przez osobę pełniącą nadzór. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego. 2. Warunkiem w/w zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ 80P-17 nr 2 ze stacji pomp Łabusz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Łabusz znajduje się w obrębie Łabusz m. Koszalin. Budynek pompowni został wybudowany w latach 80-ych XX wieku. Pompownia składa się z dwóch agregatów pompowych: 60P-18 o wydajności 700 l/s i agregatu pompowego 80P17 o wydajności 1100 l/s. W związku z tym, że agregat nr 2 typu 80P-17 o wydajności 1100 l/s, z silnikiem o mocy 75kW przepracował wymaganą liczbę godzin, wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 10 971 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont kapitalny agregatu PR-13 ze stacji pomp Barnowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Barnowo znajduje się w miejscowości Barnowo obr. Mielno. Pompownia wyposazona jest w pompę typu PR-13 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4m. Ciężar pompy wynosi 1797 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 7,5 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 64 ha. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnia pompa ma przepracowane 11 372 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Czerwona III znajduje się w miejscowości Łopienica obr. Łopienica gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w dwie pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa typu PSP-1 o wydajności150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 149 ha.W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 12 092 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Dobiesławiec znajduje się w miejscowości Dobiesławiec obręb Dobiesławiec gm. Będzino. Wyposażona jest ona w trzy pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa 40P-21 o wydajności - 290 l / s, wysokości podnoszenia 4 m i ciężarze 1533 kg. Pompa napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 18 kW. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.000 godzin pracy. Obecnie norma została przekroczona o ponad 2500 godzin. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 9 773 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Kazimierz Pomorski znajduje się w miejscowości Kazimierz Pomorski obręb Łekno gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w trzy agregaty pompowe. Do remontu przeznaczona jest pompa typu PSP-1 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca. Agregat pompowy umieszczony jest w tzw. bunkrze poza głównym obiektem pompowni. Teren odwadniany wynosi 361 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 13 857 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Osieki znajduje się w miejscowości Osieki obręb Osieki gm. Sianów. Pompownia jest wyposażona w dwa agregaty pompowe. Pompownia odwadnia polder Osieki o powierzchni 597 ha. Budynek pompowni pochodzi sprzed 1945 roku, Pompownia wyposażona jest w dwa agregaty: PSP-3 o wydajności 300 l/s i HL 300 o wydajności 300 l/s. Obecnie agregat PSP-3 uległ awarii i wymaga naprawy. Pompa nie miała jeszcze przekroczonych godzin pracy w ramach DTR. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 5 964 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ UM-250 stacji pomp Karnieszewice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Karnieszewice znajduje się w m. Karnieszewice obręb Karnieszewice gm. Sianów. W stacji zamontowana jest jedna pompa typu UM - 250 o wydajności 300 l/s W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego.Teren odwadniany wynosi 40 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 5 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 6 379 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.