Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Szczecin: Remont kapitalny agregatów pompowych: 80P-17 ze stacji pomp Łabusz, PR-13 ze stacji pomp Barnowo, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III, 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski, PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki, UM-250 stacji pomp Karnieszewice.
obreby: m. Koszalin, Mielno, Łopienica, Dobiesławiec, Łekno, Osieki, Karnieszewice powiat Koszalin
Numer ogłoszenia: 255276 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny agregatów pompowych: 80P-17 ze stacji pomp Łabusz, PR-13 ze stacji pomp Barnowo, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III, 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec, PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski, PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki, UM-250 stacji pomp Karnieszewice. obreby: m. Koszalin, Mielno, Łopienica, Dobiesławiec, Łekno, Osieki, Karnieszewice powiat Koszalin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: Obiekty pompowni w których są zainstalowane przedmiotowe agregaty pompowe znajdują się na terenie gmin: Koszalin, Mielno, Będzino, Sianów powiat Koszalin, województwo zachodniopomorskie i zostały zaznaczone na załącznikach graficznych. Po zdemontowaniu agregatów mają one być remontowane poza obiektami stacji pomp. Stan istniejący: Zadanie częściowe nr 1: Remont kapitalny agregatu typ 80P-17 nr 2 ze stacji pomp Łabusz. Pompownia Łabusz znajduje się w obrębie Łabusz m. Koszalin. Budynek pompowni został wybudowany w latach 80-ych XX wieku. Pompownia składa się z dwóch agregatów pompowych: 60P-18 o wydajności 700 l/s i agregatu pompowego 80P17 o wydajności 1100 l/s. W związku z tym, że agregat nr 2 typu 80P-17 o wydajności 1100 l/s, z silnikiem o mocy 75kW przepracował wymaganą liczbę godzin, wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 10 971 godzin. Zadanie częściowe nr 2: Remont kapitalny agregatu PR-13 ze stacji pomp Barnowo. Pompownia Barnowo znajduje się w miejscowości Barnowo obr. Mielno. Pompownia wyposazona jest w pompę typu PR-13 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4m. Ciężar pompy wynosi 1797 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 7,5 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 64 ha. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnia pompa ma przepracowane 11 372 godzin. Zadanie częściowe nr 3: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III. Pompownia Czerwona III znajduje się w miejscowości Łopienica obr. Łopienica gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w dwie pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa typu PSP-1 o wydajności150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 149 ha.W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 12 092 godzin. Zadanie częściowe nr 4: Remont kapitalny agregatu typ 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec. Pompownia Dobiesławiec znajduje się w miejscowości Dobiesławiec obręb Dobiesławiec gm. Będzino. Wyposażona jest ona w trzy pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa 40P-21 o wydajności - 290 l / s, wysokości podnoszenia 4 m i ciężarze 1533 kg. Pompa napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 18 kW. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.000 godzin pracy. Obecnie norma została przekroczona o ponad 2500 godzin. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 9 773 godzin. Zadanie częściowe nr 5: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski. Pompownia Kazimierz Pomorski znajduje się w miejscowości Kazimierz Pomorski obręb Łekno gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w trzy agregaty pompowe. Do remontu przeznaczona jest pompa typu PSP-1 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca. Agregat pompowy umieszczony jest w tzw. bunkrze poza głównym obiektem pompowni. Teren odwadniany wynosi 361 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 13 857 godzin. Zadanie częściowe nr 6: Remont kapitalny agregatu typ PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki. Pompownia Osieki znajduje się w miejscowości Osieki obręb Osieki gm. Sianów. Pompownia jest wyposażona w dwa agregaty pompowe. Pompownia odwadnia polder Osieki o powierzchni 597 ha. Budynek pompowni pochodzi sprzed 1945 roku, Pompownia wyposażona jest w dwa agregaty: PSP-3 o wydajności 300 l/s i HL 300 o wydajności 300 l/s. Obecnie agregat PSP-3 uległ awarii i wymaga naprawy. Pompa nie miała jeszcze przekroczonych godzin pracy w ramach DTR. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 5 964 godzin. Zadanie częściowe nr 7: Remont kapitalny agregatu typ UM-250 stacji pomp Karnieszewice. Pompownia Karnieszewice znajduje się w m. Karnieszewice obręb Karnieszewice gm. Sianów. W stacji zamontowana jest jedna pompa typu UM - 250 o wydajności 300 l/s W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego.Teren odwadniany wynosi 40 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 5 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 6 379 godzin. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego poszczególnych agregatów, a w przypadku agregatu pompowego PSP-3 ze stacji pomp Osieki naprawy. Celem remontu kapitalnego i naprawy pomp jest całkowite przywrócenie ich normalnego stanu i zdolności roboczej. Pompy po remoncie powinny odpowiadać co do jakości pompom nowo wykonanym. W zakres remontu kapitalnego wchodzą wszystkie czynności ujęte w kosztorysie - nakłady rzeczowe zał. nr 3 do uproszczonej dokumentacji technicznej, polegające na wymianie zużytych części na nowe tj: -Demontaż pompy z komory pompowej na stacji pomp i transport -Oczyszczenie i demontaż elementów korpusu zespołu hydraulicznego pompy -Demontaż podzespołów, części i elementów zespołu hydraulicznego pompy jw. -Demontaż podzespołów, części i elementów zespołu napędowego -Roboty naprawcze w zależności od stopnia zużycia lub uszkodzenia -Montaż podzespołów, części i elementów zespołu hydraulicznego pompy -Malowanie i montaż elementów korpusu zespołu hydraulicznego i tłoczno wylotowego -Montaż podzespołów i części zespołu napędowego i malowanie elementów -Transport pompy po remoncie do stacji pomp -Montaż pompy do komory pompowej na stacji pomp po remoncie -Wykonanie po montażowych pomiarów elektrycznych Zakres naprawy pompy PSP-3 ze stacji pomp w Osiekach nie jest znany i określenie tej naprawy będzie możliwe po jej zdemontowaniu. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarach robót i kosztorysach nakładczych (załącznik nr 3.1-3.7 do SIWZ) oraz w dokumentacji technicznej (załącznik nr 7.1-7.7 do SIWZ). Wykonawca w terminie 7 dni od podpisaniu umowy, przedłoży Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej wraz z umową ubezpieczeniową, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na naprawie pomp cieczowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej załączając do zał. nr 5 do SIWZ dokumenty (na przykład referencje) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiot bezpośrednio zlecający usługę. UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny. 3. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne). Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone i wymaga akceptacji przez osobę pełniącą nadzór. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego. 2. Warunkiem w/w zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ 80P-17 nr 2 ze stacji pomp Łabusz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Łabusz znajduje się w obrębie Łabusz m. Koszalin. Budynek pompowni został wybudowany w latach 80-ych XX wieku. Pompownia składa się z dwóch agregatów pompowych: 60P-18 o wydajności 700 l/s i agregatu pompowego 80P17 o wydajności 1100 l/s. W związku z tym, że agregat nr 2 typu 80P-17 o wydajności 1100 l/s, z silnikiem o mocy 75kW przepracował wymaganą liczbę godzin, wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 10 971 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont kapitalny agregatu PR-13 ze stacji pomp Barnowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Barnowo znajduje się w miejscowości Barnowo obr. Mielno. Pompownia wyposazona jest w pompę typu PR-13 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4m. Ciężar pompy wynosi 1797 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 7,5 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 64 ha. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 10 000 godzin pracy. Obecnia pompa ma przepracowane 11 372 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Czerwona III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Czerwona III znajduje się w miejscowości Łopienica obr. Łopienica gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w dwie pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa typu PSP-1 o wydajności150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca.. Teren odwadniany wynosi 149 ha.W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 12 092 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ 40P-21 nr 1 stacji pomp Dobiesławiec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Dobiesławiec znajduje się w miejscowości Dobiesławiec obręb Dobiesławiec gm. Będzino. Wyposażona jest ona w trzy pompy. Pompa przeznaczona do remontu to pompa 40P-21 o wydajności - 290 l / s, wysokości podnoszenia 4 m i ciężarze 1533 kg. Pompa napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 18 kW. W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.000 godzin pracy. Obecnie norma została przekroczona o ponad 2500 godzin. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 9 773 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ PSP-1 nr 1 ze stacji pomp Kazimierz Pomorski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Kazimierz Pomorski znajduje się w miejscowości Kazimierz Pomorski obręb Łekno gm. Będzino. Pompownia wyposażona jest w trzy agregaty pompowe. Do remontu przeznaczona jest pompa typu PSP-1 o wydajność 150 l/s i wysokości podnoszenia 4 m.Ciężar pompy wynosi 1200 kg. Silnik napędzający pompę o mocy 10 kW. Pompa spełnia funkcję odwadniająca. Agregat pompowy umieszczony jest w tzw. bunkrze poza głównym obiektem pompowni. Teren odwadniany wynosi 361 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 13 857 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ PSP-3 nr 1 ze stacji pomp Osieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Osieki znajduje się w miejscowości Osieki obręb Osieki gm. Sianów. Pompownia jest wyposażona w dwa agregaty pompowe. Pompownia odwadnia polder Osieki o powierzchni 597 ha. Budynek pompowni pochodzi sprzed 1945 roku, Pompownia wyposażona jest w dwa agregaty: PSP-3 o wydajności 300 l/s i HL 300 o wydajności 300 l/s. Obecnie agregat PSP-3 uległ awarii i wymaga naprawy. Pompa nie miała jeszcze przekroczonych godzin pracy w ramach DTR. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 7.200 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 5 964 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont kapitalny agregatu typ UM-250 stacji pomp Karnieszewice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompownia Karnieszewice znajduje się w m. Karnieszewice obręb Karnieszewice gm. Sianów. W stacji zamontowana jest jedna pompa typu UM - 250 o wydajności 300 l/s W związku z tym, że agregat przepracował wymaganą liczbę godzin wymaga remontu kapitalnego.Teren odwadniany wynosi 40 ha. Norma godzin pracy zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową do wykonania kapitalnego remontu wynosi 5 000 godzin pracy. Obecnie pompa ma przepracowane 6 379 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1, 50.53.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
- Naprawy urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 2
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.