eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiREALIZACJA USŁUG FINANSOWYCH - DOSTARCZANIA KWOT PIENIĘŻNYCH DO DOMU I WYPŁAT GOTÓWKOWYCH W KASIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Grodzisk Mazowiecki: REALIZACJA USŁUG FINANSOWYCH - DOSTARCZANIA KWOT PIENIĘŻNYCH DO DOMU I WYPŁAT GOTÓWKOWYCH W KASIE
Numer ogłoszenia: 255299 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 33, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0 22 755 58 69, faks 0 22 755 58 69, 755 61 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-ops.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA USŁUG FINANSOWYCH - DOSTARCZANIA KWOT PIENIĘŻNYCH DO DOMU I WYPŁAT GOTÓWKOWYCH W KASIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług finansowych w postaci dostarczania na terenie Miasta i Gminy Grodzisk Mazowiecki kwot pieniężnych do domu świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim oraz wypłaty kwot pieniężnych w wyznaczonym przez oferenta punkcie kasowym. 1) Usługa doręczania środków pieniężnych do domu świadczeniobiorcy polega na: - pobraniu z siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim dokumentacji dotyczącej adresatów kwot pieniężnych oraz ich kwot - pobraniu z własnego rachunku bankowego kwoty uprzednio przelanej przez Ośrodek na poczet realizacji usługi. - doręczeniu gotówki do adresata (sprawdzenie tożsamości odbiorcy, spisanie numeru dowodu tożsamości oraz uzyskanie pokwitowania - czytelny podpis odbiorcy i data) - zarchizowaniu potwierdzeń realizacji wypłaty przez okres 3 lat - przelaniu na rachunek bankowy Ośrodka kwot niedostarczonych UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI: - od momentu przelania środków na rachunek bankowy zleceniobiorcy do momentu ich dostarczenia świadczeniobiorcy nie może minąć więcej niż 10 dni - za niedostraczone uważa się kwoty, których adresaci nie byli obecni w domu na przestrzeni minimum 4 dni roboczych - opłata za usługę zgodna z umową zostanie przelana wykonawcy na podstawie przedłożonej przez niego faktury vat lub rachunku, opłata za przekaz nie może być zwiększona w przypadku trudności w zastaniu świadczeniobiorcy i koniecznością wielokrotnej wizyty. Fakturę vat lub rachunek wykonawca wystawi do 10 dnia miesiąca za usługi wykonane w miesiącu poprzednim. - zwrot kwot niedostarczonych następuje na rachunek zamawiającego 2) Usługa wypłaty gotówki polega na: - pobraniu z siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim dokumentacji dotyczącej wypłat w kasie - pobranie z własnego rachunku bankowego kwoty uprzednio przelanej przez Ośrodek na poczet realizacji wypłat - wypłacie w kasie w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę znajdującym się na terenie miasta Grodzisk Mazowiecki (sprawdzenie tożsamości odbiorcy, spisanie numeru dowodu tożsamości oraz usyskanie pokwitowania - czytelny podpis pobierającego i data) - zarchiwizowaniu potwierdzeń wypłat przez okres 3 lat - przelanie na rachunek bankowy Ośrodka kwot niewypłaconych. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI: - miejsce wyznaczone do realizacji wypłat musi znajdować się na terenie Miasta Grodzisk Mazowiecki, - od momentu przelania środków na rachunek bankowy Wykonawcy do momentu uruchomienia wypłaty nie może minąć więcej niż 2 dni robocze - za niedostraczone uważa się wypłaty, których adresaci nie podjeli ich na przestrzeni minimum 20 dni roboczych - opłata za wypłaty zgodna z umową zostanie przelana wykonawcy na podstawie przedłożonej przez niego faktury vat lub rachunku, opłata za wypłatę nie może być zwiększona w przypadku podjęcia kwoty wypłaty przez świadczeniobiorcę z opóźnieniem. Fakturę vat lub rachunek wykonawca wystawi do 10 dnia miesiąca za usługi wykonane w miesiącu poprzednim. - zwrot kwot wypłat niezrealizowanych następuje na rachunek bankowy Ośrodka. Zamawiający przewiduje następującą średnią ilość poszczególnych form wypłat: 1. dostarczanie środków pieniężnych do domu: do 440 sztuk miesięcznie; 2. wypłaty w kasie: do 660 sztuk miesięcznie; Z tytułu niepełnego wykorzystania, przewidywanej przez Zamawiającego ilości sztuk, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe. Kwoty dostarczane do domu i wypłaty gotówkowe oscylują na poziomie od 20,00 złotych do 3000,00 złotych Zamawiający w okresie trwania umowy nie dopuszcza zmiany wynagrodzenia jednostkowego ( za 1 sztukę) kwot dostarczanych do domu i wypłat w kasie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci: 1) spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, a także niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonywania zamówienia 4) którzy posiadają polisę ubezpieczeniową na ubezpieczenie środków pieniężnych w transporcie i w miejscu prowadzenia działalności na minimum 100 000,00 złotych. 5) których oferta spełnia warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków oferent musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent załączy do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) polisa ubezpieczeniowa na ubezpieczenie środków pieniężnych w transporcie i w miejscu prowadzenia działalności na minimum 100 000,00 złotych. 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 5. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 niniejszego rozdziału, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 6. Jeżeli w kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ww. pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-ops.grodzisk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Grodzisk Mazowiecki, ul. 11-go Listopada 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:00, miejsce: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Grodzisk Mazowiecki, ul. 11-go Listopada 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.