To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-30
Warszawa: Usługi ubezpieczenia komunikacyjnego floty samochodowej PFRON
Numer ogłoszenia: 255316 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233868 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczenia komunikacyjnego floty samochodowej PFRON.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów służbowych należących do Zamawiającego w zakresie: a) obowiązkowego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC, b) obowiązkowego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym - ZK, c) ubezpieczenie Autocasco pojazdów mechanicznych od uszkodzeń, zniszczeń i kradzieży - AC/KR, d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów - NNW, e) ubezpieczenie Assistance. 2. Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi: a) polisy OC, ZK muszą być wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pojazdów wymienionych w poz. 1 - 11 Załącznika nr 2 do umowy - na okres 12 miesięcy; b)polisy AC/KR, NNW i Assistance dla pojazdów wymienionych w poz. 1 - 11 Załącznika nr 2 do umowy - na okres 3 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń. S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5414,00
Oferta z najniższą ceną: 5414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5414,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym Zamawiający informuje co następuje: 1. zamówienie podstawowe dotyczyło ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdów należących do Zamawiającego w zakresie: a) obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC, b )obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym - ZK, c) ubezpieczenia Autocasco pojazdów mechanicznych od uszkodzeń, zniszczeń i kradzieży - AC/KR, d) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów - NNW, e) ubezpieczenia Assistance; 2. zamówienie podstawowe zostało udzielone umową nr 2013/09/356 w dniu 2 październik 2013 roku Wykonawcy - Compensa Towarzystwem Ubezpieczeń. S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie (02-342), Al. Jerozolimskie 162 wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod nr 0000006691, NIP: 5260214686, REGON: 006216959; 3. postępowanie o udzielenie zamówienia podstawowego zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Wartość wszystkich dotychczas udzielonych zamówień uzupełniających (w tym wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego) nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, które zostało opublikowane w dniu 10 września 2013 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia - 365676-2013; 6. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe; 7. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług - Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń. S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie (02-342), Al. Jerozolimskie 162
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Zbuczyn wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz jednostkami pomocniczymi
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY BISKUPIEC
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
- " UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŁOMAZY ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.