Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Gdańsk: MODERNIZACJĘ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ
PRZY UL. 23 MARCA 110 W SOPOCIE
WOA.VIII.322/28/2008
Numer ogłoszenia: 255323 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, fax. 058 3077325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJĘ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. 23 MARCA 110 W SOPOCIE WOA.VIII.322/28/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja nieruchomości położonej przy ul. 23 Marca 110 w Sopocie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - Modernizacja nawierzchni chodników, drogi dojazdowej, parkingu, ścieżek, schodów ogrodowych oraz obudowy śmietnika w obrębie posesji. Część II - Wykonanie zadaszenia wraz z oświetleniem i zabezpieczeniem wejścia do schronu z alarmem. Część III - Zainstalowanie łącza domofonowego od głównej bramy wjazdowej do pomieszczenia biurowego pracowników obiektu. Część IV - Sporządzenie projektu na wykonanie instalacji pionowej i poziomej budynku wraz z usunięciem przyczyn zalewania stropu schronu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I - Modernizacja nawierzchni chodników, drogi dojazdowej, parkingu, ścieżek, schodów ogrodowych oraz obudowy śmietnika w obrębie posesji - określa przedmiar robót wraz ze specyfikacją techniczną stanowiące załącznik nr 1 do Siwz. Część II - Wykonanie zadaszenia wraz z oświetleniem - określa projekt budowlany oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Siwz. Część III - Zainstalowanie łącza domofonowego od głównej bramy wjazdowej do pomieszczenia biurowego pracowników obiektu - określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do Siwz. Część IV - Sporządzenie projektu na wykonanie instalacji pionowej i poziomej budynku wraz z usunięciem przyczyn zalewania stropu schronu, w tym sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, a także informacje o planie BIOZ i specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych - szczegółowy zakres opracowania dokumentacji stanowi załącznik nr 4 do Siwz Wymagany termin gwarancji na każdą z części przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne dla wszystkich części zamówienia: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Warunki szczegółowe dla Części I i II zamówienia 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1), 2) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt 2) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona. 3. Warunki szczegółowe dla Części III zamówienia 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1), 2) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1), wykazu osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona. 4. Warunki szczegółowe dla Części IV zamówienia 2) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt 2) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz, który potwierdza, iż Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane o odpowiedniej specjalności (dla części I i II przedmiotu zamówienia) oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych(dla części IV przedmiotu zamówienia), posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) 2. Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1). 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 2), 3). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej. 4. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w Siwz, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią Siwz) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego rozdziału. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. 195.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pok. 198 C, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MODERNIZACJĘ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. 23 MARCA 110 W SOPOCIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni chodników, drogi dojazdowej, parkingu, ścieżek, schodów ogrodowych oraz obudowy śmietnika w obrębie posesji - określa przedmiar robót wraz ze specyfikacją techniczną stanowiące załącznik nr 1 do Siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MODERNIZACJĘ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. 23 MARCA 110 W SOPOCIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadaszenia wraz z oświetleniem - określa projekt budowlany oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.32-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MODERNIZACJĘ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. 23 MARCA 110 W SOPOCIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zainstalowanie łącza domofonowego od głównej bramy wjazdowej do pomieszczenia biurowego pracowników obiektu - określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do Siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MODERNIZACJĘ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ PRZY UL. 23 MARCA 110 W SOPOCIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu na wykonanie instalacji pionowej i poziomej budynku wraz z usunięciem przyczyn zalewania stropu schronu, w tym sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, a także informacje o planie BIOZ i specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych - szczegółowy zakres opracowania dokumentacji stanowi załącznik nr 4 do Siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.