Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Radomsko: Dostawa sprzętu medycznego, jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 255329 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku, ul. Prymasa Wyszyńskiego 14, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854716, fax 044 6854701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.i15eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego, jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny jednorazowego użytku, z podziałem na zadania - 14 pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. posiada uprawnienia do Wykonywania określonej działalności i czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , B. dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, C. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy o zamówieniach publicznych, E. w/w warunki zostaną uznane za spełnione przez Wykonawcę , jeżeli do oferty załączone zostaną dokumenty wskazane w pkt. IV F. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Ocena: spełnia lub niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy i ofertowy - załączniki nr 1 i nr 2 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 i 24 ustawy, co potwierdza odpowiednim oświadczeniem -załącznik nr 3 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z rejestru przedsiębiorców z KRS, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Koncesja lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,) 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ast.1 pkt 4-8 ustawy oraz w art.24 ust.1 pkt 9 ustaw, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek (data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące poprzedzające składanie ofert). 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzających że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące poprzedzające składanie ofert). 7. Wykaz telefonów ( również komórkowych ) kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia , 8. Wymagane aktualne certyfikaty /atesty, dotyczące przedmiotu zamówienia .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość czyli walory techniczno- użytkowe - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.i15eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpiatal Powiatowy, 97-500 Radomsko, ul. Pr. Wyszyńskiego 14 Sekcja Zamówień Publiczbych pok. 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Radomsku sekretariat pok.202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, kaniule, strzykawki i aparat do przetoczeń krwi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość- walory technicznio użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt anestezjologiczny i pomocniczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość czyli walory techniczno- uzytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt pozostały; cewniki , dreny, worki na żółć, toraba na wymiociny, zestawy do cystomii,sonda,kanka doodbytnicza itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki jednorazowe: na igły, strzykawki, amputacje itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły do sterylizacji: naboje gazowe, sporal A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość czyli walory techniczno- użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 25.24.91.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość czyli walory technoczo-użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy, paski i testy do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe materiały jednorazowego użytku : termometry, wiszaki do woreczków na mocz, woreczki, kieliszki do leków, opaski identyfikacyjne, kaczki,patyczki, wzierniki itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy do EKG , papier.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, czepki, fartuchym ; podkłady z włókniny i jałowe, ochraniacze na buty, serwaty,pościel z fizeliny itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i zestawy do znieczuleń oraz kaniulacji żył centralnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy i papier do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sigmoidoskopy jednorazowe ( 19 mm x 25cm).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na kable, sterylna 15cmx250cm + taśma mocujaca na kamerę z opaską do mocowania kabla.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość czyli walory technoczo-użytkowe - 20
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
- Dostawa narzędzi okulistycznych , ginekologicznych, kardiomonitora modułowego oraz dozowników tlenu i akcesoriów dla WSS Zgierz TP/7/2025
- NZ.261.7.2025. Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do procedur wewnątrznaczyniowych.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - 2 pakiety
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.