eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoPełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Kutno: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku.
Numer ogłoszenia: 25532 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337517 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, faks 024 2542836.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na pełnieniu zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Obowiązki Inwestora Zastępczego na etapie przygotowania Inwestycji do realizacji: 1) Organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym i prowadzenie z udziałem Zamawiającego spotkań roboczych, z przedstawicielami wybranego biura projektowego, dotyczących uszczegóławiania danych (wytycznych) niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją tej dokumentacji; 2) Uczestniczenie w przejęciu od biura projektowego dokumentacji projektowej, sprawdzenie jej kompletności i zgodności z decyzjami administracyjnymi, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami w zakresie przyjętych rozwiązań; 3) W przypadku zaistnienia takiej konieczności analiza kosztorysów i harmonogramów przedstawionych w ofertach przetargowych. 2.2. Obowiązki Inwestora Zastępczego na etapie realizacji Inwestycji: 1) Przygotowanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związanej z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót. 2) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót oraz załączenie oświadczeń Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. 3) Przekazanie wykonawcy robót dokumentacji projektowej i placu budowy. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zadania w zakresie wymaganym przepisami Prawa budowlanego, w tym także obejmującego ewentualne roboty dodatkowe; 6) W celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane, harmonogramem rzeczowo-finansowym robót - Zamawiający wymaga obecności Inspektorów Nadzoru na terenie budowy co najmniej trzy razy w tygodniu, przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego. Pobyty będą odnotowywane w dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego. 7) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji Inspektorów Nadzoru dotyczących wykonania przez wykonawcę robót budowlanych zakresów dodatkowych nie ujętych zamówieniem podstawowym, z zastrzeżeniem przepisu art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy-Prawo zamówień publicznych; 8) W przypadku zaistnienia takiej konieczności analiza kosztorysów wykonawcy robót budowlanych; 9) Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości, postępem wykonanych robót oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót. 10) Zatwierdzenie faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych w powiązaniu z wartością zawartą w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 11) Składanie Zamawiającemu pisemnych raportów zgodnie z § 11 wzoru umowy. 12) Sporządzanie dla Instytucji Finansujących zadanie, sprawozdań rzeczowo-finansowych w terminach wynikających z zawartych umów finansowych, lecz nie rzadziej niż raz na kwartał. 13) Przestrzeganie terminów przystępowania do sprawdzania zakresu prac podlegających odbiorowi, fakturowania oraz złożenia wniosków o płatność. 14) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych dotyczących realizacji zadania z udziałem Zamawiającego, a w razie konieczności także projektanta dokumentacji projektowej. 15) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 16) Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego Instytucja Finansująca w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie przez Zamawiającego określonym. 17) Prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem Inwestycji. 2.3. Obowiązki Inwestora Zastępczego na etapie odbioru końcowego Inwestycji: 1) Potwierdzenie gotowości do odbioru, zgłoszonej przez wykonawcę robót. 2) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru, wraz z zawiadomieniem dla służb biorących udział w odbiorze. 3) Uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru Inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót oraz skompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej. 4) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta i wykonawcy robót należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz przedstawianie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów w ww. zakresie. 5) Rozliczenie Inwestycji, przygotowanie stosownych sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji Finansujących. 6) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji koniecznej dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 7) Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych (jeden raz w roku) oraz końcowego na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, sporządzenie protokołów usterek oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia stwierdzonych wad i usterek. 2.4. Do obowiązków Inwestora Zastępczego (mającego siedzibę poza terenem miasta Kutno) należy ponadto zorganizowanie i prowadzenie na terenie miasta Kutno biura kontaktowego oraz poinformowanie Zamawiającego w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy o miejscu lokalizacji biura..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 375200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyrekcja Inwestycji w Kutnie Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 375 200,00
  • Oferta z najniższą ceną: 375 200,00 oferta z najwyższą ceną: 899 373,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.