eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV - w budynkach mieszkalnych użytkowanych, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Częstochowa: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV - w budynkach mieszkalnych użytkowanych, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Numer ogłoszenia: 255391 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, fax. 034 3682461, 3651290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV - w budynkach mieszkalnych użytkowanych, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i balkonowej z PCV - w budynkach mieszkalnych użytkowanych, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie (przed upływem terminu składania ofert) wadium w wysokości 40.000 zł. 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełniać warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy, oraz: 1) złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją obejmującą cały zakres zamówienia, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, 3) wnieść wadium, 4) wykazać, iż w latach 2005 - 2008 wykonał jednorazowo na rzecz jednego zamawiającego, co najmniej raz w roku, prace o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł netto, 5) posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), 6) nie zalegać z należnościami z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty 2) szczegółowe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę na przedmiot zamówienia; Zamawiający zastrzega sobie, iż okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy . 3) szczegółowy opis techniczny oferowanej stolarki oraz montowanych elementów łącznie z atestami, certyfikatami bądź deklaracjami zgodności na: stolarkę, okucia, szyby zespolone i nawiewniki okienne, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 5) dowód wniesienia wadium, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo upoważniające osobę(-y) podpisującą(-e) ofertę do występowania w imieniu Wykonawców, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zgodność profilu działalności z zakresem objętym zamówieniem; w odniesieniu do Wykonawcy posiadającego status spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki - zgodnie z art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych, 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz obiektów, w których wykonawca zrealizował w latach 2005-2008 roboty zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia potwierdzający spełnianie warunków. Każda z usług wykazanych winna być potwierdzona dokumentem (referencją) zaświadczającym, że wykonana została należycie, 10) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), Polisa winna obejmować każdy dzień trwania przyszłej umowy. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych obejmujących okresy dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy. 11) kserokopie uprawnień budowlanych (decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem dla pracownika wykonawcy wyznaczonego do pełnienia funkcji kierownika robót), 12) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do niej osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót; z zaświadczenia tego musi wynikać, iż osoba ta, na dzień składania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 13) w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4, 7, 8, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego. Specyfikację można również zakupić w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9) za cenę 20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Częstochowa, ul. POW 24 pokój nr 8 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.