Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Pleszew: Dostawa środków do dezynfekcji, mycia i pielęgnacji narzędzi
Numer ogłoszenia: 255393 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji, mycia i pielęgnacji narzędzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do eksploatacji myjni - dezynfektora do narzędzi chirurgicznych typu Getinge S 46-5, oraz środków do dezynfekcji i pielęgnacji narzędzi do użytku manualnego, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączniku I do niniejszego ogłoszenia. 2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w specyfikacji. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły - niespełniające wymagań tam określonych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 p.20 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia został określony przez podanie nazwy handlowej dopuszcza się składanie ofert na artykuły równoważne - tzn. posiadające cechy takie jak wskazane w opisie. 4. Zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r oferowane artykuły będące wyrobami medycznymi muszą być oznakowane znakiem CE. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Zamawiający informuje Wykonawcę, że posiada wdrożone następujące normy: - PN-EN ISO 9001:2001 Systemy Zarządzania Jakością - PN-EN ISO 14001:2005 Systemy Zarządzania Środowiskowego - PN-N 18001:2004 Systemy Zarządzania BHP i zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania przepisów i zasad postępowania wynikających z ww. norm w czasie realizacji zamówienia. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania organizacyjne 1) Towar dostarczany będzie transportem Dostawcy, na jego ryzyko i koszt bezpośrednio do Centralnej Sterylizatorni szpitala SPZOZ w Pleszewie. 2) Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia składane pisemnie, faksem lub telefonicznie. Towar będzie dostarczany w dni robocze w godz. od 08.00 do 12.30, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania zamówienia przez wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodne z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do eksploatacji myjni - dezynfektora do narzędzi chirurgicznych typu Getinge S 46-5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat dezynfekcyjny do użytku maszynowego, do dezynfekcji endoskopów, sprzętu anestezjologicznego i narzędzi chirurgicznych oraz innego sprzętu medycznego wrażliwego na temperaturę. Preparat słabo pieniący, neutralny o szerokim działaniu tj. bakteriobójczy, grzybobójczy, prątkobójczy, wirusobójczy na bazie aldehydów. Opakowanie 5l. - 18 opakowań; 2. Środek myjący do myjni -dezynfektora - do mycia endoskopów, sprzętu anestezjologicznego i narzędzi chirurgicznych oraz innego sprzętu medycznego. Środek na bazie enzymów, usuwający pozostałości organiczne przy wysokiej ochronie narzędzi. Środek nadający się do stosowania w myjni ultradźwiękowej i mycia zanurzeniowego . Bez konieczności stosowania neutralizatora. Opakowanie 5 l. - 20 opakowań; 3. Środek płuczący do myjni -dezynfektora. Maszynowe płukanie narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego i innych przedmiotów medycznych. Środek na bazie środków powierzchniowo czynnych o właściwościach nawilżających. Przyspieszający wysychanie narzędzi i nie pozostawiający plam wodnych. Opakowanie 5 l. - 20 opakowań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych i pielęgnacyjnych do użytku manualnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny preparat dezynfekcyjny z działaniem myjącym do użytku manualnego, bakteriobójczy, grzybobójczy, prątkobójczy, dezaktywujący wirusy osłonkowe. Do użytku w mokrym transporcie narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego przed maszynowym myciem oraz do ręcznej dezynfekcji narzędzi chirurgicznych w myjce ultradźwiękowej. Możliwość moczenia narzędzi do 72 godzin Opakowanie 10l. - 14 opakowań; 2. Środek pielęgnacyjny w aerozolu do narzędzi chirurgicznych z przegubami . Do stosowania po procesie mycia . Preparat na bazie czystego oleju parafinowego. Opakowanie 0,4 l - 60 opakowań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w gminie Pleszew
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025/1
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy (dla 70 placówek)
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.