Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Zgierz: Zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 255397 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności w Zgierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności przed zagrożeniami ekologicznymi, terrorystycznymi, klęskami żywiołowymi i innymi zagrożeniami, polegający na zakupie i montażu trzech syren elektronicznych, wraz z systemem cyfrowego sterowania syrenami w Zgierzu. Cyfrowy system sterowania syrenami rozmieszczony będzie w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Zgierzu, w budynku Urzędu Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16. System musi spełniać funkcje integracji: - syren elektronicznych sterowanych w nowoczesnym i szybkim systemie cyfrowym digitex CZK/IP opartym o indywidualne adresowanie IP w sieci LAN oraz cyfrową sieć radiową w standardzie DMR FDMA; - syren elektro-mechanicznych i elektronicznych syren alarmowych już istniejących w systemie RSSS 2000/3000; - miejskiego systemu alarmowania i ostrzegania z wojewódzkim systemem alarmowania i ostrzegania. Wymagania, jakim powinien odpowiadać cyfrowy system sterowania syrenami: - wizualizacja syren alarmowych na mapie rastrowej, między innymi stan syren (włączony/wyłączony alarm i zasilanie), przybliżony zasięg syreny, rodzaj urządzenia włączającego, rodzaj syreny; - sterowanie syrenami elektronicznymi i mechanicznymi z poziomu mapy rastrowej - włączanie alarmów, przekazywanie komunikatów głosowych, sprawdzanie syreny; - sposób zaznaczania - wyboru syreny np. z mapy, z listy, po numerze; - pełna informacja o syrenie - adres, zdjęcie lokalizacji, numer identyfikacyjny, moc, typ zainstalowanego radiotelefonu, informacja o ostatnim przeglądzie serwisowym i inne dane; - automatyczne testowanie wszystkich syren o zaprogramowanej godzinie; - testowanie pojedynczych, wybranych lub wszystkich syren w dowolnym czasie; - funkcja trening - aktywacja alarmów/ testów bez włączania dźwięku w syrenach; - zabezpieczenie dostępu do programu hasłem; - zróżnicowanie uprawnień dla administratora i użytkownika systemu; - dziennik wszystkich zdarzeń występujących w systemie z pełną archiwizacją i sortowaniem, ułatwiający prowadzenie dokumentacji zdarzeń występujących w systemie oraz możliwość wydruku; - automatyczna synchronizacja zegarów systemu z wzorcem czasu atomowego; - radiotelefon cyfrowy VHF w standardzie DMR FDMA z anteną VHF o charakterystyce dookolnej. Syreny muszą być wyposażone w głośniki szczelinowe i mieć możliwość nadawania sygnałów dźwiękowych oraz komunikatów głosowych. Syreny zamontowane będą na budynkach przy ulicy Długiej 49, 1 Maja 63 i Dubois 26 w Zgierzu. Moc każdej z syren - minimum 1000 W. Wymagania, jakim powinny odpowiadać syreny: - generowanie sygnałów alarmowych Obrony Cywilnej ( zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 października 2006 r. w sprawie systemów wykrywania skażeń i właściwości organów w tych sprawach (Dz. U. Nr 191, poz. 1415 ); - zasilanie sieciowe 230V 50Hz z automatycznym przełączeniem na zasilanie rezerwowe z wbudowanych akumulatorów przy braku zasilania z sieci; - w przypadku zasilania rezerwowego syrena musi mieć możliwość wygenerowania 20 trzyminutowych alarmów po upływie 24 godzin od zaniku zasilania sieciowego; - automatyczne przekazywanie do stanowiska kierowania informacji o braku zasilania sieciowego; - czas pracy na zasilaniu rezerwowym do 30 dni; - pobór mocy < 1W; - temperatura pracy od -30oC do +60oC; - natężenie dźwięku (SPL) min 112 dB; - blok sterujący zamykany na dwa zamki w metalowej obudowie; - materiał, z którego wykonane są głośniki musi być odporny na korozję; - możliwość tworzenia różnych charakterystyk rozchodzenia się dźwięku: dookólna, kierunkowa; - radiotelefon cyfrowy VHF w standardzie DMR FDMA z anteną VHF o charakterystyce dookólnej; - maszt o wysokości min. 1,5 m do montażu głowicy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Udzielenie zamówień uzupełniających związanych z dostawą i montażem systemu alarmowania i ostrzegania ludności stanowiące 10 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 35.24.00.00 - Syreny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -co najmniej co najmniej 1 dostawy obejmującej realizację projektów związanych z instalacją systemów alarmowania i ostrzegania ludności sterowanych z wykorzystaniem indywidualnego adresowania IP w sieci LAN/WAN oraz co najmniej 1 dostawy obejmującej realizację projektu systemu alarmowania i ostrzegania ludności opartego na cyfrowej sieci radiowej w standardzie DMR FDMA, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te dostawy zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania doświadczenia w realizacji projektu związanego z instalacją systemu alarmowania i ostrzegania ludności, w której część systemu wykorzystuje sterowanie z wykorzystaniem indywidualnego adresowania IP, a pozostała część jest oparta na cyfrowej sieci radiowej DMR FDMA. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych dostaw z załączonym dokumentem potwierdzającym że dostawy zostały wykonane należycie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy albo 2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzyść zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotnej, odbiegającej od normy, zmiany warunków atmosferycznych, itp
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Jerzy Banach, naczelnik, pok. nr 112, tel.: (42) 714-32-21, 2) Paweł Sikorski, pomoc administracyjna, pok. nr 112, tel.: (42)714-32-24, - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71-43-200 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Zakup samochodu elektrycznego w ramach zadania "Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką dla Powiatu Zgierskiego"
- "Najem licencji do programu znakowania akt i środków trwałych przy pomocy znaczników RFID wraz ze sprzętem dla Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
- Sukcesywne dostawy zestawów analizy złogów nerkowych oraz barwników i odczynników na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej" - dogrywka
- Sukcesywne dostawy testów, części zużywalnych, akcesoriów dodatkowych oraz podłóż do posiewu wraz z dzierżawą analizatorów oraz użyczeniem sprzętu na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zgierzu
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki - III postępowanie
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu antynapadowego w obiekcie Sądu Okręgowego w Sieradzu, Aleja Zwycięstwa 1
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Strzyżów
- Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek.
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.