eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności w Zgierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Zgierz: Zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 255397 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności w Zgierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż systemu alarmowania i ostrzegania ludności przed zagrożeniami ekologicznymi, terrorystycznymi, klęskami żywiołowymi i innymi zagrożeniami, polegający na zakupie i montażu trzech syren elektronicznych, wraz z systemem cyfrowego sterowania syrenami w Zgierzu. Cyfrowy system sterowania syrenami rozmieszczony będzie w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Zgierzu, w budynku Urzędu Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16. System musi spełniać funkcje integracji: - syren elektronicznych sterowanych w nowoczesnym i szybkim systemie cyfrowym digitex CZK/IP opartym o indywidualne adresowanie IP w sieci LAN oraz cyfrową sieć radiową w standardzie DMR FDMA; - syren elektro-mechanicznych i elektronicznych syren alarmowych już istniejących w systemie RSSS 2000/3000; - miejskiego systemu alarmowania i ostrzegania z wojewódzkim systemem alarmowania i ostrzegania. Wymagania, jakim powinien odpowiadać cyfrowy system sterowania syrenami: - wizualizacja syren alarmowych na mapie rastrowej, między innymi stan syren (włączony/wyłączony alarm i zasilanie), przybliżony zasięg syreny, rodzaj urządzenia włączającego, rodzaj syreny; - sterowanie syrenami elektronicznymi i mechanicznymi z poziomu mapy rastrowej - włączanie alarmów, przekazywanie komunikatów głosowych, sprawdzanie syreny; - sposób zaznaczania - wyboru syreny np. z mapy, z listy, po numerze; - pełna informacja o syrenie - adres, zdjęcie lokalizacji, numer identyfikacyjny, moc, typ zainstalowanego radiotelefonu, informacja o ostatnim przeglądzie serwisowym i inne dane; - automatyczne testowanie wszystkich syren o zaprogramowanej godzinie; - testowanie pojedynczych, wybranych lub wszystkich syren w dowolnym czasie; - funkcja trening - aktywacja alarmów/ testów bez włączania dźwięku w syrenach; - zabezpieczenie dostępu do programu hasłem; - zróżnicowanie uprawnień dla administratora i użytkownika systemu; - dziennik wszystkich zdarzeń występujących w systemie z pełną archiwizacją i sortowaniem, ułatwiający prowadzenie dokumentacji zdarzeń występujących w systemie oraz możliwość wydruku; - automatyczna synchronizacja zegarów systemu z wzorcem czasu atomowego; - radiotelefon cyfrowy VHF w standardzie DMR FDMA z anteną VHF o charakterystyce dookolnej. Syreny muszą być wyposażone w głośniki szczelinowe i mieć możliwość nadawania sygnałów dźwiękowych oraz komunikatów głosowych. Syreny zamontowane będą na budynkach przy ulicy Długiej 49, 1 Maja 63 i Dubois 26 w Zgierzu. Moc każdej z syren - minimum 1000 W. Wymagania, jakim powinny odpowiadać syreny: - generowanie sygnałów alarmowych Obrony Cywilnej ( zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 października 2006 r. w sprawie systemów wykrywania skażeń i właściwości organów w tych sprawach (Dz. U. Nr 191, poz. 1415 ); - zasilanie sieciowe 230V 50Hz z automatycznym przełączeniem na zasilanie rezerwowe z wbudowanych akumulatorów przy braku zasilania z sieci; - w przypadku zasilania rezerwowego syrena musi mieć możliwość wygenerowania 20 trzyminutowych alarmów po upływie 24 godzin od zaniku zasilania sieciowego; - automatyczne przekazywanie do stanowiska kierowania informacji o braku zasilania sieciowego; - czas pracy na zasilaniu rezerwowym do 30 dni; - pobór mocy < 1W; - temperatura pracy od -30oC do +60oC; - natężenie dźwięku (SPL) min 112 dB; - blok sterujący zamykany na dwa zamki w metalowej obudowie; - materiał, z którego wykonane są głośniki musi być odporny na korozję; - możliwość tworzenia różnych charakterystyk rozchodzenia się dźwięku: dookólna, kierunkowa; - radiotelefon cyfrowy VHF w standardzie DMR FDMA z anteną VHF o charakterystyce dookólnej; - maszt o wysokości min. 1,5 m do montażu głowicy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Udzielenie zamówień uzupełniających związanych z dostawą i montażem systemu alarmowania i ostrzegania ludności stanowiące 10 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 35.24.00.00 - Syreny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -co najmniej co najmniej 1 dostawy obejmującej realizację projektów związanych z instalacją systemów alarmowania i ostrzegania ludności sterowanych z wykorzystaniem indywidualnego adresowania IP w sieci LAN/WAN oraz co najmniej 1 dostawy obejmującej realizację projektu systemu alarmowania i ostrzegania ludności opartego na cyfrowej sieci radiowej w standardzie DMR FDMA, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te dostawy zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania doświadczenia w realizacji projektu związanego z instalacją systemu alarmowania i ostrzegania ludności, w której część systemu wykorzystuje sterowanie z wykorzystaniem indywidualnego adresowania IP, a pozostała część jest oparta na cyfrowej sieci radiowej DMR FDMA. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych dostaw z załączonym dokumentem potwierdzającym że dostawy zostały wykonane należycie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy albo 2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzyść zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotnej, odbiegającej od normy, zmiany warunków atmosferycznych, itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Jerzy Banach, naczelnik, pok. nr 112, tel.: (42) 714-32-21, 2) Paweł Sikorski, pomoc administracyjna, pok. nr 112, tel.: (42)714-32-24, - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71-43-200 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.