Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Jedlicze: Utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Jedlicze
w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 255418 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlicze , Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 013 4352207, faks 013 4352025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Jedlicze w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie stałej czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Jedlicze w 2009 roku ,wyszczególnionych w punktach 2.1, 2.2 i 3 2.1ulic wraz z chodnikami: ul. Rynek, ul. Tokarskich, ul. Brzozowej na długości chodnika, ul. Kolejowej, ul. Dubisa, ul. Tysiąclecia do torów kolejowych, ul. Sienkiewicza do placu targowego, ul. Łukasiewicza, ul. Konopnickiej do skrzyżowania z ul. Sikorskiego, ul. Rejtana, ul. Trzecieskiego, ul. Armii Krajowej na długości chodnika, ul. Kościuszki, ul. Stawiarskich, ul. Cichej, ul. Traugutta; chodników: w Dobieszynie - obok szkoły podstawowej, w Żarnowcu - obok szkoły podstawowej, w Potoku -od Domu Ludowego do szkoły podstawowej, 2.2przystanki autobusowe MKS, PKS na terenie gminy, 2.3parking przy Urzędzie Gminy, plac zabaw przy Domu Ludowym w Jedliczu - Męcince. Utrzymanie stałej czystości w/w ulic, parkingów, chodników, placów i innych miejsc obejmuje: - zamiatanie z odpowiednią częstotliwością ręczne lub mechaniczne chodników, pasów przykrawężnikowych i innych utwardzonych nawierzchni oraz wygrabianie trawników polegające na usuwaniu zaśmieceń w postaci papierów, niedopałków papierosów, puszek po napojach, itp. wraz z ich wywozem do miejsca składowania, unieszkodliwiania lub odzysku, - usuwanie wykwitów zielonych rosnących w szparach nawierzchni jezdni i pomiędzy płytami chodników, - sprzątanie miasta po imprezach masowych organizowanych przez gminę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, - oczyszczanie ze śniegu i lodu poprzez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych i pojazdów, - w okresie zimowym zwalczanie gołoledzi na placach, chodnikach, parkingu i przestankach wymienionych w pktach 1-3, zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960), - w przypadku intensywnych opadów śniegu w uzgodnieniu z Zamawiającym wywóz śniegu na zwałowisko miejskie, - oczyszczanie chodników oraz pasów przykrawężnikowych z piachu zużytego w okresie zimowym do łagodzenia skutków zimy, wraz z jego wywozem (wykonane jednorazowo w nieprzekraczalnym terminie do 31 maja 2008 roku), 4) na terenie całej gminy: - bieżące opróżnianie koszy ulicznych i wywóz zmiotek z częstotliwością zapewniającą ich nieprzepełnienie, - utrzymanie koszy na śmieci w należytym stanie sanitarnym i technicznym, - uzupełnianie zniszczonych i skradzionych koszy na śmieci poprzez rozstawianie lub montaż po uprzednim pobraniu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów drogowych dróg gminnych oraz ich wywóz, - uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych dróg gminnych pozostałości po wypadkach drogowych (szkło, niewielkie elementy metalowe, itp.). Powierzchnia w/w chodników, przystanków autobusowych, placów i parkingów na terenie Gminy Jedlicze: około 11.300 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. VI.1.a,b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt VI.3.a).a, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.3.a).b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gmina Jedlicze, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:10, miejsce: Urząd Gmina Jedlicze, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JEDLICZE
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Usługa polegająca na bezpośredniej, całodobowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach położonych w Grzmiącej, Radomiu i Warszawie.
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych i terenów zewnętrznych nieruchomości w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZAD 1 - m. Gubin ZAD 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.