Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Dębica: BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW MIEJSKICH
Numer ogłoszenia: 255429 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, faks 014 6838161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW MIEJSKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Bieżące utrzymanie terenów miejskich przylegających do bloków będących w zarządzie ADM. 1. Koszenie traw z wygrabieniem i wywiezieniem (nie mniej niż 6 razy w ciągu roku). 2. Oczyszczanie terenu z liści oraz innych zanieczyszczeń (śmieci). 3. Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń. 4. Opróżnianie koszy z taką częstotliwością aby kosz był maksymalnie pełny do 3 / 4 objętości. 5. Kontrola przez oględziny (raz na tydzień): 1) W takiej kontroli sprawdzane będzie wykonanie przez Wykonawcę usług, o których mowa powyżej. 2) Powyższa kontrola udokumentowana zostanie za pomocą formularzy stanowiących załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 3) Powyższa kontrola będzie się odbywała transportem Wykonawcy z udziałem pracownika(ów) Zamawiającego, 4) Stan terenów objętych przedmiotowym zamówieniem powinien być estetyczny przez cały rok. CZĘŚĆ II: Bieżące utrzymanie Parku Miejskiego im. Władysława Skarbka - Borowskiego. 1. Koszenie traw trzy razy do roku z wygrabieniem i wywiezieniem na zlecenie Zamawiającego. 2. Oczyszczanie terenu z zanieczyszczeń (śmieci). 3. Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń lub ich bieżące odśnieżanie w okresie zalegania śniegu. 4. Opróżnianie koszy z taką częstotliwością aby kosz był maksymalnie pełny do 3 / 4 objętości. 5. Kontrola przez oględziny (raz na tydzień): 1) W takiej kontroli sprawdzane będzie wykonanie przez Wykonawcę usług, o których mowa powyżej. 2) Powyższa kontrola udokumentowana zostanie za pomocą formularzy stanowiących załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 3) Powyższa kontrola będzie się odbywała transportem Wykonawcy z udziałem pracownika(ów) Zamawiającego, 4) Stan terenów objętych przedmiotowym zamówieniem powinien być estetyczny przez cały rok. CZĘŚĆ III: Bieżące utrzymanie mogił i obiektów cmentarnych na terenie miasta Dębica. 1. Cmentarz Wojskowy przy ul. Cmentarnej: 1) Koszenie traw z taką częstotliwością aby wysokość trawy nie przekraczała 15 cm, z wygrabieniem i wywiezieniem. 2) Miejscowe plantowanie i wyrównanie terenu (kretowisk) - reperacja pojedynczych wyrw. 3) Oczyszczanie terenu z gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń wraz z terenem między mogiłami. 4) Usuwanie przerostów traw z alejek (kostki). 5) Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń lub ich bieżące odśnieżanie w okresie zalegania śniegu. 6) Plewienie mogił. 7) Mycie pomników: Armii Krajowej, Pomnik z I Wojny Światowej oraz Symboliczny Pomnik Sybiraków (2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego przed Świętem Wszystkich Świętych oraz Świętami Wielkanocnymi). 8) Transport, przechowywanie, rozłożenie i rozpalenie zniczy w dniu Wszystkich Świętych oraz zebranie wypalonych zniczy (materiał Zamawiającego), 9) Transport, przechowywanie i rozłożenie wieńców w dniu Wszystkich Świętych (materiał Zamawiającego). 2. Cmentarz Armii Radzieckiej przy ul. Cmentarnej: 1) Koszenie traw z taką częstotliwością aby wysokość trawy nie przekraczała 15 cm, z wygrabieniem i wywiezieniem. 2) Miejscowe plantowanie i wyrównanie terenu (kretowisk) - reperacja pojedynczych wyrw. 3) Oczyszczanie terenu z gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń. 4) Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń lub bieżące odśnieżanie w okresie zalegania śniegu. 5) Plewienie mogił. 6) Usuwanie przerostów traw z alejek. 7) Mycie pomnika Żołnierza armii Radzieckiej (2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego przed Świętem Wszystkich Świętych oraz Świętami Wielkanocnymi). 8) Transport, przechowywanie, rozłożenie i rozpalenie zniczy w dniu Wszystkich Świętych oraz zebranie wypalonych zniczy (materiał Zamawiającego), 9) Transport, przechowywanie i rozłożenie wieńców w dniu Wszystkich Świętych (materiał Zamawiającego). 3. Cmentarz Żydowski w Dębicy przy ul. Cmentarnej: 1) Koszenie traw z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy (5 razy w roku w okresie od kwietnia do października). 2) Oczyszczanie terenu z gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń. 4. Mogiła Pomordowanych Żydów w Dębicy przy ul. 23 Sierpnia: 1) Koszenie traw z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy (5 razy w roku w okresie od kwietnia do października). 2) Oczyszczanie terenu z gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń, 3) Zamiatanie płyty pomnika z wywiezieniem zanieczyszczeń. 5. Pomnik Pomordowanych 54 Patriotów Polskich w Dębicy przy ul. 1 Maja (obok Cegielni): 1) Koszenie traw z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy (5 razy w roku w okresie od kwietnia do października). 2) Oczyszczanie terenu z gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń. 3) Pielenie narzutu kamiennego (donice i przy skarpie). 4) Zamiatanie płyty pomnika z wywiezieniem zanieczyszczeń lub odśnieżanie płyty pomnika i terenu wokół pomnika (wraz ze ścieżką) w okresie zalegania śniegu. 5) Mycie pomnika (2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego przed Świętem Wszystkich Świętych oraz przed uroczystością uczczenia pomordowanych patriotów polskich (luty). 6) Transport, przechowywanie, rozłożenie i rozpalenie zniczy w dniu Wszystkich Świętych i w uroczystość uczczenia pomordowanych patriotów polskich (luty) oraz zebranie wypalonych zniczy (materiał Zamawiającego), 7) Transport, przechowywanie i rozłożenie wieńców w dniu Wszystkich Świętych (materiał Zamawiającego) 6. Obelisk Żołnierzy Wyklętych na Rynku: 1) Mycie obelisku (2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego przed Świętem Wszystkich Świętych oraz Dniem Żołnierzy Wyklętych - 01.03). 7. Grób Franciszka Woźnego: 1) Mycie grobu (2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego przed Świętem Wszystkich Świętych oraz Świętami Wielkanocnymi), 2) Transport, przechowywanie, rozłożenie i rozpalenie zniczy w dniu Wszystkich Świętych i przed Świętami Wielkanocnymi oraz zebranie wypalonych zniczy (materiał Zamawiającego), 3) Transport, przechowywanie i rozłożenie wieńców w dniu Wszystkich Świętych (materiał Zamawiającego). 8. Tablice i postumenty na Placu Mikołajkowów: 1) Mycie tablic i postumentów (2 razy w roku na zlecenie Zamawiającego w miesiącu kwietniu i wrześniu.) 9. Kontrola przez oględziny (raz na tydzień): 1) W takiej kontroli sprawdzane będzie wykonanie przez Wykonawcę usług. 2) Powyższa kontrola udokumentowana zostanie za pomocą formularzy stanowiących załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 3) Powyższa kontrola będzie się odbywała transportem Wykonawcy z udziałem pracownika(ów) Zamawiającego. 10. Stan mogił i obiektów cmentarnych powinien być estetyczny przez cały rok, a w szczególności w dniu Wszystkich Świętych oraz we wszystkich okolicznościowych uroczystościach.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia częstotliwości wykonania przedmiotowych usług, których nie można było przewidzieć na etapie opracowywania specyfikacji, a także na skutek przedłużania się procedury przetargowej na rok 2016
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 98.37.11.11-5, 90.60.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na CZĘŚĆ I - 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100, - na CZĘŚĆ II - 900,00 zł, słownie: dziewięćset złotych 00/100, - na CZĘŚĆ III - 400,00 zł, słownie: czterysta złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: CZĘŚĆ I: 1 usługi, której przedmiotem były usługi utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. CZĘŚĆ II: 1 usługi, której przedmiotem były usługi utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. CZĘŚĆ III: 1 usługi, której przedmiotem były usługi utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPzp Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego polegające na (dotyczy CZĘŚCI I , CZĘŚCI II oraz CZĘŚCI III): 1). Dopuszcza się możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: a) Kluczowego personelu Wykonawcy, b) Zmiany podwykonawców. 2). Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę. 3). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w skutek zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany podatku VAT. 4). Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu i sposobu realizacji zamówienia, warunkiem takiej zmiany jest zaistnienie istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5). Dopuszcza się możliwość zmiany innych postanowień umowy, pod warunkiem otrzymania dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych - w przypadku konieczności spełnienia wymogów Instytucji Dofinansowującej. 6). Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresu Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmianą upoważnionych przedstawicieli wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie terenów miejskich przylegających do bloków będących w zarządzie ADM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Koszenie traw z wygrabieniem i wywiezieniem, - Oczyszczanie terenu z liści oraz innych zanieczyszczeń (śmieci), - Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń, - Opróżnianie koszy, - Kontrola przez oględziny (raz na tydzień).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowa częstotliwość koszenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie Parku Miejskiego im. Władysława Skarbka - Borowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Koszenie traw z wygrabieniem i wywiezieniem, - Oczyszczanie terenu z liści oraz innych zanieczyszczeń (śmieci), - Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń lub ich bieżące odśnieżanie w okresie zalegania śniegu, - Opróżnianie koszy, - Kontrola przez oględziny (raz na tydzień).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowa częstotliwość koszenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie mogił i obiektów cmentarnych na terenie miasta Dębica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Koszenie traw z wygrabieniem i wywiezieniem, - Miejscowe plantowanie i wyrównanie terenu (kretowisk) - reperacja pojedynczych wyrw, - Usuwanie przerostów traw z alejek, - Zamiatanie alejek z wywiezieniem zanieczyszczeń lub ich bieżące odśnieżanie w okresie zalegania śniegu, - Plewienie mogił, - Oczyszczanie terenu z gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń, - Mycie pomników, - Transport, przechowywanie, rozłożenie i rozpalenie zniczy w dniu Wszystkich Świętych oraz zebranie wypalonych zniczy, - Transport, przechowywanie i rozłożenie wieńców w dniu Wszystkich Świętych, - Kontrola przez oględziny (raz na tydzień).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowa częstotliwość koszenia na Cmentarzu Żydowskim - 20
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- USŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2025 r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.