eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Warszawa: Świadczenie usług mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 255430 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 695 20 05, faks 0-22 695 28 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. 2. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00 - 74.72.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy zamawiający nie nakłada obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi mycia okien o łącznej wartość nie mniejszej niż wartości podane poniżej odpowiednio dla wybranej części: cześć I 40.000 zł brutto część II 50.000 zł brutto część III 3.000 zł brutto część IV 10.000 zł brutto część V 4.000 zł brutto cześć VI 10.000 zł brutto część VII 40.000 zł brutto część VIII 40.000 zł brutto Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający, że usługi wykonane były w sposób należyty (faktura nie jest dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi). Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji usług o wartości odpowiednio zsumowanych części. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości co najmniej: dla części I 40.000 zł brutto dla części II 50.000 zł brutto dla części III 3.000 zł brutto dla części IV 10.000 zł brutto dla części V 4.000 zł brutto dla części VI 10.000 zł brutto dla części VII 40.000 zł brutto dla części VIII 40.000 zł brutto W przypadku, gdy polisa obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia, że przedłużą ją na czas trwania umowy. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1. SIWZ). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. VII z ppkt. 1.3 SIWZ). 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie realizowanego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla cześć I 38.000 zł brutto dla część II 54.000 zł brutto dla część III 3.000 zł brutto dla część IV 11.000 zł brutto dla część V 4.000 zł brutto dla cześć VI 9.000 zł brutto dla część VII 41.000 zł brutto dla część VIII 43.000 zł brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, minimalna wartość sumy gwarancyjnej musi stanowić wartości zsumowanych części. 5. Wykaz wykonanych usług o łącznej wartości brutto, nie mniejszej niż: cześć I 38.000 zł część II 54.000 zł część III 3.000 zł część IV 11.000 zł część V 4.000 zł cześć VI 9.000 zł część VII 41.000 zł część VIII 43.000 zł zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający, że usługi wykonane były w sposób należyty (faktura nie jest dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII ppkt 2 i 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 9. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 10.1 w punkcie VIII ppkt 2 i 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 10.1 lit. a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt 10.1 lit. b muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Kancelaria Główna, parter wejście D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: siedziba Kancelarii Prezydenta RP - zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Rezydencji Belweder, obiekty przy ul. Belwederskiej 56, ul. Baciarellego 4 i ul. Flory 2 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno - Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rezydencja w Lucieniu, gmina Gostynin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Centrum Konferencyjno - Reprezentacyjne Jurata - Hel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien, w okresie 12 miesięcy, dla Gospodarstwa Pomocniczego Kancelarii Prezydenta RP. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie, zgodnie z warunkami realizacji określonymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.