Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy (część I, II, III, IV, V)
Numer ogłoszenia: 255432 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy , ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, faks 022 8373340.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy (część I, II, III, IV, V).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy (część I, II, III, IV, V) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pięciu części określony został w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 18.93.00.00 - Worki i torby 30.19.97.92 - Kalendarze 22.11.42.00 - Atlasy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. Opis warunków udziału w postępowaniu 12.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 12.1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 12.1.2. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.1.3. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały reklamowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek/wzorów oferowanych materiałów reklamowych (Zamawiający nie wymaga aby dostarczone próbki/wzory posiadały wymagane przez Zamawiającego nadruki i /lub grafikę),do każdej z pozycji wymienionej w każdej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonych próbek z opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wg formuły spełnia - nie spełnia. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VI pkt 28 i formie określonej w Części IV SIWZ: 13.1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z przepisami art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w niniejszym formularzu części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b) informacji określonej w pkt 22.3. niniejszej SIWZ w przypadku zastosowania przez Wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług, c) oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 13.2 niniejszej specyfikacji, 13.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) próbki/wzory oferowanych materiałów reklamowych do każdej z pozycji (po 1 sztuce) wymienionej w każdej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, Zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonych próbek z opisem zawartym w każdej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, wg formuły spełnia-nie spełnia. Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferta nie została wybrana, na ich wniosek, złożone przez nich próbki/wzory. Po wyborze Wykonawcy i podpisaniu umowy próbki/wzory materiałów reklamowych będą do odebrania w siedzibie Urzędu Pracy m. st. Warszawy przy ul. Ciołka 10a w pokoju nr 104 lub odesłane drogą pocztową na koszt Wykonawcy. Każdy Wykonawca składa tylko jeden komplet dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ, o których mowa w pkt 13.2. a i b, nie zależnie od tego, na którą z pięciu części składa ofertę. 14. Oferta wspólna 14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 14.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 14.1.2. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu umocowania ich. 14.1.3. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt 13.2 lit. b SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 14.1.4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokumenty wymienione w pkt 13.2. lit. b składają wszyscy Wykonawcy z tym, że może podpisać za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. 14.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (suma warunków określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 13.2. lit. a). 14.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik (wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) lub wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną; 14.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 14.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 14.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy m. st. Warszawy
ul. Ciołka 10A
01-402 Warszawa
pokój 104, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Pracy m. st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa pokój 120 (Sekretariat), I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony został w załączniku nr 3 do SIWZ, tabela nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony został w załączniku nr 3 do SIWZ, tabela nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony został w załączniku nr 3 do SIWZ, tabela nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określony został w załączniku nr 3 do SIWZ, tabela nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V określony został w załączniku nr 3 do SIWZ, tabela nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 22.11.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 6 części.
- Dostawa artykułów reklamowych na III Marszobieg terenowy im. prof. Macieja Mrowca dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
- Wykonanie teczek z flagą Płocka z okazji 200-lecia Ratusza
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.