Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Koło: Sukcesywny zakup jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Numer ogłoszenia: 255462 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych dla potrzeb SPZOZ według oddzielnych pakietów: 1.Sprzęt jednorazowy-przyrządy do przetoczeń, 2.Sprzęt jednorazowy- igły do nakłuć, 3. Sprzęt jednorazowy - szyny chirurgiczne, 4. Sprzęt jednorazowy - ogólnego stosowania 5.Sprzęt jednorazowy - zestawy ambulatoryjne, 6. Sprzęt jednorazowy - worki stomijne 7.Sprzęt jednorazowy -ogólnego stosowania2 8. Sprzęt jednorazowy - ogólnego stosowania3 9.Sprzęt jednorazowy - obwód oddechowy 10. Sprzęt jednorazowy - rurki dotchawiczne 11. Pieluchy dla niemowląt 12. Pieluchomajtki dla dorosłych 13. Rękawice medyczne i chirurgiczne 14.Butelki i smoczki dla dzieci, 15.Podkłady włókninowe i ochronne, 16. Jednorazowe podkłady włókninowe 17.Papier do aparatury medycznej, 18. Błony do RTG 19. Kaniule pediatryczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 33.77.12.00-7, 39.51.80.00-6, 32.35.41.10-3, 18.42.43.00-0, 22.99.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty wskazujące na dopuszczenie wyrobu do obrotu w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikaty CE - w przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych lub stosowne oświadczenie wykonawcy - zgodne z załacznikiem nr 6 do siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony druk OFERTA 2. Wypełniony druk Formularz cenowy 3.pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załaczonych do oferty - jeśli jest wymagane 4. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej - jeśli jest wymagane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany istotnych postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień możliwe jest w formie aneksu wyłącznie w okolicznościach o których mowa jest w umowie. 1. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania umowy, zmianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna przez okres trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Kole 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ w Kole, 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- sprzęt jednorazowy - przyrządy do przetoczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych, krwi, przedłużacze do pomp infuzyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - sprzęt jednorazowy - igły do nakłuć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do nakłuć lędzwiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 - sprzęt jednorazowy - szyny chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyny chirurgiczne aluminiowe, szyny Kramera.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - sprzęt jednorazowy - ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jdnorazowy (różny) _ogólnego stosowania: strzykawki, dreny, igły jednorazowe, cewniki, ostrza chirurgiczne,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy ambulatoryjne: do wkłuć centralnych, do zakładania szwów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 - sprzęt jednorazowy - worki stomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki stomije, otwarte i zamknięte, środki do pielęgnacji i ochrony.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7 - sprzęt jednorazowy ogólnego stowania 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania: katetery, igły do punkcji, biobsji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8 - sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy: zestawy do kaniulacji naczyń, mini spike.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9 - sprzęt jednorazowy obwód oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy obwód oddechowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10 - sprzęt jednorazowy - rurki dotchawiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki dotchawiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - pieluchy dla niemowląt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy dla niemowląt i dzieci, chusteczki nawilżające.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12 - pieluchomajtki dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki dla dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - rękawice medyczne i chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice medyczne i chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14 - butelki i smoczki dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: butelki i smoczki dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Podkłady włókninowe i ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkłądy włókninowe i ochronne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - jednorazowe podklady wlokninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe podklady wlukninowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet nr 17 - papier do aparatury medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do aparatury medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet nr 18 - Blony do RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blonz do RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19 - kaniule pediatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule pediatryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.