Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Gliwice: Zakup ewraz z dostawą trumien.
Numer ogłoszenia: 25547 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ewraz z dostawą trumien..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: I. Trumny sosnowe: 1. zwykłe klasyczne 100 sztuk 2. włoskie 80 sztuk 3. amerykańskie 80 sztuk II. Trumny dębowe: 4. zwykłe klasyczne 110 sztuk 5. włoskie 100 sztuk 6. amerykańskie 100 sztuk III. Trumny ekskluzywne: 7. sosnowe 40 sztuk 8. dębowe 50 sztuk Wygląd i kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa zał. Nr I. Trumny amerykańskie, włoskie i ekskluzywne winny być pokryte lakierem wysokiej jakości. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych oraz ich kolorystyki. Dostarczony towar nie ulegnie wypaczeniu, rozeschnięciu, itp. w czasie przechowywania przez okres co najmniej 3 miesięcy od daty dostarczenia. Trumny muszą być wyposażone w elementy zewnętrzne (okucia) i elementy wewnętrzne (wypełnie-nie, obicie materiałem). W/w elementy muszą być przedłożone wraz z ofertą zgodnie z zapisem SIWZ pkt. VIII.4. Wykonawca winien określić pozycje przedmiotu zamówienia, na które składa ofertę - przyporządko-wując oferowany wzór trumny do wzorów przedstawionych w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia i odbioru trumien w ilościach innych niż podane w § 1, pkt. 1 umowy, wynikających z rzeczywistych potrzeb, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość nie przekroczy kwoty wymienionej w § 1, pkt 1 złączonego wzoru umowy, jak również do nie wyko-rzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.51.50.00 - Trumny Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.61.00 - Trumny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3. wykonali minimum 3 dostawy w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodza-jem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za dostawy porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje dostawy w skali 1 roku o wartości nie mniejszej niż: - poz. 1. - 20.000,00 zł. - poz. 2. - 30.000,00 zł. - poz. 3. - 30.000,00 zł. - poz. 4. - 35.000,00 zł. - poz. 5. - 45.000,00 zł. - poz. 6. - 45.000,00 zł. - poz. 7. - 15.000,00 zł. - poz. 8. - 20.000,00 zł. 4. wraz z ofertą przedłożą (do zwrotu po rozstrzygnięciu przetargu),: 1) dokumentację zdjęciową - kolorową, 2) wyposażenie trumien: elementy zewnętrzne: - uchwyty, - okucia, - koronki, elementy wewnętrzne: - próbki materiałów - próbki wypełnienia - gąbki, 3) proponowane wzory kolorów użytego lakieru - na podkładzie drewnianym (wym. min. 10 cm. x 5 cm., wraz z informacją o sposobie i ilości nakładanych powłok malarskich, zgodnie z zał. nr 2, 5. zaakceptują istotne postanowienia umowy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, wy-mienionych w pkt. VIII, muszą do oferty dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowa-nia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem doku-mentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4) Zaparafowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy. 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: trumny sosnowe zwykłe klasyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny sosnowe zwykłe klasyczne - 100 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trumny sosnowe włosskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny sosnowe włoskie - 80 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trumny sosnowe amerykańskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny sosnowe amerykańskie - 80 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trumny dębowe zwykłe klasyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny dębowe zwykłe klasyczne - 110 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trumny dębowe włoskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny dębowe włoskie - 100 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trumny dębowe amerykańskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny dębowe amerykańskie - 100 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trumny ekskluzywne sosnowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny ekskluzywne sosnowe - 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trumny ekskluzywne dębowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumny ekskluzywne dębowe - 50 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Indywidualna ocena jakości i wyglądu - 30
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.85.2024 Dostawa ryb w podziale na 2 części.
- 4WOG-1200.2712.91.2024 Dostawa produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.
- 4WOG.1200.2712.90.2024 Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych; dań instant oraz kawy i herbaty w podziale na 6 części
- Świadczenie usług ochrony na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- wykonanie remontu budynków przy ul. Błogosławionego Czesława 64, 64a w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.