eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KargowaWymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej (etap IV)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-09-17

Kargowa: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej (etap IV)
Numer og³oszenia: 255501 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szko³a Podstawowa , ul. Marchlewskiego, 66-120 Kargowa, woj. lubuskie, tel. 068 3525296, faks 068 3850939.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp@kargowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej (etap IV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje roboty zwi±zane z wymian± stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej w Kargowej, w tym m.in. : -wykucie starej stolarki okiennej drewnianej , -osadzenie stolarki okiennej z profili 3-komorowych wykonanych z PCV (19 szt), -uzupe³nienie tynków oraz malowania o¶cie¿y,.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Podpisane o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowi±cym - za³±cznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykaz robót potwierdzaj±cych spe³nienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego do¶wiadczenia, (minimum 1 zadanie polegaj±ce na dostawie i monta¿u stolarki okiennej PCV o ³±cznej powierzchni min.100 m2) wykonanych i zakoñczonych w ci±gu ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a jeSeli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (wy³±cznie w formie referencji potwierdzaj±cych zakres i jako¶æ wykonanych robót) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykaz osób (min. jedna osoba, nale¿±ca do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, która jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci wymiany stolarki okiennej, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym- za³±cznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór istotnych postanowieñ umowy (przez osobê-/y/ uprawnion±-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptacjê ich tre¶ci i warunków wg za³±cznika nr 4 do SIWZ. Pe³nomocnictwo na warunkach okre¶lonych w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniSej sytuacjach: a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiaj±cego, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie moSliwo¶æ zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekszta³cenie spó³ki cywilnej w spó³kê jawn±), zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewaSno¶ci, c) w przypadku gdy zasz³a konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemoSliwiaj± terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, d) w przypadku gdy prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, e) w przypadku gdy zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód b±d¼ pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, f) w przypadku gdy wyst±pi³y z³e warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewan¿o¶ci, g) w przypadku konieczno¶ci zmiany inspektora nadzoru z przyczyn niezale¿nych od zamawiaj±cego, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, h) w przypadku konieczno¶ci zmiany kierownika budowy z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp@kargowa.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Publiczna Szko³a Podstawowa, ul. Marchlewskiego 45, 66-120 Kargowa.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Publiczna Szko³a Podstawowa, ul. Marchlewskiego 45, 66-120 Kargowa pok. A21 (sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.