eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiZorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2010 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Ostrów Wielkopolski: Zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2010 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 255515 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411242 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2010 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w 2010 roku na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski trzech szaletów publicznych, ogólnodostępnych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. I. Organizacja szaletów. Sanitariaty, którymi dysponuje wykonawca muszą: - być usytuowane w różnych punktach obszaru ograniczonego następującymi ulicami: Raszkowską, Konopnickiej, 60 Pułku Piechoty, Harcerską, Aleją Powstańców Wielkopolskich, Kompałły, Chopina, Kościuszki, Kopernika, Piastowską, Głogowską, Sienkiewicza i Wojska Polskiego, - spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach: prawa budowlanego, sanitarnych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami), - mieć wejścia z dróg komunikacji ogólnej, - znajdować się w kontenerach lub w budynkach murowanych, - mieć minimum 3 kabiny - każdy. II. Wykonywanie usługi: - wszystkie trzy szalety muszą być czynne we wszystkie dni robocze przynajmniej 8 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 8.00, a 18.00, - szalet miejski w Rynku musi być dodatkowo czynny w soboty, niedziele i święta przynajmniej 5 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 9.00, a 16.00, - obsługę szaletów zapewnia wykonawca, - jednorazowa opłata pobierana za skorzystanie z toalety publicznej nie może być wyższa nić 1,50 zł brutto (słownie: jeden złoty 50/100). III. Utrzymanie szaletów. Wykonawca zamówienia: - odpowiada za odpowiedni stan sanitarny i warunki techniczne wszystkich szaletów wymagane obowiązującymi przepisami prawa, - ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem oraz bieżącym utrzymaniem wszystkich szaletów, - odpowiada za zabezpieczenie wszystkich szaletów przed kradzieżą oraz dewastacją. Parametry techniczne szaletu miejskiego w Rynku określa załącznik nr 5 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 71796.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Targowiska Miejskie S.A., ul. Targowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6.012,46
  • Oferta z najniższą ceną: 6.012,46 oferta z najwyższą ceną: 6.012,46
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.